• ­Свяжитесь с нами

    Если вы хотите получить больше информации, заполните эту форму. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.
    Пожалуйста, заполните все обязательные поля.
    Отправляя эту форму, вы принимаете нашу политику конфиденциальности.

powered ByGiro.com

analogovoetv1-glavnay
CifrTv1_Glavnay

Проголосуйте за канал Какие каналы Вам интересны?

 

Перший національний розпочинає національний відбір на «Дитяче Євробачення»

 

30 04 2014(3)

Національна телекомпанія України оголошує початок національного відбору на Дитячий пісенний конкурс «Євробачення - 2014». Про це повідомляє прес-служба каналу. 

Заявки на участь у конкурсі будуть прийматися з 1 травня по 28 червня 2014 року. Охочі можуть надіслати їх на адресу НТКУ: 04119, м. Київ, вул. Мельникова, 42, «Конкурс Дитячої пісні "Євробачення - 2014"»

 

Вже 28 червня журі конкурсу обере 20 учасників, які з 20 липня перебуватимуть у місці проведення фіналу і працюватимуть із фахівцями: педагогами з вокалу, хореографами, психологами та аранжувальниками.

 

Фіналісти презентують свої виступи 2 серпня цього року. Саме на цьому етапі за результатами змішаного голосування журі та глядачів каналу буде визначено пісню і переможця, що представлятимуть Україну на Міжнародному конкурсі дитячої пісні «Євробачення - 2014».

 

Нагадаємо, «Дитяче Євробачення-2014» відбудеться на Мальті 15 листопада. Дата його проведення є символічною для країни, адже збігається із 50-ю річницею незалежності Мальти як республіки та 10-ю річницею як члена Євросоюзу.

 

 

 

Телеканал Ахметова «Донбас» теж зник з ефіру в Донецькій області

 

zastavka

У понеділок, 28 квітня, о 18:30 телеканал «Донбас», що входить до медіахолдингу Ріната Ахметова, з незалежних від мовника причин став недоступним у пакеті цифрового мовлення, а також частково недоступним в аналоговому і кабельному мовленні на території Донецької області. Про це повідомляється на сайті каналу. 

Раніше стало відомо, що невідомі озброєні люди відключили на Донбасі цифрове мовлення українських телеканалів, а також аналоговий ефір Першого національного та 5-го каналу.

 

 

 

Кабельники попереджають про можливий напад сепаратистів на Луганську ОДТРК

 

29 04 2014(2)

Сьогодні, 29 квітня, Луганську обласну державну телерадіокомпанію (ОДТРК) та радіотелецентр погрожують захопити сепаратисти. Про це  в своєму Twitter написала екс-заступник голови Нацради України з питань телебачення і радіомовлення Лариса Мудрак.

«Луганські кабельники попереджають про погрози захоплення в Луганську ОДТК та РТПЦ так званою «армією Південного Сходу» сьогодні після 14.00», - написала Лариса Мудрак.

Нагадаємо,  22 квітня Луганський полк Національної гвардії взяв під охорону Луганську філію Концерну радіомовлення, радіозв'язку і телебачення, яка розташована в центрі міста. За цією ж адресою розташована й Луганська обласна державна телерадіокомпанія.

Об'єкт узято під охорону за рішенням міністра внутрішніх справ, з метою охорони громадського порядку та безпеки журналістів.

9 квітня Державний комітет телебачення і радіомовлення звільнив Родіона Мірошника з посади генерального директора Луганської обласної державної телерадіокомпанії та достроково розірвав з ним контракт «у зв'язку з постійним недотриманням балансу в інформаційних випусках Луганського обласного телебачення».

 

 

 

Комісія з журналістської етики висловила зауваження редакції ток-шоу «Говорить Україна»

 

29 04 2014(1)

Члени Комісії з журналістської етики (КЖЕ) висловили зауваження редакції програми «Говорить Україна», що виходить на телеканалі «Україна». Про це йдеться на сайті КЖЕ.

Комісія розглянула скаргу президента Єреванського прес-клубуБориса Навасардяна на ток-шоу «Говорить Україна» на тему «Доля невизнаних держав», що вийшло в ефір на телеканалі «Україна» 18 березня. Він звинуватив авторів ток-шоу в упередженості, тенденційності та маніпулятивності у тій частині програми, що була присвячена темі Нагірного Карабаху.

За його словами, у програмі взяли участь представники тільки азербайджанської сторони. Крім того, були викривлені факти: в епізоді, що стосується розміру пенсій, та у відео-довідці про конфлікт, яка, на думку скаржника, є «вільною інтерпретацією подій». Зокрема, автор сюжету стверджує, що НКР визнала тільки Вірменія, тоді як Вірменія цього не робила. Як стверджує Борис Навасардян, під час випуску програми було завдано образ на адресу вірменського народу, і ніхто не зміг відповісти на ці образи, в тому числі й ведучий.

Прес-служба телеканалу «Україна» пояснила КЖЕ, що згадана програма не була присвячена безпосередньо Нагірно-Карабаському конфлікту. «Для нас було важливим донести позицію етнічних азербайджанців, яким довелося покинути Нагірний Карабах. Безумовно, ми хотіли почути позицію і вірменів, які залишилися жити на цій території, але, на жаль, ніхто із запрошених представників діаспори не зміг бути присутнім на програмі» - зазначає прес-служба «України».

Щодо викривлення фактів (стосовно розміру пенсій), то за словами прес-служби каналу, «ця теза прозвучала з вуст одного з учасників програми, які можуть помилятися».

Водночас прес-служба не прокоментувала звинувачення з приводу того, що під час програми були висловлені образи на адресу вірменського народу (на які вірменська сторона не змогла відреагувати), і не пояснила, чому цього не зробив ведучий. Прес-служба каналу водночас стверджує, що у своїй роботі журналісти каналу «Україна» керуються передусім принципами журналістської етики і об'єктивності.

Члени Комісії під час розгляду скарги на засіданні 24 квітня прийшли до висновку, що редакція ток-шоу «Говорить Україна» порушила частково чи повністю кілька статей Кодексу етики українського журналіста - статті 6, 9, 10 та 15.

Комісія вважає, що завданням редакції ток-шоу «Говорить Україна» є створення справжнього, а не показного балансу думок, а також подання перевірених фактів, особливо в такій надчутливій темі.

«Розуміючи, що опонувати аргументам однієї сторони етнічного і міждержавного конфлікту буде нікому, редакція ток-шоу не повинна була ухвалювати рішення транслювати програму за відсутності другої сторони, або вжити заходів для дотримання правил журналістської етики включно з коригуванням питань до обговорення. І оскільки рішення транслювати програму за відсутності однієї зі сторін конфлікту (розуміючи, що опонувати аргументам однієї сторони етнічного і міждержавного конфлікту буде нікому) належало саме редакції ток-шоу, Комісія з журналістської етики висловлює редакційному колективу програми «Говорить Україна» зауваження», - йдеться на сайті КЖЕ.

 

 

 

НСЖУ обурена появою у російських ЗМІ сюжетів про «вказівки» Держкомтелерадіо українським журналістам

 

29 04 2014(3)

Національна спілка журналістів України (НСЖУ) висловила своє обурення появою у російських ЗМІ інформації про начебто погрози «покарання» для українських медійників за їх незалежну позицію. Про це повідомляє прес-служба НСЖУ. 

 Зокрема, на сайті російського телеканалу НТВ з'явилося 

повідомлення про те, що «українські журналісти бояться кримінального переслідування». Неідентифіковане джерело, представлене як член Спілки журналістів України, говорить про те, що репортерів за проросійські замітки і репортажі можуть притягти до кримінальної відповідальності. При цьому слова однієї людини, яка не називається, подані як позиція «представників НСЖУ». За словами цього джерела, неупереджено висвітлювати події на Україні при новому керівництві Державного комітету з телебачення і радіомовлення стає неможливо.

 

НСЖУ наголошує на непрофесійності використання таких непідтверджених повідомлень російськими журналістами.

 

«Мусимо констатувати, що зараз, в умовах інформаційної війни між Росією та Україною, навіть визнані й титуловані колись медіа не дотримуються професійних стандартів. Ми бачимо, як провідні російські інформаційні агенції та телеканали широко використовують анонімні джерела, а малоймовірні припущення подають як реальні факти. НСЖУ ще раз нагадує про необхідність дотримання головних принципів журналістики  та закликає колег  не сприймати на віру повідомлення сумнівного змісту», - заявив перший секретар НСЖУ Сергій Томіленко.

 

Нагадаємо, канал «Россия-24» декілька разів цитував неіснуючий наказ Держкомтелерадіо України про нібито вказівку «саджати незадоволених політикою Києва журналістів», а російське інформагентство «Інтерфакс» з посиланням на анонімного члена НСЖУ розповсюдив інформацію «про неможливість об'єктивно висвітлювати події в Україні при новому керівництві комітету». Цю новину підхопив канал НТВ та багато інших російських ЗМІ.

 

«Ми в черговий раз бачимо, що у своїй брудній пропагандистській кампанії проти нас використовуються відверта брехня, маніпуляції, нехтуються професійні та журналістські стандарти. Насправді під час зустрічі з юнкорами - переможцями конкурсу шкільних газет я закликав майбутніх колег бути патріотами України і писати правду, а вона на нашому боці, в чому розумні читачі і глядачі самі розберуться», - заявив з цього приводу голова Держкомтелерадіо Олег Наливайко.

 

 

Изображения по вертикали




Tex1

Какие тематические каналы Вам интересны?

foto

foto