• ­Свяжитесь с нами

    Если вы хотите получить больше информации, заполните эту форму. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.
    Пожалуйста, заполните все обязательные поля.
    Отправляя эту форму, вы принимаете нашу политику конфиденциальности.

powered ByGiro.com

analogovoetv1-glavnay
CifrTv1_Glavnay

Проголосуйте за канал Які канали Вам цікаві?

В ОКУПОВАНОМУ КРИМУ ВИМКНЕННЯ ЕФІРНОГО АНАЛОГА РОЗПОЧНЕТЬСЯ 4 ЧЕРВНЯ 

 

  Окупаційна російська влада в Криму готує компенсацію за тюнери. 

Аналоговий сигнал на півострові вимкнуть 3 червня в населених пунктах з населенням менше 100 тисяч осіб. У Сімферополі, Керчі та Великій Ялті «протягом певного часу ще можна буде приймати аналоговий сигнал». Про це повідомляє російське агентство «РИА-Новости» з посиланням на «міністра внутрішньої політики, інформації та зв'язку РК» Сергія Зирянова. 

У публікації зазначено, що цифрове телебачення працює в Криму з січня 2019 року. На сьогодні покриття цифровим ТБ становить понад 95% території півострова, сигнал забезпечують понад 40 веж. «Міністр» запевняє, що цифрова мережа добудована: «Якщо на початку 2018 року у нас було 18 веж, то наприкінці року 44 – 38 веж у Криму і 6 у Севастополі». 

Також він додав, що в бюджеті півострова закладено 60 млн рублів на виплату компенсації малозабезпеченим кримчанам під час підключення до цифрового телемовлення. Вони отримають компенсацію на придбання ТВ-тюнера або дециметрової антени до 1,5 тис. рублів. Також йдеться про «соціальну компенсацію» на придбання супутникового обладнання до 5 тис. рублів. За даними «міністра», нібито трохи більше як 4% жителів Криму приймають сигнал із супутника. 

Раніше російські ЗМІ повідомляли, що Минкомсвязь Росії визначила список регіонів, у яких аналогове мовлення буде продовжене до 14 жовтня 2019 року. 

Як повідомлялося, Минкомсвязь РФ у лютому представила список населених пунктів, які не будуть охоплені цифровим ефірним наземним мовленням, у переліку було 166 населених пунктів на анексованому півострові, не охоплених ефірної цифрою. 

Нагадаємо, у кримській цифрі працює 28 телеканалів, розподілених на три мультиплекси. Її «рестарт» відбувся після анексії півострова і так званої націоналізації об'єктів українського Концерну РРТ. Оператором місцевої цифри, як і аналога, стала державна Російська телевізійна і радіомовна мережа (РТРС) – її філія «РТПЦ Республики Крым» була створена на базі захопленого філії КРРТ (Кримський РТПЦ). У компанії «Зеонбуд» у Криму було 18 передавальних станцій, вони увійшли до РТРС. Голова філії – Геннадій Гордєєв – раніше працював головним інженером на кримській філії українського Концерну РРТ; його заступник Валерій Фадєєв – колишній український військовий, який зрадив українську присягу; ще один заступник – Володимир Романько, до окупації він був заступником голови кримської філії Українського державного центру радіочастот. 

 

 

НА «1+1» ВІДБУДЕТЬСЯ ПРЕМ'ЄРА УКРАЇНСЬКОГО ЕКШЕНУ «КРУТИ 1918» 

 

  8 травня о 22:00 телеканал «1+1» вперше покаже український історичний фільм «Крути 1918».

Офіційна прем'єра кінострічки «Крути 1918» Олексія Шапарєва відбулася 7 лютого 2019 року, і вже за перший вікенд фільм зібрав у прокаті 3,5 млн грн. У чому секрет успіху і чому телеканал вирішив викупити ліцензію на показ фільму?

 

Актуальна історична основа

На «1+1» відбудеться прем'єра українського екшену «Крути 1918»

 

Події розвиваються взимку 1918 року. 400 хлопців – цвіт української нації – відважно борються проти чотиритисячного війська більшовиків на залізничній станції Крути. Тема боротьби за Україну перегукується з війною на Донбасі, і тому не залишає глядача байдужим. До того ж, битва зламала долі, забрала сотні життів і позбавила любові – це ми побачимо на прикладі братів Андрія та Олексія Савицьких, закоханих у дівчину Софію.

 

 Акторський склад

На «1+1» відбудеться прем'єра українського екшену «Крути 1918»

 

кторський склад радує зірками українського кінематографа: тут і Остап Ступка з сином Дмитром, і Олексій Тритенко («Коли ми вдома»), і Наталія Васько, що полюбилася глядачам за серіалами «Кріпосна», «Хороший хлопець» і «Жіночий лікар»,  і ведучий проекту «Модель XL» на «1+1» Богдан Юсипчук. У фільмі зіграв навіть міністр культури України Євген Нищук. Головні ж ролі дісталися Надії Коверській (красуня Софія) і Євгенію Ламаху з Андрієм Федінчиком (брати з однією пристрастю на двох).

 

Особливості кінострічки

На «1+1» відбудеться прем'єра українського екшену «Крути 1918»

 

У зйомках баталій брали участь 150 військових Нацгвардії України з 2000 одиницями зброї. Загальна кількість задіяних акторів – близько 1000 осіб, найбільше молодих акторів. До того ж, потужний музичний супровід картини особливо близький глядачам: тут і український дух гурту «Гайдамаки», і тема кохання і романтики в пісні Христини Соловій «Стежечка» і багато іншого.

Усі, хто не встиг подивитися фільм у кінотеатрах, мають можливість це зробити вже завтра на екрані телевізора або гаджета. До того ж, «Телекритика» знає 5 вагомих причин подивитися фільм «Крути 1918».

 

 

В ОКУПОВАНОМУ КРИМУ ВИМКНЕННЯ ЕФІРНОГО АНАЛОГА РОЗПОЧНЕТЬСЯ 4 ЧЕРВНЯ

 

  Окупаційна російська влада в Криму готує компенсацію за тюнери. 

Аналоговий сигнал на півострові вимкнуть 3 червня в населених пунктах з населенням менше 100 тисяч осіб. У Сімферополі, Керчі та Великій Ялті «протягом певного часу ще можна буде приймати аналоговий сигнал». Про це повідомляє російське агентство «РИА-Новости» з посиланням на «міністра внутрішньої політики, інформації та зв'язку РК» Сергія Зирянова. 

У публікації зазначено, що цифрове телебачення працює в Криму з січня 2019 року. На сьогодні покриття цифровим ТБ становить понад 95% території півострова, сигнал забезпечують понад 40 веж. «Міністр» запевняє, що цифрова мережа добудована: «Якщо на початку 2018 року у нас було 18 веж, то наприкінці року 44 – 38 веж у Криму і 6 у Севастополі». 

Також він додав, що в бюджеті півострова закладено 60 млн рублів на виплату компенсації малозабезпеченим кримчанам під час підключення до цифрового телемовлення. Вони отримають компенсацію на придбання ТВ-тюнера або дециметрової антени до 1,5 тис. рублів. Також йдеться про «соціальну компенсацію» на придбання супутникового обладнання до 5 тис. рублів. За даними «міністра», нібито трохи більше як 4% жителів Криму приймають сигнал із супутника. 

Раніше російські ЗМІ повідомляли, що Минкомсвязь Росії визначила список регіонів, у яких аналогове мовлення буде продовжене до 14 жовтня 2019 року. 

Як повідомлялося, Минкомсвязь РФ у лютому представила список населених пунктів, які не будуть охоплені цифровим ефірним наземним мовленням, у переліку було 166 населених пунктів на анексованому півострові, не охоплених ефірної цифрою. 

Нагадаємо, у кримській цифрі працює 28 телеканалів, розподілених на три мультиплекси. Її «рестарт» відбувся після анексії півострова і так званої націоналізації об'єктів українського Концерну РРТ. Оператором місцевої цифри, як і аналога, стала державна Російська телевізійна і радіомовна мережа (РТРС) – її філія «РТПЦ Республики Крым» була створена на базі захопленого філії КРРТ (Кримський РТПЦ). У компанії «Зеонбуд» у Криму було 18 передавальних станцій, вони увійшли до РТРС. Голова філії – Геннадій Гордєєв – раніше працював головним інженером на кримській філії українського Концерну РРТ; його заступник Валерій Фадєєв – колишній український військовий, який зрадив українську присягу; ще один заступник – Володимир Романько, до окупації він був заступником голови кримської філії Українського державного центру радіочастот. 

 

 

АЛАСАНІЯ, ПІШОВШИ У ВІДПУСТКУ, ЗАЛИШИВСЯ НА ПОСАДІ ГОЛОВИ «СУСПІЛЬНОГО» 

 

  Голова правління суспільного мовника вирішив перед звільненням використати всю відпустку, що накопичилася за час роботи в компанії. 

Наглядова рада Національної суспільної телерадіокомпанії України поки не звільнила Зураба Аласанію з посади голови правління НСТУ, оскільки він вирішив піти у відпустку. Про це вчора повідомив на своїй Facebook-сторінці директор Центру демократії і верховенства права, медіаюрист Тарас Шевченко. 

«Зураб Аласанія скористався можливістю, яку дає Кодекс законів про працю, – використати в кінці роботи всю відпустку, що залишилася. Таким чином, Зураб Аласанія пішов у відпустку і ще залишається на посаді до завершення відпустки», – розповів він. 

Також медіаюрист нагадав, що Аласанія оскаржив у суді рішення про його звільнення: «Суд має право призупинити це звільнення до вирішення справи по суті. Однак, суд не захотів цього робити. Наступний розгляд справи буде аж 11 червня».
Тарас Шевченко припустив, що компромісним було б рішення наглядової ради НСТУ відкласти звільнення до вирішення справи судом, оскільки «сумніви в законності рішення великі». 

Як зазначалося раніше, голова наглядової ради Світлана Остапа в п'ятницю, 4 травня, повідомила, що член правління Микола Чернотицький погодився виконувати обов'язки Аласанії до результатів нового конкурсу на посаду голови правління, який у «наглядача» поки не оголосили, пояснюючи це судовими розглядами. 

Нагадаємо, 31 січня наглядова рада НСТУ ухвалила рішення про дострокове припинення контракту з головою правління Зурабом Аласанією, посилаючись на пункт про «недостатню кваліфікацію». 12 лютого наглядова рада НСТУ вирішила встановити датою розірвання контракту із Зурабом Аласанією 6 травня. Однією з причин звільнення Аласанії стало делегування ключових виконавчих функцій так званому директорату (виконавчому директору, його заступникам та директорам департаментів) – паралельній правлінню виконавчій структурі на чолі з виконавчим директором, який був другою людиною в компанії з більшим обсягом повноважень, ніж у членів правління. За 15 місяців (з липня 2017 по жовтень 2018) на оплату діяльності дублюючих органів було витрачено понад 8 млн гривень. 4 березня, після ліквідації директорату і впровадження нової структури НСТУ, компанію залишив її виконавчий директор Олександр Лієв – фігурант низки скандалів з ознаками корупції.

 

 

 ИНТЕРНЕТ-САЙТ «АПОСТРОФ» ЗАПУСКАЕТ ИНФОРМАЦИОННЫЙ ТЕЛЕКАНАЛ

 

 Издание обзавелось спутниковой лицензией на телевещание. 

23 апреля Национальный совет по вопросам телевидения и радиовещания проголосовал за выдачу спутниковой лицензии телеканалу «Апостроф TV» (ООО «Апостроф ТВ»). Телеканал будет сателлитом общественного-политического интернет-сайта «Апостроф», финансируемым Международным центром перспективных исследований (МЦПИ). 

Юридическим лицом телеканала владеют главный советник МЦПИ Василий Филипчук (95%) и шеф-редактор информационного интернет-сайта «Апостроф» Светлана Шереметьева-Турчин. На сайте «Апострофа» указано, что ресурс «реализуется при участии и с использованием ресурсов» МЦПИ. Предприятие основано 23 октябре 2018-го, в уставном фонде указано 5000 гривен. Директором телеканала выступает Евгения Малиновская, которая также фигурирует как владелица благотворительного фонда «Рівність і взаємоповага». 

«Апостроф TV» позиционируется как интернет-канал издания «Апостроф» с отдельным разделом на сайте «Апостроф» и каналом на YouTube, где, в частности, размещены различные интервью на политическую тематику, еженедельные итоговые программы информационного формата.

Решение о выдаче лицензии было принято со второй попытки единогласно и без обсуждения. Впервые вопрос выдачи лицензии телеканалу рассматривался на заседании 18 апреля, но был перенесен из-за отсутствия кворума (заседание покинули два члена регулятора – Валентин Коваль и Александр Ильяшенко).

МЦПИ – это общественная организация, основанная чешским Институтом открытого общества (Open Society Institute) в 1994 году. Исполнительным директором Центра значится Ольга Голубьева. Работа интернет-издания «Апостроф» началась 11 августа 2014-го. Редакцию проекта тогда возглавил Валерий Калныш – нынешний главред «Радио НВ». В первую команду «Апострофа» вошли 20 экс-сотрудников газеты «Коммерсантъ-Украина». За 5 лет издание неоднократно меняло шеф-редакторов и журналистов.

«Апостроф TV» – это шестой информационный телеканал, пролицензиорованный Нацсоветом за последние 4 месяца. Напомним, 6 марта спутниковой лицензией обзавелся телеканал под названием «Звездный»,который якобы финансирует украинский бизнесмен, занимающийся медицинским бизнесом в Польше. 17 января регулятор проголосовал за выдачу спутниковой лицензии информационному телеканалу «Перший незалежний», связанному со львовским бизнесменом, спонсором ВО «Свобода» Игорем Кривецким. 20 декабря лицензия на спутниковое вещание досталась волынскому местному цифровому «12 каналу», который связан с совладельцем группы «Континиум», заместителем главы депутатской группы «Воля народа» Степаном Ивахивым. 13 декабря регулятор пролицензировал сразу два новостных телеканала – Ukrlive (связан с партией «Народный контроль» Дмитрия Добродомова) и полтавский телеканал «Останній бастіон» (финансируется аграрным бизнесменом).

 

 

Изображения по вертикали




Tex1

Які тематичні канали Вам цікаві?

foto

foto