• ­Свяжитесь с нами

    Если вы хотите получить больше информации, заполните эту форму. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.
    Пожалуйста, заполните все обязательные поля.
    Отправляя эту форму, вы принимаете нашу политику конфиденциальности.

powered ByGiro.com

analogovoetv1-glavnay
CifrTv1_Glavnay

Проголосуйте за канал Які канали Вам цікаві?

foto

   

 

Кабельне телебачення в Україні з нового року подорожчає

 ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу /uploads/news/2018/11/14/69b0f45edb13ac359a6720650efe2bb6a76e994e.jpg

КИЇВ. 14 листопада. УНН. З 1 січня 2019 року, значно подорожчають послуги платних телевізійних сервісів, включаючи кабельне телебачення. Про це повідомила голова правління Асоціації правовласників і постачальників контенту Наталія Клітна на конференції, передає УНН з посиланням на сайт організації.

"З 1 січня 2019 року, значно подорожчають послуги платних телевізійних сервісів, включаючи кабельне телебачення, IPTV, телебачення інших технологій. Абонентська плата може зрости на 15-40% в залежності від регіональних особливостей, набору телевізійних каналів, різних економічних показників діяльності провайдерів", - зазначила Клітна. За даними організації, середній обсяг реалізованих послуг на одного абонента кабельного телебачення, в тому числі цифрового, в Україні вже становить близько 72 грн. 

Однак тарифи продовжують зростати через істотне підвищення плати за використання українського контенту, підвищення заробітної плати працівникам, плати за електроенергію тощо. Як зазначає прес-служба асоціації, мінімальні тарифи за доступ до пакетів тільки з українськими телеканалами можуть становити приблизно 56-70 грн, залежно від благополуччя регіону, але, швидше за все, тарифи будуть вище. 

Вітчизняні медіа пояснюють збільшення тарифів необхідністю збільшити обсяги фінансування виробництва українського контенту, створення українських історій. Нагадаємо, по всій Україні 31 серпня відключили аналогове телебачення, оскільки країна переходить на цифровий формат. Цього року загальнонаціональні, місцеві та регіональні радіостанції істотно перевиконали квоти україномовних пісень і передач.

Джерело: УНН

 

foto

 

 КАНАЛ «НАШ» ЗАПУСКАЄ НОВЕ ТОК-ШОУ

 

  Ведучими стали Ростислав Сухачов й Анастасія Гусарєва. 

17 січня о 18:00 на телеканалі «Наш» стартує нове ток-шоу «Тиждень», повідомляється на сайті. 

Щоп’ятниці у програмі будуть підбиватися підсумки важливих подій тижня. 

Формат ток-шоу − 5-годинний інтерактив, який змінюється від дебатів до спільного обговорення головних подій. 

Ведучими програми стали Ростислав Сухачов й Анастасія Гусарєва, гостями студії стануть політики, дипломати, експерти та лідери думок. 

Програма буде випущена у рамках перезапуску формату каналу, який передбачає нові програми, прямоефірні проєкти, а також оновлення візуального оформлення. 

Нагадаємо, 10 грудня на телеканалі «Наш» відбулася прем’єра ток-шоу «Максимум».

 

 

CТАРТУВАВ КОНКУРС НА ГРАНТИ У ГАЛУЗІ КІНЕМАТОГРАФУ 

 

  Документи приймаються з 15 січня по 14 лютого 2020 року 

Оголошується конкурс на здобуття грантів Президента України у галузі кінематографії 

Мета конкурсу – надання державної фінансової підтримки молодим митцям для створення і реалізації соціально значущих творчих кінематографічних проєктів. 

Грант може отримати молодий діяч у галузі кінематографії віком до 35 років. Загальний обсяг коштів, передбачений на виплату трьох грантів Президента України молодим діячам у галузі кінематографії для створення і реалізації творчих проєктів у 2020-му році, складає 3 млн 527 тис. грн. 

Прийом документів - з 15-го січня по 14-те лютого 2020-го року. 

Мета конкурсу ─ надання державної фінансової підтримки для створення соціально значущих творчих кінематографічних проєктів.

Грант може отримати молодий діяч у галузі кінематографії у віці до 35 років. Загальний обсяг коштів, передбачених на виплату трьох грантів у 2020 році, становить 3 млн 527 тис. грн.

Документи приймаються з 15 січня по 14 лютого 2020 року.

 

 

 «МЕДІА ГРУПА УКРАЇНА» ТРАНСЛЮВАТИМЕ КАНАЛ «УКРАЇНА 24» У ВІДКРИТОМУ ВИГЛЯДІ НА СУПУТНИКУ

 

  Телеканал «Україна 24» не буде кодувати свій супутниковий сигнал. 

Інформаційний телеканал «Україна 24» «Медіа Групи Україна» Ріната Ахметова 16 січня оформив ліцензію на супутникове мовлення у Національній раді з питань телебачення і радіомовлення. До цього у телеканалу була тільки ліцензія на загальнонаціональне цифрове мовлення. 

Ліцензія оформлена на юридичну особу телеканалу ─ ТОВ «Аспера 2011». Телеканал планує вести некодоване мовлення з супутника Astra4А. 

Головний юрист «Медіа Групи Україна» Євген Буцан так прокоментував запуск нового телеканалу: «Мова йде про розширення телевізійного сигналу телеканалу. Відповідно, супутник використовується для доставки сигналу провайдерам. Окремо хотів би звернути увагу на те, що сигнал не буде кодовано, канал буде транслюватися у відкритому вигляді», ─ сказав він на засіданні Нацради. 

Також у каналу змінився директор: Івана Букрєєва замінив Андрій Романенко. 

7 листопада Нацрада погодила переоформлення загальнонаціональної цифрової ліцензії телеканалу «Ескулап» (ТОВ «Аспера 2011»): канал змінив логотип ─ з «Ескулап» на «Україна 24», а також програмну концепцію ─ з інформаційно-просвітницької з кінопоказом на інформаційну. 2 грудня канал «Україна 24» замість «Ескулапа» почав технічне мовлення в ефірній цифровій мережі DVB ​​T2 компанії «Зеонбуд», а 16 грудня відбувся його повний запуск. Канал запустила дирекція інформаційного мовлення «Медіа Групи Україна» на чолі з Юрієм Сугаком. Пізніше канал представив ведучих новин і розмовних студій. Також стало відомо про запуск авторських програм Євгена Кисельова, Яніни Соколової та Тиграна Мартиросяна. Повноцінний запуск телеканалу запланований на лютий. 

Нагадаємо, 20 січня «Медіа Група Україна» оформила супутникову ліцензію на телеканал «Футбол 3». 14 січня стало відомо про те, що ФК «Шахтар» оформляє у Нацраді ліцензію на кабельне й інтернет-мовлення однойменного клубного телеканалу, дистрибуцією якого буде займатися «Медіа Група Україна». У планах групи також запуск платних телеканалів західних серіалів.

 

 

«МЕДІА ГРУПА УКРАЇНА» СТАЛА ДИСТРИБУТОРОМ НОВОГО ТЕЛЕКАНАЛУ «РИБАЛКА» 

 

  Телеканал став доступним у провайдерів «Медіа Групи Україна» – XtraTV та OLL.TV. 

«Медіа Група Україна» взялась за дистрибуцію першого стороннього телеканалу – «Рибалка». Наразі телеканал доступний у ТБ-провайдерів «Медіа Групи Україна» – XtraTV та OLL.TV, а з лютого – у мережах Triolan та «Воля». Про це повідомляє прес-служба мовника. 

Телеканал «Рибалка» є пізнавально-розважальним телеканалом, що «цілком присвячений рибальству, відпочинку на природі, спорту та пригодам». «На каналі «Рибалка» ми розкажемо, де і коли краще ловити рибу, які снасті використовувати та якими річками можна пройти катером, а куди не варто й намагатись потрапити. Окрім того, в ефірі – кулінарні програми, які ознайомлять глядачів з цікавими та простими рецептами страв, що можна приготувати не лише вдома, а й на природі – на вогнищі з мінімальним набором продуктів. Якщо ви не вмієте рибалити – вас навчать. Усі охочі зможуть взяти участь у змаганні на звання кращого рибалки з народу. А професіонали – продемонструють спритність та вміння у спортивному протистоянні», – йдеться у повідомленні телеканалу. 

Ведучі телеканалу – багаторазові переможці змагань з риболовлі. Зокрема, Володимир Воротняк – триразовий чемпіон України з лову хижої риби спінінгом із берега, віцечемпіон Європи з лову ставкової форелі, майстер спорту України. 

Телеканал пропонує ряд тематичних програм власного виробництва: «Понад десять унікальних проєктів – риболовля, подорожі, кулінарія, змагання, спортивна стрільба. Навіть, якщо ви не фанат рибалки – ми надихнемо вас стати риболовом. У нашому світі кожен може спіймати омріяний трофей, а розмір, дійсно, має значення», – наголосив директор телеканалу Юрій Левашов. 

У списку вказано такі 12 програм: 

«Огляди» – програма, у якій експерти розповідають про приладдя, необхідне для рибалки; 

«Риболовля у мегаполісі» – про локації для риболовлі; 

«Рибалка SPORT» – про спортивні події  у риболовному світі (змагання, турніри, виставки, фестивалі і т.п.); 

«Всесвітня риболовля» – про «закордонні» місця риболовлі; 

«Малі річки України» – програма, у якій ведучий спортсмен-риболов, подорожує на своєму човні ріками та невеличкими річками України, розкриваючи всі рибні місця; 

«Народний рибалка» – програма, у якій рибалки-любителі можуть позмагатись за цінний приз на власній території; 

EASY COOKING SHOW – програма про те, як максимально просто готувати їжу на багатті; 

«Форшмак» – нові кулінарні рецепти, цікаві особистості,  розмови про життя  з шеф-кухарями  ресторанів у дружній атмосфері; 

«ТОП-5» – неймовірні рейтинги: від найменшої до найбільшої рибини, найдорожчі човни, найцікавіші рекорди – усе, що стосується водної стихії; 

«Сила сталі» – спортсмени світового рівня, експерти в експлуатації зброї показують як володіють зброєю справжні фахівці; 

«Рибацькі байки» – люди різних професій розповідають смішні історії, що траплялися з ними під час рибаки й не тільки; 

«Гра на виживання» – програму названо в релізі «першим в Україні телевізійним шоу», де в реальному часі учасники доводять, хто з них найкращий у риболовній справі у боротьбі за головний приз – 30 000 гривень. 

Зазначимо, Національна рада з питань телебачення і радіомовлення видала супутникову ліцензію на мовлення телеканалу «Рибалка» 1 листопада 2018-го. Юридична особа телеканалу (ТОВ «Рибалка ТБ») належить Олені Панчук (99%), у директора телеканалу Юрія Левашова – 1%. Канал веде мовлення у кодованому вигляді (Verimatrix) з супутника Astra 4A. Прямий конкурент «Рибалки ТБ» у платному сегменті – український телеканал «Трофей» (входить до групи «Континент ТБ»). 

Нагадаємо, «Медіа Група Україна» у листопаді стала дистрибутором ірландського телеканалу Sеtanta Sports у HoReCa (дистрибутор каналу ТБ-провайдерами – StarlightMedia). До цього холдинг дистрибутував лише власні телеканали.

 

 

Tex1

Які тематичні канали Вам цікаві?