• ­Свяжитесь с нами

    Если вы хотите получить больше информации, заполните эту форму. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.
    Пожалуйста, заполните все обязательные поля.
    Отправляя эту форму, вы принимаете нашу политику конфиденциальности.

powered ByGiro.com

analogovoetv1-glavnay
CifrTv1_Glavnay

Проголосуйте за канал Які канали Вам цікаві?

АКТРИСА ДАКОТА ДЖОНСОН СТВОРИЛА ПОДКАСТ ПРО СЕКСУАЛЬНЕ НАСИЛЬСТВО

 

  Перший випуск подкасту вже доступний до прослуховування, решта випусків виходитимуть щопонеділка. 

Американська актриса Дакота Джонсон запустила подкаст під назвою «Ліве вухо», присвячений сексуальному насильству щодо жінок. Про це вона повідомила у себе в Instagram. 

Для створення подкасту Джонсон рік тому попросила у своїх підписників зателефонувати їй і розповісти свою історію насильства. Мета подкасту – допомогти тим, хто зіткнувся з сексуальним насильством, нерівністю і домаганнями. «Я не хотіла говорити від них, я хотіла послухати їх», – пише актриса. У подкасті будуть зібрані голосові повідомлення, які надсилали Джонсон. Для безпеки героїнь, їхні голоси відредагувалли до невпізнання. 

Актриса розповіла, що назва «Ліве вухо» обрана невипадково: «Ліве вухо розташоване найближче до серця. Слухаючи серцем, ми можемо допомогти комусь хоча б трішечки». 

Перший епізод тривалістю 12 хвилин вже доступний до прослуховування. Решта випусків виходитимуть з 7 жовтня з періодичністю раз на тиждень. 

Дакота Джонсон – американська актриса, відома за фільмами «П’ятдесят відтінків сірого», «Соціальна мережа» і «Погані часи у “Ель Роялі”». 

Нагадаємо, недавно The New York Times запустив подкаст-шоу з новинами про зірок.

 

 

 ТОМА КРУЗА ПОМІТИЛИ В КИЇВСЬКОМУ МЕТРО

 

  Голлівудського актора Тома Круза зняли на відео на станції метро «Золоті ворота».Увечері 30 вересня в українських ЗМІ з’явилася інформація, що голлівудський актор Том Круз був помічений в київському метрополітені. Медіа посилаються на відео головної редакторки Prime Time Ольги Корешкової.

 

 

VIASAT ЗАПУСТИВ РЕКЛАМУ ПРО КОДУВАННЯ ТЕЛЕКАНАЛІВ 

 

  Офіційний оператор супутникового телебачення Viasat представив нову рекламну кампанію «Все пропало, а Viasat працює!». 

У рекламі «Все пропало, а Viasat працює!» оператор покаже три 15-секундні відео про телебачення, які розкажуть історії з життя українців, які часто дивляться телевізор. Про це повідомила прес-служба оператора. 

Мета кампанії – поінформувати абонентів супутника про зміни в мовленні, які відбудуться на початку 2020 року. А також розповісти про те, що можна підключитися до Viasat і дивитися телеканали після кодування. 

За повідомленням прес-служби, під час створення роликів застосовували техніку сторітелінгу та задіяли комедійних персонажів. 

Паралельно з цією ТВ-кампанією Viasat почав активно вести іншу діджитал-кампанію, ідея якої – показати, що для переходу на супутник треба діяти заздалегідь, щоб уникнути черг на тюнери і дивитися телеканали без збоїв. 

Рекламна кампанія «Все пропало, а Viasat працює!» – це спільна робота відділу маркетингу Viasat і креативного агентства Cheil. Виробляла ролик студія Gvardiya Production House. Режисером виступив Віктор Масляєв. 

 

 

60% ІНВЕСТИЦІЙ FMCG-БРЕНДІВ У DIGITAL НЕ ОКУПОВУЮТЬСЯ – СЕРГІЙ ХОДИКА

 

  Чому реклама FMCG-брендів у digital в основному не окуповується, розмірковує директор із маркетингових технологій телевізійного сейлз-хауса Ocean Media (продає телерекламу на каналах StarLightMedia) Сергій Ходика. 

60% інвестицій FMCG-брендів у digital не окуповуються. Такого висновку дійшли аналітики компанії AlixPartners на підставі опитування понад тисячі рекламодавців у США, Китаї, Індії та ЄС (Німеччина, Франція, Велика Британія). FMCG-рекламодавці витратили $79 млрд на digital-просування своїх брендів, при цьому більша частина цих витрат не окупилася. Нерентабельними виявились $47 млрд видатків. 

Щодо видатків на рекламу, то частка digital на зазначених ринках становила 25% ($60 млрд із $242 млрд медіазатрат). Але лише $25 млрд digital-витрат показали позитивний ROI.

Ми з колегами в Ocean Media оцінюємо таку низьку ефективність digital через наступні системні проблеми на ринку:

  • відсутність прозорості ринку та його повного моніторингу;
  • наявність ботів, а не реальних інтернет-користувачів;
  • висока вартість контакту digital для більшості аудиторій FMCG-брендів порівняно з ТБ, радіо чи ООН (крім того, агентська комісія для digital-активностей клієнта вища, ніж рекламні кампанії в інших медіа);
  • аукціонна система продажів, що призводить до непрогнозованої ціни закупки;
  • вузьке таргетування для FMCG-брендів;
  • відсутність однозначної ідентифікації користувача та визначення його профілю – кілька моніторингів можуть відображати різну статистику рекламної кампанії за охопленням цільової аудиторії;
  • система визначення унікальності інтернет-користувача за пристроями та cookies потребує вдосконалення.

Це озвучують й ключові гравці FMCG-ринку, в яких залишаються сумніви у прозорості рекламних онлайн-майданчиків. У компанії Unilever вже заявляли про наміри відмовитися від реклами у Facebook та YouTube через недопустимий контент. Procter&Gamble уже висловлювала претензії Facebook та платформі Google, які пов’язані з порушенням політики конфіденційності та випадками шахрайства.

Навіть якщо подивитись на інвестиції на інтернет-рекламу ключових FMCG-рекламодавців у Росії за оцінкою AdIndex, то частка рекламних витрат на інтернет становить лише 8% (діапазон за топ-рекламодавцям від 13% до 2%).

Розподіл бюджетів за медіа топ-рекламодавців FMCG у Росії такий: 88,2% – ТБ, інтернет – 7,9%, ООН – 2,6%, преса – 1%, радіо – 0,4%.

Наприклад, за даними оцінки, російські топ-рекламодавці фарми мають частку інтернету менш як 5%, а фінанси та інтернет-торгівля – близько 50%.

Зрозуміло, що FMCG-рекламодавці обмежені у використанні можливостей інтернет-реклами, а саме – відсутня потреба в пошуку, оскільки зазвичай ця категорія не має власних каналів продажу (інтернет-магазинів), а покупка товарів FMCG онлайн не поширене явище.

В Україні оцінити інвестиції в digital зазначеної категорії рекламодавців неможливо через відсутність повного моніторингу інтернет-ринку як на ТБ, де існує можливість проаналізувати активність кожного рекламодавця та оцінити його інвестиції в ТБ-рекламу. Можливо, інтернет-індустрії необхідно сконцентруватись не на зміні підходів до оцінки digital-ринку, щоб завищити частку ринку в рейтингу ВРК (Всеукраїнської рекламної коаліції), а забезпечити повніший моніторинг ринку з метою підвищення як ефективності планування бюджетів рекламодавців у digital, так і прозорості ринку. Адже на сьогодні інтернет-ринок пропонує в Україні тільки частковий моніторинг медійної активності, в основному – лише щодо банерної реклами. За нашими оцінками, це менш як 10% діджитал-ринку. А аналітика щодо основної частини інтернет-ринку не доступна: відеореклама, YouTube, активність у соціальних мережах, пошукова реклама. При цьому тільки в особистому кабінеті рекламодавець чи агенція може аналізувати свої активності/інтернет-витрати, без розуміння рекламної активності конкурентів.

 

 

«СУСПІЛЬНЕ» З 2 МЛРД ГРИВЕНЬ БЮДЖЕТУ В 2020-МУ ПЛАНУЄ ВИТРАТИТИ НА КОНТЕНТ ЛИШЕ 120 МІЛЬЙОНІВ 

 

  Ще 100 мільйонів гривень суспільний мовник хоче витратити на модернізацію обладнання. 

Суспільний мовник в 2020 році може отримати 2 млрд гривень дотацій з державного бюджету, з яких лише 120 млн гривень заплановано витратити на виробництво контенту. Наступного року також планується релонч телеканалу «UA:Перший» та запуск замороженого раніше грантового проекту з будівництва конвергентного ньюзруму. Про це 16 вересня на прес-конференції у рамках Kyiv Media Week повідомив Ярослав Лодигін, член правління «UA: Суспільне мовлення», відповідальний за платформу телебачення. 

«З тої суми, яка запланована в дербюджеті на суспільного мовника – 2 з лишком мільярди гривень, на виробництво відходить лише 120 мільйонів гривень. Ще 100 з лишнім мільйонів гривень відходить на технологічне переоснащення. Це вперше за останні роки ми зможемо оновити обладнання, купити нові камери», – повідомив Ярослав Лодигін. Пітчинг проектів для «UA:Перший» у компанії планують провести цього року. 

Згідно з проектом держбюджету на 2020-й, фінансова підтримка Національної суспільної телерадіокомпанії може становити 2 млрд 11,5 млн гривень:

У 2020-му відбудеться черговий перезапуск телеканалу «UA:Перший»: «Релонч цього каналу потрібен, бо нині люди й далі плутаються в попередніх назвах і не розуміють, що таке суспільне мовлення й чим воно відрізняється від державного телебачення. Одне з наших завдань – пояснити та показати це насамперед контентом. Ми плануємо кардинально змінити вигляд «UA:Перший», сконцентруватися на ньому, адже це той канал, за яким про нас складають враження, за яким вимірюють ефективність цілого холдингу», – розповів Ярослав Лодигін.

Окрім того, Ярослав повідомив про те, що суспільний мовник планує відновити заморожений раніше грантовий проект із запуску технологічного цифрового проекту NewsHouse: «Проект передбачає співпрацю з ВВС, DW та Internews. Це діджитальний проект зі створення новин «360» – телебачення, радіо та інтернет. Буде запущено новинний сайт, оснащений всім необхідним», – додав Ярослав Лодигін.

Нагадаємо, 29 серпня наглядова рада Національної суспільної телерадіокомпанії України вибраоа Ярослава Лодигіна і Дмитра Хоркіна новими членами правління.

 

 

Tex1

Які тематичні канали Вам цікаві?