• ­Свяжитесь с нами

    Если вы хотите получить больше информации, заполните эту форму. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.
    Пожалуйста, заполните все обязательные поля.
    Отправляя эту форму, вы принимаете нашу политику конфиденциальности.

powered ByGiro.com

analogovoetv1-glavnay
CifrTv1_Glavnay

Проголосуйте за канал Які канали Вам цікаві?

 

Ольга Богомолець погодилася взяти участь у «Детекторі брехні» на СТБ

 

04 04 7

 Лікар та кандидат у Президенти України Ольга Богомолець погодилась взяти участь у шоу «Детектор брехні» на телеканалі СТБ. Про це повідомляє пресс-слжба каналу.

«Ольга Вадимівна особисто звернулася до керівництва проекту і висловила свою готовність на перевірку поліграфом», - інформує редакція 

 поекту. Нагадаємо , 3 квітня СТБ запросив всіх українських політиків, які планують брати участь в управлінні країною, пройти перевірку детектором брехні в однойменному проекті каналу.

«Ми будемо обов'язково інформувати наших глядачів про те , хто ще з чиновників погодився, а хто відмовився прийняти наш виклик. І обов'язково запросимо всіх кандидатів у Президенти України» , - запевняє керівник проекту «Детектор брехні» Анастасія Безрук.

 

 

 

Кільком журналістам російського каналу НТВ заборонили в’їзд в Україну на три роки

 

04 04 6

Державна прикордонна служба України (ДПСУ) заборонила в'їзд журналістам російського каналу НТВ терміном на три роки. В Україну також не пустили журналістів з російської газети «Коммерсантъ». Про це йдеться на сайті відомства.

 Журналістів НТВ прикордонники зустріли 3 квітня на ділянці відділу «Амвросіївка». «Учора на виявили ще одну групу російських журналістів телеканалу НТВ  

Прикордонний наряд помітив чоловіків поблизу пункту пропуску «Успенка». Вони їхали на таксі і, зупинившись неподалік кордону, почали здійснювати відеозапис облаштування держрубежу та криками намагалися привернути до себе увагу місцевих жителів. Помітивши прикордонників, вони закрилися в автівці і лише після роз'яснення українського законодавства надали для перевірки свої документи», - повідомляє ДПС.

 За інформацією прикордонників, один з журналістів НТВ перебував у стані алкогольного сп'яніння та почав грубо висловлюватися в бік прикордонників і громадян України, при цьому вживаючи ненормативну лексику

 «У ході подальшого з'ясування мети перебування в Україні у них виявили відеозаписи з декількох пунктів пропуску та ділянок державного кордону, після чого затримані зізналися, що є журналістами російського телеканалу НТВ», - повідомляє прикордонна служба.

 Журналістів каналу НТВ притягнули до адміністративної відповідальності та заборонили в'їзд на територію України терміном на три роки.

 Іншу групу російських журналістів не пропустили на Луганщині через пункт пропуску «Ізварине».

За інформацією прикордонної служби, двоє громадян Росії не змогли підтвердити мету своєї поїздки в Україну: «Спочатку вони заявили, що їдуть з туристичною метою до міст Луганськ, Харків та Одеса. В подальшому почали запевняти, що по службовій необхідності перебували в м. Ростов-на-Дону і транзитом через Україну слідують до м. Бєлгород. Зі слів громадян, вони є журналістами газети «Коммерсантъ». Проте одне з посвідчень було видане від ТОВ «Новое время», термін дії якого закінчився ще минулого року. Також росіяни мали при собі чистий бланк посвідчення про відрядження з печатками».

Нагадаємо, Державна прикордонна служба України (ДПСУ) заявила, що безпідставно не перешкоджала російським журналістам при перетині державного кордону та виконує свої завдання відповідно до чинного законодавства.

 

 

 

Миколаївський канал ТАК TV подає позов на російський «Первый канал» через фальсифікацію

 

03 04 1

 У неділю, 30 березня, в ефірі програми «Воскресное время» на російському телеканалі «Первый канал» вийшов сфальсифікований сюжет

«Управление гневом», проілюстрований кадрами з прямого ефіру на українському телеканалі ТАК TV м. Миколаєва. Про це повідомляє прес-служба Національної спілки журналістів України (НСЖУ).

Свій сюжет «Первый канал» підготував на основі передачі ТАК TV «Телевізійний прес-клуб з Глібом Головченком». Cупроводжувалося фото закадровим текстом «про підготовку штурмових груп і окремих диверсійних загонів».

Автор і ведучий програми миколаївського телеканалу ТАК TV, секретар НСЖУ, голова Миколаївського прес-клубу Гліб Головченко заявляє,що такі фальсифікації є образливими і неприпустимими. «Для мене та для всієї команди Телевізійного прес-клубу і телеканалу ТАК TV стали цілковитою несподіванкою кадри зі студії прямого ефіру нашого ток-шоу, покладені під текстівку про створення штурмових бригад. Такі тексти - образливі для нас», - зазначає Гліб Головченко.

Наразі миколаївський телеканал ТАК TV веде консультації з юристами з приводу підготовки судового позову про захист честі й гідності телеканалу і команди ток-шоу «Телевізійний прес-клуб з Глібом Головченком» стосовно «Первого канала» РФ. Також миколаївська обласна громадська організація «Миколаївський прес-клуб» просить Національну спілку журналістів України звернутися до Спілки журналістів Росії та привернути увагу до цього факту.

Передача «Телевізійний прес-клуб з Глібом Головченком» створюється спільно Миколаївським прес-клубом та телеканалом ТАК TV. Завдання ток-шоу - знаходити шляхи вирішення проблем через дискусії, участь у яких беруть представники різних політичних сил, чиновники, експерти, активні громадяни і журналісти. За останній рік у студії прес-клубу побувало близько трьох тисяч експертів, пройшло близько 70 засідань. Всі ток-шоу відбуваються у прямому ефірі.

Нагадаємо, генеральний директор російського «Первого канала» Костянтин Ернст закликав Україну скасувати рішення про тимчасове призупинення ретрансляції російських каналів.

У відповідь Національна рада з питань телебачення і радіомовлення у відкритому листі до Костянтина Ернста заявила, що оперує статтями законів і вимогами міжнародних угод і конвенцій для того, щоб аргументовано захищати телерадіоінформаційний простір України. Окремо було зазначено, що в кабельних мережах Росії немає жодного українського каналу, а в Україні є 69 російських мовників.

 

Канал «Рада» мовить без супутникової ліцензії

 

03 04 3

 Телеканал «Рада» вже півроку діє без ліцензії на супутникове мовлення. Про це під час чат-конференції на «Телекритиці» сказала заступник голови Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Лариса Мудрак. Відповідаючи на запитання про доцільність об'єднання каналі «Рада» Відповідаючи на запитання про доцільність

об'єднання каналі «Рада» і БТБ та перетворення їх у канал суспільного мовлення, Лариса Мудрак повідомила: «Канал "Рада" з 10 вересня 2013 року діє без ліцензії на супутникове мовлення. Ми неодноразово зверталися з листами, консультували, допомагали, однак у парламентського каналу під час суспільно-політичної кризи не знайшлося часу та сил подбати про переоформлення продовження ліцензії. А вони мають показувати приклад правової відповідальності в першу чергу. Сподіваємося, що зараз, подавши наново заявку на переоформлення, канал виправить свої помилки. Форс-мажор політичних подій дає шанс на порозуміння та співвідповідальність обох сторін: як регулятора, так і мовника».

 «Телекритика» намагається отримати коментар з цього приводу у керівництва каналу.

 Нагадаємо, 7 березня Василя Климчука знову призначено керівником телеканалу «Рада».

 Як писала «Телекритика», 11 березня співробітники парламентського телеканалу «Рада» висловили недовіру керівництву в особі виконуючого обов'язки директора каналу Василя Климчука. Згодом деякі працівники каналу заявили про наміри пана Климчука звільнити їх за висловлену недовіру.

 Голова Комітету з питань свободи слова та інформації Микола Томенко пропонує голові Верховної Ради Олександру Турчинову призначити пана Климчука тимчасово виконуючим обов'язки директора каналу «Рада». На його думку, остаточне рішення про призначення керівника каналу необхідно ухвалити після консультацій з трудовим колективом та фахівцями в галузі медіа.

 19 березня на каналі відбулися збори колективу.

 

 

СТБ запрошує українських політиків взяти участь у програмі «Детектор брехні»

 

03 04 4

 СТБ запросив українських політиків і чиновників пройти перевірку детектором брехні в однойменному проекті каналу. Про це повідомляє пресс-служба мовника. «Ми звертаємося до всіх політиків і чиновників: якщо вам немає чого приховувати і ви готові бути чесними з вашими виборцями і співгромадянами, - приходьте до 

нас», - закликає керівник проекту «Детектор  брехні» Анастасія Безрук. За її словами, проект відкритий і чекає реакції всіх політиків, які планують брати участь в управлінні країною.

Також СТБ заявляє, що готовий відправити особисте запрошення взяти участь у проекті лідеру ВО «Свобода» Олегу Тягнибоку, оскільки він заявив про те, що у разі своєї перемоги на президентських виборах він планує всіх державних службовців і кандидатів на посади перевіряти на «детекторі брехні» щодо їх причетності до зарубіжних спецслужб, подвійного громадянства і корупції.

 Нагадаємо, «Детектор брехні» - це соціально-психологічний проект каналу СТБ, в якому герої програми правдиво і чесно відповідають на складні, а деколи і неприємні запитання на поліграфі. Ведучий проекту Дмитро Карпачов. «Детектор брехні» виходить щопонеділка о 22.30.

 

 

Tex1

Які тематичні канали Вам цікаві?