• ­Свяжитесь с нами

    Если вы хотите получить больше информации, заполните эту форму. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.
    Пожалуйста, заполните все обязательные поля.
    Отправляя эту форму, вы принимаете нашу политику конфиденциальности.

powered ByGiro.com

analogovoetv1-glavnay
CifrTv1_Glavnay

Проголосуйте за канал Які канали Вам цікаві?

foto

   

 

Кабельне телебачення в Україні з нового року подорожчає

 ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу /uploads/news/2018/11/14/69b0f45edb13ac359a6720650efe2bb6a76e994e.jpg

КИЇВ. 14 листопада. УНН. З 1 січня 2019 року, значно подорожчають послуги платних телевізійних сервісів, включаючи кабельне телебачення. Про це повідомила голова правління Асоціації правовласників і постачальників контенту Наталія Клітна на конференції, передає УНН з посиланням на сайт організації.

"З 1 січня 2019 року, значно подорожчають послуги платних телевізійних сервісів, включаючи кабельне телебачення, IPTV, телебачення інших технологій. Абонентська плата може зрости на 15-40% в залежності від регіональних особливостей, набору телевізійних каналів, різних економічних показників діяльності провайдерів", - зазначила Клітна. За даними організації, середній обсяг реалізованих послуг на одного абонента кабельного телебачення, в тому числі цифрового, в Україні вже становить близько 72 грн. 

Однак тарифи продовжують зростати через істотне підвищення плати за використання українського контенту, підвищення заробітної плати працівникам, плати за електроенергію тощо. Як зазначає прес-служба асоціації, мінімальні тарифи за доступ до пакетів тільки з українськими телеканалами можуть становити приблизно 56-70 грн, залежно від благополуччя регіону, але, швидше за все, тарифи будуть вище. 

Вітчизняні медіа пояснюють збільшення тарифів необхідністю збільшити обсяги фінансування виробництва українського контенту, створення українських історій. Нагадаємо, по всій Україні 31 серпня відключили аналогове телебачення, оскільки країна переходить на цифровий формат. Цього року загальнонаціональні, місцеві та регіональні радіостанції істотно перевиконали квоти україномовних пісень і передач.

Джерело: УНН

 

foto

 

МІСЦЕВЕ РАДІО, «СУСПІЛЬНЕ» ТА «АРМІЯ FM» − НАЦРАДА ЗАПУСКАЄ ТРИ FM-РАДІОКОНКУРСИ 

 

 На конкурс виставлено 58 частот у FM-діапазоні. 

12 грудня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення ухвалила рішення оголосити три конкурси для розвитку місцевого, музично-розважального та військово-патріотичного радіомовлення. За словами члена Нацради Максима Онопрієнка, конкурси оголошені для подальшого розвитку місцевого мовлення за проєктом «Мовлення громад», мережі радіостанцій «Суспільного Мовника» і військово-патріотичного радіо. 

У рамках проєкту «Мовлення громад» для розвитку місцевого радіомовлення на конкурс виставлено 29 частот у 12 областях (7 у Житомирській, по 4 у Львівській та Кіровоградській, 3 у Київській, по 2 у Луганській, Миколаївській та Рівненській, по одній в Одеській, Чернігівській, Івано-Франківської, а також у Херсоні та Запоріжжі). Повний список частот і їх потужності доступні за посиланням. 

У конкурсних умовах прописано, що не менше 15% мають складати передачі місцевої тематики: інформаційного, публіцистичного, освітнього напрямків; дозволяється ретрансляція лише програм «Суспільного мовника» та «Армії FM». Заявки на участь у конкурсі будуть прийматися з 20 січня по 18 лютого 2020-го. Кінцевий термін підбиття підсумків конкурсу − 17 квітня. 

На конкурс із розвитку музично-розважального мовлення виставлять 28 частот у 10 областях (по 7 у Харківській та Одеській, по 2 у Вінницькій, Запорізькій, Київській, по одній у Сумській, Полтавській, Кіровоградській, Закарпатській, Дніпропетровській), з яких виділяють три обласних центри: Запоріжжя, Дніпро і Кропивницький (2 години мовлення). Повний список частот та їх потужності доступні за посиланням. 

Конкурсні умови: у загальному обсязі мовлення не менше 50% повинні складати передачі, віднесені до певного напряму, стилю або жанру, що має бути зазначено у форматі (розважальні передачі, добірка музичних творів); обсяг ведення передач і частка пісень на державну мову − відповідно до чинного законодавства; мовлення здійснюється без ретрансляції програм інших мовників і використання їх вихідних даних. Заявки на участь у конкурсі будуть прийматися з 3 лютого по 3 березня 2020-го. Кінцевий термін підбиття підсумків − 1 травня. 

Для розвитку військово-патріотичного радіо на конкурс виставлять частоту 92,3 МГц у Мелітополі потужністю 0,25 кВт (максимальний розмір ліцензійного збору становить 140 728, 9 грн). Конкурсні умови: висвітлення діяльності Збройних Сил України, операцій Об’єднаних сил, діяльності ветеранів АТО і подій, що відбуваються на територіях, які є тимчасово окупованими та тимчасово непідконтрольними державній владі України; виготовлення і розповсюдження програм на військово-патріотичну тематику, частка яких повинна складати у загальному обсязі мовлення не менше 30%. Заявки на участь у конкурсі приймаються з 10 лютого по 10 березня 2020-го. Кінцевий термін підбиття підсумків конкурсу − 8 травня. 

Нагадаємо, 14 листопада Нацрада підбила підсумки конкурсу на місцеве мовлення на 37 частотах у 16 ​​областях України. Переможцями стали 24 місцевих радіокомпанії.

 

 

1+1 DIGITAL СТВОРИВ ГЕНЕРАТОР УКРАЇНСЬКОГО ТЕКСТУ − «ДЖЕДЖАЛИК» 

 

  Сервіс генерує український текст і розраховує типографіку для кращої читабельності. 

12 грудня команда 1+1 Digital представила сервіс «Джеджалик» − проєкт, розроблений спеціально для потреб кириличної типографіки, який дає рекомендації для друку текстів українською мовою. Сервіс генерує український текст і розраховує типографіку для кращої читабельності, як із зазначених користувачем даних, так і автоматично, повідомляє прес-служба 1+1 media. 

Сервіс є безкоштовним і стане у пригоді редакторам, дизайнерам і всім, хто хоче поліпшити читабельність тексту. Сайт сервісу: https://dzhedzhalyk.com.ua/ 

Ідея «Джеджалика» виникла через необхідність використовувати українську мову у продуктах групи 1+1 media. В основу створення випадкового тексту були покладені твори Івана Франка, тому проєкт назвали найпопулярнішим псевдонімом письменника. Сервісом вже користуються дизайнери команди 1+1 Digital для розрахунку читабельності шрифтів. 

«95% інтернету − це текст. Сьогодні в Україні дефіцит фахівців, які володіють навичками роботи з типографікою та шрифтами, до того ж мало хто звертає увагу на типографіку української мови, яка значно відрізняється від латиниці та російської. У зв’язку із наближенням законодавчих змін, які зобов’язують розробляти всі сайти й додатки державною мовою, наш сервіс, свого роду, унікальний інструмент, який пропонує типографічні рішення для українських текстів», − прокоментував Євген Демченко, арт-директор 1+1 Digital. 

Нагадаємо, раніше стало відомо, що Facebook виділить $130 млн Незалежному комітету з нагляду за контентом.

 

 

У «ЗЕОНБУДУ» ЗАБЕРУТЬ ЧАСТИНУ ЧАСТОТ ПІД 4G  

 

  Радіочастоти звільнять для впровадження технології LTE. Провайдер буде змушений перебудувати свою цифрову мережу «з нуля». 

12 грудня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення погодила проєкт Плану заходів щодо вивільнення смуг радіочастот у діапазонах 790-862 МГц, 694-790 МГц, які використовує, зокрема, «Зеонбуд» для ефірного цифрового телебачення. Мета заходу − впровадження радіотехнології LTE (4G). Проєкт Плану заходів буде направлений у адміністрацію Держспецзв’язку для подальшого затвердження Кабінетом міністрів. 

Проєкт передбачає перепланування і вивільнення каналів загальнонаціональних цифрових мереж − мультиплексів МХ-1, 2, 3, 5 (провайдерська ліцензія у «Зеонбуду», у кожному мультиплексі мовить по 8 телеканалів) та вивільнення каналів у смугах цифрових дивідендів загальнонаціональної мережі МХ-6 (провайдерська ліцензія у компанії «Ефір» − сателіта «Зеонбуду»). 

Подальше мовлення програм, які транслюються у МХ-1, 2, 3, 5, 6, повинно відбуватися у діапазоні 470 − 694 МГц. «Із метою реалізації цих намірів заплановано проведення конверсії радіочастотного ресурсу України у смугах радіочастот загального користування», − сказано у повідомленні. 

Після перерахунку частот для загальнонаціональних мультиплексів, Держцентр радіочастот (УДЦР) зможе виділити додатковий радіочастотний ресурс для місцевого мовлення, повідомив член Нацради Олександр Ілляшенко. Попередні розрахунки перепланування місцевих і регіональних каналів повинні надійти від УДЦР у квітні. 

Як уже повідомляла «Телекритика», у 2020-м має пройти звільнення частот першого і другого цифрового дивіденду, на частині яких розгорнута мережа ефірного цифрового ТБ. Це питання обговорювалося на міжвідомчій робочій групі з переходу на ефірну цифру, яка проводиться при Держспецзв’язку. «Зеонбуду» доведеться перебудувати свою мережу «з нуля», віддавши свої частоти мобільним операторам. «Зеонбуд» хоче це зробити за гроші мобільних операторів, які будуть претендувати на перший і другий цифровий дивіденд. Мобільні оператори − проти, оскільки це додаткові гроші, які вони повинні будуть заплатити за ці частоти. Компанії не узгодили це питання. 

Нагадаємо, Нацрада 5 грудня ініціювала створення державного мультиплексу цифрового ТБ МХ-7. МХ-7 буде працювати у діапазоні 174-230 МГц і охопить 158 населених пунктів України. 14 листопада регулятор ухвалив рішення замовити у Держцентру радіочастот прорахунок частот для компанії «Ефір» у 166 населених пунктах для мовлення у стандарті DVB-T2 у загальнонаціональному цифровому багатоканальному мультиплексі МХ-6. Ця компанія змінює застарілу технологію ефірного мобільного телебачення DVB-H на DVB-T2.

 

 

ВИЙШОВ ТИЗЕР ФАНТАСТИЧНОГО СЕРІАЛУ «ЧАСОВА ВАРТА» З НІКІТЮК ТА ГОРБУНОВИМ 

 

  У новому проєкті Леся Никитюк перевтілилася у Лесю Українку, а Сергій Пархоменко − у козака XVII століття.

«Часова варта» − це адаптація іспанського формату від Netflix. Серіал розповість про таємну організацію, яка діє у Києві протягом століть і маскується під департамент одного з міністерств. Вони стережуть часові переміщення і заважають здійснювати маніпуляції з історією. 

Головну роль, пожежного із 21 століття, зіграв Олександр Курносов. Він буде завербований таємною організацією для того, щоб зупинити двох російських солдатів із XVII століття. Голову організації втілив Олексій Горбунов, а її агентами стали Сергій Сізонюк та Людмила Мілевич. 

Також у серіалі зіграли телеведуча Леся Нікітюк і поп-виконавець Сергій Пархоменко (Поліграф ШарикOFF). Перша виконала роль письменниці Лесі Українки, а другому дісталася роль представника козацької еліти XVII ст. 

Два сезони оригіналу були показані на іспанському каналі La1, а третій сезон був створений і показаний стрімінговим сервісом Netflix. Адаптацією матеріалу під Україну займалися Максим Курочкін, Оксана Савченко та Віталій Портников. Серіал створюється за підтримки УКФ. 

Прем’єра серіалу планується на теле- / VOD-платформах. Дата виходу поки невідома. 

Нагадаємо, раніше вийшов трейлер багатостраждального проєкту Михайла Іллєнка «Толока».

 

 

Tex1

Які тематичні канали Вам цікаві?