• ­Свяжитесь с нами

    Если вы хотите получить больше информации, заполните эту форму. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.
    Пожалуйста, заполните все обязательные поля.
    Отправляя эту форму, вы принимаете нашу политику конфиденциальности.

powered ByGiro.com

analogovoetv1-glavnay
CifrTv1_Glavnay

Проголосуйте за канал Які канали Вам цікаві?

СТБ ОГОЛОСИВ ДАТУ ПОВЕРНЕННЯ «КРІПОСНОЇ» НА ЕКРАНИ 

 

  Телеканал СТБ оголосив дату виходу костюмованої драми «Кріпосна» – 22 липня 2019 року. У другому сезоні обіцяють більше хліба і видовищ: нових героїв, народне повстання і навіть київські борделі. 

«Кріпосна» повернеться в серіальну сітку каналу і виходитиме по буднях о 21:00. Стартує показ із повтору першого сезону, а після нього відразу почнеться прем’єра другого. 

Також творці продовжать сюжетні лінії Катерини Вербицької та Лідії Шефер, розкажуть про долю шлюбу Наталії Дорошенко та Григорія Червінського й розкриють подробиці історії забороненого кохання Миколи Дорошенка і загадкової Олени. 

До своїх ролей повернуться Катерина Ковальчук, Станіслав Боклан, Олексій Яровенко, Ксенія Мішина, Олеся Жураковська, Михайло Гаврилов, Анна Сагайдачна, Ольга Сумська, Юлія Ауг, Марк Дробот, Сергій Озіряний, Наталка Денисенко, Тарас Цимбалюк, Слава Красовська, Ігор Гнезділов. Акторський склад поповнять і нові виконавці: Максим Радугін, Фатіма Горбенко, Аліна Коваленко, Наталія Васько, Катерина Варченко та ін. 

Нагадаємо, «Кріпосна» – українська костюмована драма, перші 24 серії якої вийшли навесні цього року. Серіал стабільно очолював топ проектів українського телебачення протягом трьох тижнів показу. 

На прикладі «Кріпосної» ми розповіли, чому інтерактивність – майбутнє українських серіалів.

 

 

СТАВ ВІДОМИЙ СКЛАД ЖУРІ КІНОФЕСТИВАЛЮ «МОЛОДІСТЬ» 

 

Організатори оголосили членів журі усіх конкурсних секцій 48-го кінофестивалю «Молодість», який стартує вже 25 травня.

Як ми вже повідомляли, у журі МІЖНАРОДНОГО КОНКУРСУ увійшла актриса та лауреатка «Золотої дзиґи» Ірма Вітовська. Крім неї, судитиме ще одна наша співвітчизниця, доктор філософії Світлана Уварова, а також продюсер із Литви Марія Разгуте, італійська актриса Сара Серайокко («По той бік») і директор Тбіліського міжнародного кінофестивалю Ніна Анджапарідзе.

До журі НАЦІОНАЛЬНОГО КОНКУРСУ увійшли кінокритик і продюсер Лео Соесанто (Франція), продюсер і режисер Анастасія Буковська (Україна) і режисер «Вулкана» Роман Бондарчук.

У журі програми «СОНЯЧНИЙ ЗАЙЧИК» засідатимуть американський кінокритик Пітер Дебрюж, португальський режисер Жоау Педро Родрігеш і українська художниця Жанна Кадирова.

Журі FIPRESCI складається з Клауса Едера (генеральний секретар FIPRESCI, Німеччина), кінознавця Віри Лангерової (Словаччина) та редактора Cut Insight Антона Філатова.

ЕКУМЕНІЧНЕ ЖУРІ: пастор Дітмар Адлер (Німеччина), католицький теолог Лотар Штрюбер (Німеччина), журналістка і радіоведуча Ольга Кучерук.

Журі MOLODIST TEEN SCREEN: Єва Фісун, Лотта Емілія Давиденко, Данило Сауткин, Варвара Кобзар, Параскева Курочкіна, Марк Іванов.

Напередодні також був представлений тизер фестивалю із треком від alyona alyona:

З програмою кінофестивалю можна ознайомитися за посиланням.

 

«ГАЗПРОМ-МЕДІА» ПРИЗНАЧИВ КСЕНІЮ СОБЧАК ГЕНПРОДЮСЕРОМ ТЕЛЕКАНАЛУ «СУПЕР» 

 

  Новий генпродюсер відповідатиме за розвиток низки проектів на телеканалі, крім того, Собчак сама братиме участь у розважальних проектах. 

Російський медіахолдинг «Газпром-медіа» оголосив про призначення Ксенії Собчак генеральним продюсером телеканалу «Супер». Собчак працюватиме над програмним наповненням каналу разом із іншими генеральними продюсерами, йдеться в повідомленні «Газпром-медіа». 

Наразі за програмне наповнення телеканалу, який розпочав мовлення в січні 2018 року, відповідають генпродюсери Едуард Ілоян, Віталій Шляппо, Олексій Троцюк, Денис Жалінський, які також є засновниками студії Yellow, Black & White (YBW). Власна виробнича студія телеканалу ТОВ «Супер Продакшн» створює прем’єрний контент, з 2018 по 2020 рік планується запустити 20 прем’єрних проектів. Серед них: комедійні серіали «Гранд», «Фитнес», «ИП Пирогова», «Короче», «Родители», «Война семей», шоу «Смешное время», «Прогнозик погодки», реалити «#Яжемать»  та інші. 

Ксенія Собчак очолювала російський L’Officiel у 2014–2018 рр., коли права на його видання придбав бізнесмен і один зі спонсорів її майбутньої президентської кампанії – Олександр Федотов (раніше володів російською версією Forbes, однак минулого року продав журнал через фінансові проблеми). Вона залишила посаду головного редактора в грудні 2018 року, а в березні 2019 року зізналася, що видавець досі не виплатив їй боргів із зарплати. На початку 2019-го телеведуча запустила шоу на YouTube «Обережно, Собчак!», у якому вона бере інтерв’ю у зірок шоу-бізнесу. 

У 2018-му Собчак балотувалася на пост президента Росії. Вона набрала 1,68% голосів і посіла четверте місце після Володимира Путіна, Павла Грудініна (КПРФ) і Володимира Жириновського (ЛДПР). 

«Супер» – федеральний розважальний телеканал, запущений холдингом «Газпром-медіа» 1 січня 2018 року. Він позиціонується як сімейний телеканал романтичних комедій, його цільова аудиторія – глядачі від 14 до 44 років. Основою сітки каналу є контент продюсерської компанії Yellow, Black and White, наприклад серіали «Фитнес», «ИП Пирогова», «Психотип», «Творцы», «Вне игры». У квітні 2019 року частка телеперегляду за аудиторією 14-44 становила 1,8% по Росії і 2% по Москві, що дало змогу «Супер» увійти до топ-15 серед усіх телеканалів по країні. 

Раніше Ксенія Собчак регулярно скаржилася російським ЗМІ на те, що її не кличуть працювати на федеральні телеканали Росії, оскільки на появу її персони в телеефірі накладена заборона. 

Холдинг «Газпром-медіа» керує 8 ефірними телеканалами (НТВ, ТНТ, ТВ3, «Пятница!», ТНТ4, «Матч ТВ», 2х2, «Супер»), кіновиробництвом і дистрибуцією («Киностудия КИТ», «Централ Партнершип», Comedy Club Production, Good Story Media), виробництвом та дистрибуцією тематичних телеканалів («РедМедіа»). 

Фото: скріншот YouTube-канала Ксенії Собчак 

 

 

«ГУЦУЛКА КСЕНЯ» ПОЇДЕ В «ЯПОНСЬКИЙ ГОЛЛІВУД» 

 

  Світова прем’єра українського музичного фільму відбудеться на кінофестивалі в Японії. 

Прес-служба Держкіно повідомляє, що фільм «Гуцулка Ксеня» відібрано до конкурсної програми фестивалю Mt.FUJI-ATAMI FILM FESTIVAL, який відбудеться з 28 червня по 1 липня. Локація фестивалю – курортне місто Аматі біля підніжжя Фудзі, також відоме як «японський Голлівуд». 

«Телекритика» поцікавилася, з ким доведеться конкурувати «Гуцулці» в програмі ігрового кіно. Крім трьох японських проектів («Останній коханець» Окамото-сан, Hitokuzu / KANEMASA Юдаї Венісі та The Dream Manipulator: Mugen Місако Унікаті), до конкурсної програми увійшов фільм «Комбінатори» (Schemers) Дейва Макліна, присвячений труднощам промоушена концертів наприкінці 70-х. 

Що ж, переглянувши ще раз ролики «Гуцулки Ксені», мимоволі починаєш думати, що японські відбірники побачили у вітчизняному розкішному костюмному мюзиклі щось рідне. (Не кажучи вже про те, як макіяж гейш вплинув на зірок фільму – фрік-кабаре Dakh Daughters.) 

У Держкіно повідомляють, що судити фільми цього року будуть Хіроші Касівабара (голова японської Асоціації сценаристів), Еліот Гроув (канадський продюсер, засновник кінофестивалю Raindance) і Джун Асакава (японський режисер, який зробив кар’єру в Голлівуді). 

Читайте також репортаж «Телекритики» про те, як минула українська прем’єра «Гуцулки Ксені». 

Нагадаємо, що цього року два українські проекти беруть участь у конкурсних програмах Каннського кінофестивалю. Про те, що ще продюсери повезли до Канн, і в скільки це обійшлося держбюджету – читайте за посиланням.

 

 

РІЧНА ВИРУЧКА «95-ГО КВАРТАЛУ» СТАНОВИТЬ $20 МІЛЬЙОНІВ 

 

  Дохід студії «Квартал 95» після втрати російського ринку впав на 30%. 

Річна виручка студії «Квартал 95» після втрати російського ринку в 2014-му зменшилася лише на 30%. Зараз вона становить близько 20 мільйонів доларів на рік. Половину всієї виручки генерують доходи від продажу контенту телеканалу «1+1». Про це російському виданню «Медуза» розповів співзасновник студії Борис Шефір. Конкретних цитат Шефіра видання не наводить. 

Зате наводить розцінки на серіал «Свати» для російського й українського телебачення, оцінюючи, як вихід із російського ринку позначився на бізнесі продакшена. Картина була найдорожчим багатосерійником «Кварталу»: 12 серій вдалося продати ВГТРК за три мільйони доларів, тобто по 250 тисяч доларів за серію – тоді як в Україні більш як за 100 тисяч доларів серію не купували. 

Ще значніше вмхід із російського ринку позначився на повнометражних фільмах. Для порівняння видання наводить збори в прокаті картин «Кварталу 95» «Я, ти, він, вона», що вийшла наприкінці 2018 року в Україні, і двох частин «Кохання у великому місті» в Росії. «Я, ти, він, вона» стала абсолютним рекордсменом зі зборів з-поміж усіх українських фільмів, знятих за роки незалежності, – 2,6 мільйона доларів. Романтична комедія «Кохання у великому місті» (2009) і її продовження «Кохання у великому місті – 2» (2010) від студії «Квартал 95» тільки в Росії зібрали разом майже 20 мільйонів доларів. 

Після втрати ринку в РФ студія почала активніше працювати з місцевим ринком і орієнтуватися на Захід. Наприклад, серіал «Слуга народу» був проданий за кордон – спершу в Естонію і Казахстан, а потім світовому гіганту Netflix; той показує «Слугу народу» з субтитрами і маає намір зробити дубляж англійською. Крім того, ідею серіалу купив канал Fox. 

 

 

Изображения по вертикали




Tex1

Які тематичні канали Вам цікаві?

foto

foto