• ­Свяжитесь с нами

    Если вы хотите получить больше информации, заполните эту форму. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.
    Пожалуйста, заполните все обязательные поля.
    Отправляя эту форму, вы принимаете нашу политику конфиденциальности.

powered ByGiro.com

analogovoetv1-glavnay
CifrTv1_Glavnay

Проголосуйте за канал Какие каналы Вам интересны?

 

НСЖУ та НМПУ закликають організаторів політичних акції не ризикувати безпекою журналістів

 

08 04 1

 Національна спілка журналістів (НСЖУ)та Незалежна медіапрофспілка (НМПУ) висловлюють обурення фактами грубого захоплення регіональних телекомпаній на Сході України 

та закликають організаторів політичних акції не піддавати ризику безпеку журналістів. Про це йдеться у спільній заяві медіаорганізації. У своїй заяві НСЖУ та НМПУ нагадують, що 7 квітня у Харкові та Луганську невідомі озброєні люди захоплювали або робили спроби захопити регіональні канали.

«Невідомі люди в масках та з бітами вриваються у приміщення телеканалів, вимагаючи прямого ефіру, грубо поводяться із журналістами, звинувачують їх у брехні. Так, майже сто невідомих чоловіків захопили харківський телеканал АТН. «Камеру вниз! Мы запрещаем себя снимать... Все сотрудники АТН уволены народом Харьковщины», - такі грубі викрики лунали у відповідь на прохання співробітників пояснити, ким є ці невідомі. Вони також відмовилися знімати маски і кричали, що журналісти телеканалу - "за фашизм"» - наводять приклад медійні організації.

 НСЖУ та НМПУ засуджують грубі дії сепаратистів і нагадують, що журналісти не мають обслуговувати чиїсь політичні інтереси.

 «Ми наголошуємо, що наші колеги виконують свої професійні обов'язки, забезпечуючи доступ суспільства до інформації. Журналісти та редакції ЗМІ не повинні бути рупором для тих чи інших політичних сил та угруповань. Ми закликаємо місцеву владу та правоохоронні органи забезпечити захист редакцій ЗМІ, щоб їх не було використано у чиїхось інтересах», - йдеться у заяві НСЖУ та НМПУ.

 Також медіаорганізації висловили солідарність із колегами зі східних регіонів України і закликали всіх журналістів до об'єктивного і неупередженого висвітлення подій, що нині там відбуваються.

 Нагадаємо, 8 квітня НМПУ виступила із заявою, в якій вимагає від міліції заарештувати винних у розгромі харківського телеканалу АТН.

 

 

Артем Шевченко розпочав співпрацю з «Еспресо.TV»

 

04 04 3

 Екс-директор та ведучий каналу ТВі Артем Шевченко 7 квітня розпочав співпрацю з телеканалом «Еспресо.TV». Цю інформацію він підтвердив «Телекритиці» особисто.

За словами пана Шевченка, його посадові обов'язки поки що ще не викристалізувалися.

 

 «Наразі я займатимусь тим, що найкраще вмію: журналістськими розслідуваннями і веденням програм чи прямих ефірів», - сказав він.

Зокрема 7 квітня Шевченко вже вів годину прямого ефіру інформаційного блоку з 12.00 до 13.00.

Засновником телеканалу «Еспресо.TV» є дружина нардепа Миколи Княжицького Лариса Княжицька. Микола Княжицький у минулому був гендиректором і співзасновником каналу ТВі, на якому працював Артем Шевченко.

Нагадаємо, 17 березня ведучий проекту «Знак оклику!» на каналі ТВі Артем Шевченко попрощався в прямому ефірі з глядачами програми, і в коментарі «Телекритиці» повідомив, що має намір невдовзі припинити співпрацю з ТВі і зосередитися на військовій журналістиці. 4 квітня він звільнився з каналу ТВі.

Раніше, у вересні 2013 року, Артем Шевченко залишив посаду директора ТВі за спільним рішенням, аби сконцентруватися на творчій роботі. Наприкінці липня 2013 року з Єдиного державного реєстру стало відомо, що керівником ТОВ «Телерадіокомпанія "Телерадіосвіт"» (телеканал ТВі) замість Артема Шевченка став В'ячеслав Басович.

 

Найбільші кіностудії судяться із файлообмінником Megaupload

 

09 04 4(1)

 Шість найбільших кіностудій подали до суду на файлообмінник Megaupload та його ключових координаторів, у тому числі на засновника Кіма Доткома (Kim Dotcom). Про це повідомляє BBC.

За словами позивачів, сайт та його адміністрація отримувала прибутки через порушення авторських прав.  

До 2012 року Megaupload був одним із найбільших файлообмінників, поки його державні органи США. Тоді втрачену вигоду власників авторських прав у зв’язку із діяльністю цього сайту оцінили на суму понад 500 мільйонів доларів.

Засновник Megaupload Кім Дотком заперечував звинувачення на свою адресу, стверджуючи, що сайт виконував функцію сховища інформації.

 Натомість позивач Motion Picture Association of America (MPAA) стверджує, що Megaupload по суті був центром незаконної дистрибуції контенту.

 За словами представника MPAA Стівена Фабріціо (Steven Fabrizio), адміністрація сайту нагороджувала користувачів, які завантажували найбільш популярний контент. А це у переважній більшості були крадені фільми, телешоу та інший комерційний контент.

 У заяві MPAA зазначається, що за всіма розрахунками Megaupload.com був найбільшим у світі сайтом-порушником у сфері креативного контенту.

 Щодо засновника ресурсу Кіма Доткома, який проживає в Новій Зеландії, триває судовий процес. США звинувачують Доткома у масових порушеннях авторських прав та домагаються його екстрадиції.

 Megaupload мав понад 150 мільйонів зареєстрованих користувачів і був одним із найбільш відвідуваних сайтів у світі (посідаючи 13 місце).

 У січні 2013 року, через рік після закриття MegaUpload, Кім Дотком започаткував ресурс Mega, який також дозволяє користувачам завантажувати та поширювати великі файли.

 

 

 

Проект постанови по «Зеонбуду» зник з порядку денного Верховної Ради, статус – «відхилено та знято з розгляду»

 

09 04 1

 Голова парламентського Комітету з питань свободи слова та інформації Микола Томенко звернув увагу на зникнення з порядку денного засідання Верховної Ради 8 квітня проекту постанови № 4401 щодо провайдера цифрового телебачення «Зеонбуд». При цьому на парламентському порталі в картці законопроекту 

вказано останній стан: «відхилено та знято з розгляду», хоча парламент проекту ще не розглядав. 

Микола нагадав, що Комітет запропонував парламенту прийняти постанову, згідно з якою необхідно буде перевірити, хто є реальним власником «Зеонбуду» і наскільки покриття мережі цифрового мовлення відповідає заявленому компанією. «Таку позицію щодо необхідності громадського та державного втручання в діяльність цієї компанії-монополіста, зареєстрованого на Кіпрі, заявляють абсолютна більшість громадських структур та медіаспільнот. Натомість дана постанова ніяк не може потрапити до порядку денного Верховної Ради», - зауважив голова комітету.

За його словами, вчора, 7 квітня, було поінформовано, що ця постанова розглядатиметься сьогодні, 8 квітня, але вночі вона «зникла» з порядку денного.

 «У мене запитання до апарату Верховної Ради та керівництва парламенту: чому ви вирішили, що неактуальними питаннями є захист громадян, які невідомо, в який спосіб будуть переглядати телебачення в період "цифрового життя" України з 2015 року, інтереси медіаспільноти, яка незадоволена і не розуміє, що відбувається на цьому ринку, та інтереси загальнонаціональних та регіональних мовників, які платять шалені тарифи за майбутню послугу?» - цікавиться голова комітету.

 Раніше Микола Томенко з посиланням на експертів заявив, що співвласниками «Зеонбуду» є син екс-президента Олександр Янукович, а також фінансова група Ріната Ахметова та Дмитра Фірташа. «Водночас дійшло вже до того, що прес-служба "Зеонбуду" зробила заяву, що названих осіб серед власників немає. Ми зобов'язані дізнатися про реальних власників цієї компанії-монополіста цифрового мовлення. Тим більше, враховуючи небезпеку того, що, наприклад, ними можуть виявитися громадяни Росії чи бізнес-структури Володимира Путіна, який з наступного року може стати монопольним власником телебачення України», - зазначив Микола Томенко.

 Нагадаємо, 11 березня у Верховній Раді було зареєстровано проект постанови № 4401 «Про забезпечення інформаційної безпеки та суверенітету України, недопущення обмежень доступу громадян до інформації та використання радіочастотного ресурсу України у відповідності з вимогами чинного законодавства». Відповідно до цього проекту Нацрада з питань телебачення і радіомовлення має забезпечити загальнонаціональним мовникам мовлення у відкритому некодованому вигляді в ефірній цифровій телемережі. Генеральна прокуратура повинна перевірити законність надання Нацрадою ліцензій на цифрове мовлення компанії «Зеонбуд». Антимонопольний комітет у разі виявлення випадків порушення «Зеонбудом» законодавства про захист економічної конкуренції має розглянути питання щодо усунення винною особою наслідків порушення цього законодавства. А НКРЗІ має провести перевірку зони покриття мультиплексів МХ-1, МХ-2, МЗ-3, МХ-5, поінформувати, чи відповідає покриття заявленим 95% населення, а також оприлюднити всі дозвільні документи на експлуатацію радіоелектронних засобів ТОВ «Зеонбуд».

Голова профільного парламентського комітету Микола Томенко наголосив на необхідності термінової перевірки законності надання Національною радою з питань телебачення і радіомовлення ліцензій на цифрове мовлення приватній кіпрській компанії «Зеонбуд». Голова парламентського комітату нагадав, що неодноразово звертав увагу на непрозору схему підготовки переходу України з аналогового на цифрове мовлення, і заявив, що власниками «Зеонбуду» є бізнесмени Олександр Янукович, Дмитро Фірташ та Рінат Ахметов.

За даними державного реєстру, власником ТОВ «Зеонбуд» є офшорна компанія «Планбрідж Лімітед» (Planbridge Limited) з Кіпру. Компанія «Зеонбуд» заперечила, що її власниками є Олександр Янукович, Дмитро Фірташ і Рінат Ахметов. Холдинг Олександра Януковича «МАКО» також заперечив, що він є власником «Зеонбуду». При цьому своїх кінцевих власників «Зеонбуд» так і не називає.

Наприкінці березня в низці газет та інтернет-видань вийшли матеріали на захист компанії «Зеонбуд» - монопольного оператора цифрового телебачення в Україні. У них поширюється теза про те, що якщо «Зеонбуд» позбавлять ліцензії, то українці залишаться без цифрового телебачення, а держава понесе значні збитки.

 Незалежна асоціація телерадіомовників закликала парламент ухвалити постанову. На думку НАМ, усі заперечення представників «Зеонбуду», які містяться в публікаціях на підтримку компанії, є штучними і не відповідають дійсності.

Експерт у галузі цифрового телебачення, генеральний директор телеканалів М1 та М2 Валентин Коваль у своїй статті для «Телекритики» теж звернув увагу на «неточності» в матеріалах на захист «Зеонбуду» і пояснив, чому вони не відповідають дійсності.

 На початку квітня в ЗМІ пройшла друга хвиля матеріалів на захист «Зеонбуду», у тому числі рекламних, у яких Валентин Коваль також помітив інформацію, що не відповідає дійсності.

 

 

 

Фонд «Відродження» шукає журналістів, щоб створити фільм про героїв Майдану

 

09 04 5(1)

 Програма «Громадське здоров'я» Міжнародного фонду «Відродження», яка надає допомогу постраждалим під час подій на Майдані у січні та лютому 2014 року, розшукує журналістів і знімальні групи для зйомок фільму про героїв Майдану. Про це йдеться в повідомленні фонду.

 Наразі у програмі зберігається велика кількість історій про людей, які приїздили на Майдан. Програма «Громадське здоров'я» готова надати журналістам усі ці історії, познайомити з героями, які наразі знаходяться в лікарнях, одужують від важких поранень.

«Ми розшукуємо журналістів й знімальні групи, які б хотіли й могли створити документальну стрічку або документальну серію про «звичаєвих героїв», які відстояли свободу й незалежність країни. З цією справою не варто зволікати...», - йдеться в повідомленні фонду.

Охочих журналістів і знімальні групи просять звертатися до Олени Кучерук, менеджера програми «Громадське здоров'я», з якою можна обговорити сюжет, історії, терміни та необхідні ресурси для створення фільму: (044) 461-97-09, Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. .

 

 

Изображения по вертикали




Tex1

Какие тематические каналы Вам интересны?

foto

foto