• ­Свяжитесь с нами

    Если вы хотите получить больше информации, заполните эту форму. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.
    Пожалуйста, заполните все обязательные поля.
    Отправляя эту форму, вы принимаете нашу политику конфиденциальности.

powered ByGiro.com

analogovoetv1-glavnay
CifrTv1_Glavnay

Проголосуйте за канал Які канали Вам цікаві?

NETFLIX ВИПРАВИТЬ ІСТОРИЧНІ ПОМИЛКИ У СЕРІАЛІ, ЯКІ СТУРБУВАЛИ ПРЕМ’ЄРА ПОЛЬЩІ

 

Раніше Матеуш Моравецкий написав листа голові платформи із зазначенням щодо невідповідності дійсності історичних фактів в одному з серіалів. 

Відеострімінг Netflix відповів на прохання прем’єра Польщі Матеуша Моравецького і заявив, що вже виправляє помилки у серіалі “Диявол по сусідству”. Про це повідомив Reuters. 

Після заяви прем’єра у коментарі для Reuters представник Netflix сказав: «Ми знаємо про побоювання щодо «Диявола по сусідству» і терміново вивчаємо питання». 

Нагадаємо, 11 листопада Матеуш Моравецкий написав листа голові компанії Netflix про помилки у серіалі “Диявол по сусідству”. Причиною стала карта Польщі, показана у серіалі, яка засвідчує, що Польща існувала у той час як незалежна країна у межах своїх післявоєнних кордонів. І тому могла розділити відповідальність за злочини, вчинені у концтаборах на своїй території. Чого насправді не було. 

Документальний серіал “Диявол по сусідству” розповідає історію вихідця з УРСР Івана Дем’янюка, охоронця концтабору Треблінка.

 

 

НАЦРАДА ДОЗВОЛИЛА ТЕЛЕКАНАЛУ ZIK ЗМІНИТИ ПРОГРАМНУ КОНЦЕПЦІЮ 

 

Зазвичай члени регулятора не дозволяють змінювати концепції цифровим ліцензіатам, аргументуючи тим, що такі канали отримали цифрові ліцензії на конкурсі, обійшовши інших претендентів саме з початковою концепцією.

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення 7 листопада погодила зміну програмної концепції телеканалу ZIK. Замість освітньо-інформаційного каналу з кінопоказом мовник став суто інформаційно-аналітичним. За це рішення члени регулятора проголосували одноголосно і без обговорення. 

Відповідні зміни відбулися у цифровій і супутникової ліцензіях телеканалу, записаних на ТОВ «ТРК «Нові комунікації»». У програмній концепції тепер вказано 15 годин 40 хвилин інформаційно-аналітичних програм. Частка програм власного виробництва склала 21 годину 35 хвилин на добу (90%); мінімальна частка національного аудіовізуального продукту (зокрема власного виробництва): 22 години 45 хвилин на добу (95%); іноземного – 1 година 15 хвилин на добу (5%). 

Раніше за програмною концепцією канал був освітньо-інформаційним з кінопоказом; у концепції було прописано 7 годин інформаційно-аналітичних і публіцистичних 3 години науково-просвітницьких, 1 година розважальних, 40 хвилин дитячих програм і 4 години кінопоказу. 

Чи проводив регулятор моніторинги щодо виконання такої концепції, не повідомляють. Телеканал ZIK останні два роки відповідно до цієї ліцензії вів лише інформаційне мовлення. Чому регулятор вирішив погодити зміни також не повідомляють: зазвичай члени регулятора дозволяли змінювати до 30% програмного наповнення у концепції цифровим ліцензіатам, аргументуючи тим, що такі канали перемогли на конкурсі, обійшовши інших претендентів з початковою концепцією. 

Зазначимо, у телеканалу ZIK дві супутникові ліцензії: одна записана на ТОВ «ТРК« Міст ТБ»» (логотип ZIK), друга – на ТОВ «ТРК «Нові комунікації»» (логотип оформлений по-іншому – Z ZIK). У ліцензіях прописані різні програмні концепції: у «Міст ТБ» – інформаційно-розважальний з кінопоказом. Через це за різними ліцензіями телеканал видавав різний нічний ефір; ранковий, денний і прайм-тайм збігалися. 

30 жовтня регулятор відстрочив на два тижні підведення підсумків перевірки телеканалу ZIK по супутниковій ліцензії, записаної на ТОВ «ТРК «Міст ТБ», на предмет відсутності мовлення. Розгляд цього питання стоїть у порядку засідання 14 листопада. ZIK може отримати четверте попередження через відсутність супутникового мовлення, також у мовника є штраф з цього ж питання. Представники телеканалу регулярно запевняють членів Нацради, що подвійне супутникове мовлення їм необхідне через наявність окремої версії каналу у Львові. Програмну сітку за цією ліцензією готує львівська редакція телеканалу – львівський ефір каналу відрізняється від київського, він виробляє місцеві передачі. Львівська версія телеканалу ZIK ретранслюється у мережах місцевих кабельних провайдерів. 

Нагадаємо, телеканал ZIK разом з каналами «112 Україна» і NewsOne входить у медіахолдинг «Новини» народного депутата «Опозиційною платформи – За життя» Тараса Козака, який є соратником і бізнес-партнером Віктора Медведчука – кума президента РФ Володимира Путіна.

 

 

УКРАЇНСЬКА СТРІЧКА ВЗЯЛА ГРАН-ПРІ У МІНСЬКУ 

 

 8 листопада фільм Валентина Васяновича «Атлантида» отримав Гран-прі на 26-му Мінському міжнародному кінофестивалі «Лістапад». 

Це вже третя нагорода в активі у картини: у вересні «Атлантида» завоювала головний приз у програмі «Горизонти» Венеціанського кінофестивалю, а в листопаді взяла Спеціальний приз журі у Токіо. 

Дія фільму розгортається у недалекому майбутньому, де війна на сході України завершилася, а територія Донбасу визнана непридатною для життя. «Атлантида» написана і знята Валентином Васяновичем, який також став продюсером стрічки спільно з Ією Мислицькою і Володимиром Яценком. Картина знята за підтримки Держкіно України. 

Фільм вийде в український прокат у 2020 році. 

26-й Мінський міжнародний кінофестиваль «Лістапад» проходив у столиці Білорусії з 1 по 8 листопада. 

Фото: “Студія Гармата фільм”

 

 

З 2020 РОКУ STARLIGHTMEDIA ПРОДАВАТИМЕ МЕДІЙНУ РЕКЛАМУ EDIPRESSE MEDIA

 

  Edipresse Media вперше передала ексклюзивні права на продаж власної медійної реклами.

Сейлз-хауз StarLight Digital отримав ексклюзивні права на розміщення медійної реклами на діджитал-майданчиках Edipressе Media. Про це повідомляє прес-служба StarLightMedia. 

Діджитал-майданчики Edipresse Media орієнтовані на жіночу аудиторію, яка становить 75% загальної аудиторії сайтів (edinstvennaya.ua, viva.ua, beauty.ua, tvoymalysh.com.ua і 4mama.ua). 

«Разом ми плануємо охоплювати 3,5-5 млн українських жінок щомісяця. Впевнена, що рекламодавці оцінять переваги закупівлі реклами через єдине вікно», – коментує Анна Даценко, комерційний директор сейлз-хаусу StarLight Digital, дивізіону Digital & Pay TV, групи SLM. 

На думку виконавчого директора Edipresse Media Тетяни Стамбовскої, нове партнерство посилить обидві компанії, оскільки вони є одними з найбільших селлерів серед жіночої аудиторії: «Співпраця зі StarLightMedia для нас – це якісні технічні рішення і посилення ефективності кампанії на наших ресурсах. Ми виробляємо брендований контент з високим рівнем трастовості пошукових систем і довіри споживачів. Тому наші майданчики цікаві для партнерства тим брендам, які піклуються про свою репутацію і зацікавлені у прозорих і позитивних колабораціях». 

Нагадаємо, що сейлз-хауз StarLight Digital продає рекламу на сайтах групи StarLightMedia (teleportal.ua, stb.ua, novy.tv, ictv.ua, m1.tv, qtv.ua, fakty.ictv.ua, кулінарний портал smachno.ua ), а також партнерських сайтах: Inter Group, Медіа Група Україна, UaMobile, Selectivv. 

Edipresse Media – медіакомпанія, яка розвиває свій бізнес у напрямку принт і нон-принт медіа, серед яких viva.ua, edinstvennaya.ua, beauty.ua, tvoymalysh.com.ua, 4mama.ua, superdom.ua, destinations.ua . Компанія також є засновником премій та заходів – «Viva! Найкрасивіші», «Жінка України», «Тато року» та інших. 

Нагадаємо, судячи з обсягу законтрактованої телевізійної реклами на телеканалах StarLightMedia на 2020 рік – динаміка ринку зберігається, а обсяг контрактів станом на початок жовтня вже перевищив 2,3 млрд грн.

 

 

БОРОДЯНСЬКИЙ ПРОКОМЕНТУВАВ ОПРИЛЮДНЕННЯ ДАНИХ ЖУРНАЛІСТІВ «СХЕМ»

 

  6 листопада у Верховній Раді України проходять парламентські слухання «Безпека діяльності журналістів в Україні: стан, проблеми та шляхи їх вирішення». 

Одним із спікерів слухань став міністр культури, молоді та спорту України Володимир Бородянський. 

Під час свого виступу він сказав, що «журналісти виконують важливу функцію, і держава зобов’язана створювати спеціальні умови для їхньої діяльності». Міністр зауважив, що журналісти, особливо розслідувачі, часто зазнають тиску, і згадав нещодавнє оприлюднення даних журналістів програми «Схеми». 

«Форма тиску може бути різною. Наприклад, публічною. Це може відбуватися через оприлюднення даних журналістів, які працюють над розслідуваннями. Так, як це зараз відбувається із журналістами програми “Схеми”. Ми вважаємо, що відповідальність за оприлюднення даних журналістів повинна бути істотно посилена», – сказав міністр.

Бородянський також додав, що депутатами будуть пропонуватися відповідні зміни до законодавства.

Нагадаємо, колишній народний депутат і заступник голови адміністрації президента Віктора Януковича Андрій Портнов оприлюднив особисті дані одного з членів знімальної групи «Схем», яка готує розслідування про зв’язки колишнього чиновника з новою українською владою і вплив на неї. Керівництво «Радіо Свободи» засудило розголошення персональних даних співробітників і погрози на їхню адресу з боку Андрія Портнова і закликало правоохоронні органи притягати до відповідальності за такі дії.

 

 

Tex1

Які тематичні канали Вам цікаві?