• ­Свяжитесь с нами

    Если вы хотите получить больше информации, заполните эту форму. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.
    Пожалуйста, заполните все обязательные поля.
    Отправляя эту форму, вы принимаете нашу политику конфиденциальности.

powered ByGiro.com

analogovoetv1-glavnay
CifrTv1_Glavnay

Проголосуйте за канал Які канали Вам цікаві?

НАЙДОРОЖЧИЙ СТРІМІНГОВИЙ СЕРВІС HBO MAX СТАРТУЄ У ТРАВНІ 2020-ГО

 

 Стрімінговий сервіс HBO Max буде запущений в травні 2020 року, вартість підписки на нього складе $ 14,99 на місяць.

На момент запуску на HBO Max буде представлено 10 тис. годин контенту, поміж якого серіали «Друзі», «Теорія великого вибуху», «Південний Парк», кінофільми виробництва Warner Bros., серед яких екранізації DC Comics, а також повний каталог HBO.

Каталог сервісу налічуватиме 1,8 тис. повнометражних фільмів, а також 31 оригінальний серіал. Про це 29 жовтня повідомив на презентації сервісу генеральний директор компанії WarnerMedia (власник відеосервісу) Джон Стенкі (John Stankey). «Телекритика» пропонує ознайомиться з деталями на основі публікацій The Hollywood Reporter і Variety.

На HBO Max виходитимуть оригінальні проекти компанії: спецепізоди мультсеріалу «Час Пригод» під загальною назвою Distant Lands, анімаційний серіал про всесвіт «Гремлінів», три серіали про всесвіт коміксів DC (DC Super Hero High, Doom Patrool і Green Lantern) і ін. На сервісі з’являться всі епізоди мультсеріалу «Рік і Морті» (ділить права разом з Hulu), а також він забере у Netflix серіал «Друзі». У сервіса також є ексклюзивні права на трансляцію «Південного парку» і «Теорії великого вибуху». Анонсовано показ науково-фантастичного серіалу від Рідлі Скотта «Виховані вовками». Серед ексклюзивів також можна буде виділити серіал із «Дюни», серіал про Зелений Ліхтар, Tokyo Vice від Майкла Манна, проект з героями Looney Tunes від Роберта Земекіса, нову картина Стівена Содерберга з Меріл Стріп, продовження «Пліткарки» і «Примарний патруль». Крім того, HBO стане першою платформою, яка отримала права на стрімінг аніме Хаяо Міядзакі.

 

Також на презентації було оголошено про новий приквел «Гри престолів» під назвою «Будинок Дракона» від Джорджа Мартіна і Райана Кондао, який буде представлений на HBO і HBO Max, про який «Телекритика» повідомила окремо.

Основою для відеосервісу буде телеканал HBO з його сучасними і класичними ТВ-шоу, а також серіалами, які готуються до виробництва. Ексклюзивні шоу будуть об’єднані під брендом Max Originals. Серед них анімаційний дитячий серіал «Маленька Еллен» і екранізація роману Мадлен Міллер «Цирцея», який, як пише The Hollywood Reporter, покликаний допомогти HBO Max залучити користувачів поза основною аудиторією HBO. Також будуть нові шоу від Елізабет Бенкс, Ісси Рей і Мінді Калінга.

Крім контенту HBO на платформі буде доступний контент телеканалів The CW, CNN, Cartoon Network, компанії WarnerBros, New Line, DC Entertainment та інших. Серед фільмів першого року в добірку увійдуть всі частини франшиз «Матриця», «Хоббіт» і «Володар перстнів», а також всі картини DC Entertainment за останні 10 років (включно з Бетменом та Суперменом).

Голова ради директорів WarnerMedia Роберт Грінблатт (Robert Greenblatt) визнав, що бібліотека HBO Max хоч і значна, але все ж менша, ніж у нинішніх стрімінгових сервісів. Він назвав це частиною стратегії, спрямованої на більш персоналізовану пропозицію. «Коли ми усуваємо незатребуваний контент, то від цього наші пропозиції мають більш вигідний вигляд», – переконаний він.

Протягом наступних трьох років WarnerMedia витратить $ 4 млрд на формування бібліотеки контенту HBO Max, і ця сума не включає в себе інвестиції в технологічну інфраструктуру, маркетинг і залучення передплатників, пише The Hollywood Reporter.

Конгломерат AT & T (материнська компанія WarnerMedia) запропонує безкоштовну передплату на HBO Max своїм абонентам, підписаним на телеканал HBO, – їх налічується 10 млн. Це забезпечить основу для зростання відеосервісу на період до 2025 року. За прогнозами AT & T, за перші п’ять років з моменту запуску відеосервіс зможе сумарно залучити від 75 до 90 млн передплатників в США, країнах Латинської Америки і в Європі, з них 50 млн будуть користувачами в США. Паралельно обговорюється можливість підписки на HBO Max для абонентів інших кабельних операторів. За заявою WarnerMedia, в 2021 році HBO Max на додаток до передплатної моделі запустить послугу AVoD – доступ до деяких фільмів та серіалів після перегляду реклами. Також в планах відеосервісу прямі трансляції та інтерактивний контент.

На початку жовтня повідомлялося, що WarnerMedia призначила топ-менеджмент HBO Max. Керувати стрімінговим сервісом буде Тоні Гонсалвес (Tony Goncalves) – раніше генеральний директор компанії Otter Media, яка є донькою WarnerMedia.

Зазначимо, вартість підписки на HBO Max – найвища серед інших сервісів. Вартість передплати на Apple TV + складе $ 4,99 на місяць (запуск відбудеться 1 листопада), Hulu – $ 5,99 (з рекламою) і $ 11,99 (без реклами), Disney Plus – $ 6,99, Amazon Prime Video – від € 5 , 99 ($ ​​6,6), на Netflix – від € 7,99 (близько $ 8,8) на місяць. The Hollywood Reporter зазначають, що вартість HBO Max аналогічна ціні підписки на телеканал HBO у кабельних операторів США, але кількість контенту в HBO Max буде більшою.

 

 

66% ТЕЛЕГЛЯДАЧІВ ДІЗНАЮТЬСЯ ПРО НОВІ CЕРІАЛИ ІЗ ДІДЖИТАЛУ – ДОСЛІДЖЕННЯ

 

 Facebook опублікував дослідження про зміну звичок споживання ТБ серед активних глядачів. 

Facebook опитав глядачів серіалів з США, Німеччини, Франції, Англії та інших країн, щоб зрозуміти як вони взаємодіють з новими шоу на потокових або стандартних ТВ-сервісах. До числа опитаних увійшли користувачі віком від 18 років і старші, які дивляться не менше п’яти годин серіалів на тиждень. Дослідження опубликовали в офіційному блозі компанії. 

За результатами дослідження, найчастіше користувачі дізнаються про серіали в діджиталі, а дивляться їх за допомогою підписок на ТБ. З ростом Netflix, Hulu, Amazon, Facebook Watch та інших потокових сервісів середній глядач з США тепер витрачає понад півтори години щодня на перегляд онлайн-відеоконтенту, а це більше на 56% з 2015 року. Така зміна відбувається і під час перегляду, і під час вибору контенту. 

Так, 66% телеглядачів дізнаються про нові шоу з одного сайту, додатка або служби. Молоді користувачі найчастіше дізнаються про серіали за допомогою смартфонів. Фактично, 18-34-річні в 2,4 рази частіше відкривають нові серіали за допомогою мобільних телефонів у порівнянні з глядачами, старшими за 35 років. 

З переходом на цифрове мовлення, соцмережі стали центром для глядачів серіалів, оскільки в них простіше і швидше дізнатися про новий контент. Майже кожен третій глядач у США знаходить нові телесеріали або стрімінгові серіали на платформах Facebook. Особливо така тенденція спостерігається серед молодих глядачів (51% проти 41%).

Також на рішення глядачів – подивитися той чи інший серіал – впливає співтовариство, як онлайн, так і офлайн. Для 54% глядачів важливі рекомендації друзів, а 43% визначаються, що дивитися під час розмови з сім’єю або з друзями. З них майже 46% дізнаються про серіали за допомогою смартфонів або планшетів, 62% – у соцмережах і месенджерах: Facebook, Instagram, Messenger або WhatsApp.

Фанати також часто обговорюють серіальний контент на онлайн-платформах. 44% користувачів від 18 до 34 років обговорюють серіали з друзями і рідними в Messenger, а 31% використовує окрему платформу, щоб домовитися про перегляд серіалу з іншими.

В основному онлайн-користувачі використовують як мінімум три стрімінгові платформи щомісяця, і 83% планують продовжити платити за таку ж кількість сервісів або навіть більшу наступного року. Більше половини глядачів віддають перевагу жанрам драми (60%) і комедії (53%). Глядачі від 35 років і старші в 1,4 рази більше схильні дивитися нові документальні фільми, ніж молоді глядачі.

 

 

ВОЛОДИМИР ЯЦЕНКО ТА АННА СОБОЛЕВСЬКА ЗБИРАЮТЬСЯ ЗАСНУВАТИ НОВИЙ КІНОПРОДАКШЕН

 

Генеральний продюсер продакшн-студії Limelite Володимир Яценко повідомив, що компанія планує розділити рекламне та кіновиробництво. 

4 жовтня на сторінці Facebook Володимира Яценка з’явилося оголошення про пошук асистента продюсера. В ексклюзивному коментарі «Телекритиці» Яценко розповів, що вони з режисером і продюсером Анною Собольовською збираються заснувати нову компанію, яка буде займатися виключно кіно. 

«Ми вирішили розділити дуже різні напрямки та дуже різні за сферою докладання зусиль речі: кіно і рекламу. Ті нові проекти, що будуть запущені, будуть проектами нової компанії», – поділився продюсер. 

Володимир Яценко залишиться співвласником Limelite разом з Анною Санден. 

Співзасновником нової, поки що безіменної, компанії буде Анна Соболевська, відповідальна за кіновиробництво в Limelite. Сьогодні в розробці у продакшена кілька проектів: «Ти – космос» Павла Острикова, «Відблиск» Валентина Васяновича та «Оператор Вікторія» Анни Соболевської. 

За останні три роки Limelite випустила чотири повнометражні фільми і один короткометражний, представлені на міжнародних кінофестивалях класу А. «Дике поле» Ярослава Лодигіна показували на фестивалі Black Nights в Талліні, «Додому» Нарімана Алієва відібрали в програму «Особливий погляд» в Каннах, «Вічність» Анни Соболевської презентовано на «Молодості», «Невидимий» Ігнаса Іоннаса був показаний в Сан-Себастьяні, а фільм «Атлантида» Валентина Васяновича взяв головну нагороду в програмі «Горизонти» Венеціанського кінофестивалю.

 

 

ПОЛОНЕНОГО УКРАЇНСЬКОГО ЖУРНАЛІСТА АСЄЄВА ЗАСУДИЛИ ДО 15 РОКІВ В’ЯЗНИЦІ

 

  Журналіста позбавили права займатися професійною діяльністю 2,5 року. 

В ОРДО українського журналіста і блогера Станіслава Асєєва засудили до 15 років ув’язнення за рішенням так званого “Верховного суду” самопроголошеної республіки. Крім цього, журналіста позбавили права займатися діяльністю 2,5 року. Про це повідомило “Громадське”. 

Асєєва визнали винним за статтями “організація екстремістського співтовариства”, “шпигунство і підбурювання до шпигунства”, “публічні заклики до здійснення екстремістської діяльності”, а також “публічні заклики до здійснення дій, спрямованих на порушення територіальної цілісності”. Термін журналіст буде відбувати в колонії суворого режиму. 

За версією окупантів, Асєєв в період із березня 2015 по травень 2017 року вів візуальну розвідку місць дислокації підрозділів так званої «Народної міліції ОРДО і передавав дані представникам СБУ. Також в матеріалах справи зазначено, що автор вербував у соцмережах проукраїнські налаштованих користувачів для збору і передачі відомостей військового та іншого характеру. 

Нагадаємо, раніше стало відомо, що журналіста Станіслава Асєєва, який працював у окупованому Донецьку і писав звідти під псевдонімом Станіслав Васін, може загрожувати до 20 років в’язниці або навіть смертна кара. Асєєв знаходиться в полоні окупантів більше двох років.

 

 

БОРОДЯНСЬКИЙ ВИБАЧИВСЯ ПЕРЕД ГОНТАРЕВОЮ ЗА ВИСТУП ХОРУ ВЕРЬОВКИ НА “КВАРТАЛІ” 

 

  Національний хор спільно з коміком Євгенієм Кошовим заспівав пісню “Горіла хата, палала”. 

Міністр культури, молоді і спорту України Володимир Бородянський на своїй сторінці у Facebook попросив вибачення у екс-глави НБУ Валерії Гонтаревої. Причиною став виступ Національного хору імені Верьовки на шоу “Вечірній квартал”, де він спільно з коміком Євгенієм Кошовим заспівав пісню, яка висміює недавній підпал будинку Гонтаревої. 

 Відеоролик з виступом пародійної пісні опублікували на YouTube-каналі студії 20 жовтня, наразі відео набрало 32 тис. дизлайків.

У пісні під музику “Горіла сосна, палала” хор Верьовки з Кошовим проспівали: “Горіла хата, палала, в Лондоні жінка плакала … Хата горить в Гореничах, а в Лондоні Валерія думає на Велеріча … Люди вогонь побачили, допомагати почали, відра схопили, прибігли, в вогонь соляру плескали”.

За словами художнього керівника хору Зіновія Корінця, виступ хору імені Верьовки на “Вечірньому кварталі” коштував 30 000 грн, про це він повідомив каналу “24”.

Корінець також розповів, що ідея номера належала режисерам “Кварталу” і додав, що певною мірою піддався вмовлянням і погодився на участь хору в шоу: «Нас запевнили, що це такий стьоб. Вони ж з усіх кепкують. З президента, політиків. Нас попросили заспівати разом з «Кварталом» ». 

 

 

 

Tex1

Які тематичні канали Вам цікаві?