• ­Свяжитесь с нами

    Если вы хотите получить больше информации, заполните эту форму. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.
    Пожалуйста, заполните все обязательные поля.
    Отправляя эту форму, вы принимаете нашу политику конфиденциальности.

powered ByGiro.com

analogovoetv1-glavnay
CifrTv1_Glavnay

Проголосуйте за канал Какие каналы Вам интересны?

 

«Львівська хвиля» приєдналась до дослідження «Радіокомітету»

 

30 04 2014(1)

До дослідження радіослухання в містах-мільйонниках, яке проводить компанія GfK на замовлення індустріального об'єднання «Радіокомітет», приєдналася «Львівська хвиля». Про це повідомляє прес-служба «Радіокомітету».

 

Договір підписано до кінця 2014 року.

Директор радіостанції Віктор Іваницький зазначив: «Оскільки найпотужніші рекламні агенції користають із соціології компанії GfK, то на часі постала потреба потрапити у це дослідження і "Львівській хвилі"».

 

Пан Іваницький зазначив, що перше соціологічне дослідження аудиторії радіостанція розпочала ще у 1997 році. Першими партнерами була компанія «Соціоінформ», згодом «Львівська хвиля» стала партнером Соціологічної групи «Рейтинг».

 

«Не виключено, що впродовж цього року ми працюватимемо і з котроюсь зі згаданих компанії для глибшого якісного вивчення аудиторії, - зазначив директор «Львівської хвилі».- Дослідження ж компанії GfK потрібні не тільки для визначення актуальної аудиторії, але і як аргумент в роботі із немісцевим рекламодавцем, який не знайомий із ефіром «Львівської Хвилі» і в формуванні рекламної стратегії своєї компанії послуговується у першу чергу цифрами».

 

«Вітаємо нового учасника дослідження радіослухання. Нам особливо приємно, що це - регіональна радіостанція, тому що ми розуміємо, наскільки за сучасних складних економічних умов компаніям важко інвестувати у свій розвиток. Вважаємо цей крок позитивним сигналом для ринку радіо. Зазначу, що із трьох регіональних гравців, які ставали учасниками дослідження радіослухання двоє - зі Львова, що не є дивним, адже на Львівщині склалась нетипова ситуація, регіональні станції тут є повноцінними конкурентами і майже не здають позиції сильним мережевим гравцям», - зазначила керівник «Радіокомітету», виконавчий директор НАМ Катерина М'ясникова.

 

Нагадаємо, із жовтня 2013 року до даних дослідження «Радіокомітету» приєдналися два перші регіональні гравці - радіостанція «РадіоМікс» із Дніпропетровська та регіональна радіомережа «FM Галичина» зі Львова.

  

Радіостанція «Львівська хвиля» розпочала мовлення у серпні 1992-го року у Львові. «Бізнес започатковують кілька фанатиків, стартуючи всього на всього з 50-ти доларів», - йдеться в повідомленні. Із самого початку радіо працює цілодобово. Сьогодні формат мовлення - AC (Adult Contemporary) з елементами CHR (Contemporary Hit Radio). АС передбачає збалансоване інформаційно-розмовне навантаження впродовж години. Найпопулярнішими є композиції 90-их років, класичні композиції та «Золотий фонд» формату. Цільова аудиторія від 30 до 50 років. CHR, тобто сучасне хітове. Мета формату - «утримання у слухачів настроєвого піднесення». Цільова аудиторія - від 20 до 40 років.

 

Дослідження Radio Research проводиться компанією GfK Ukraine методом комп'ютеризованого телефонного опитування за вчорашній день Day after recall CATI (DAR CATI) на замовлення індустріального об'єднання «Радіокомітет».

 

«Радіокомітет» - міжгалузеве індустріальне об'єднання, створене наприкінці 2007 року для запуску єдиного галузевого дослідження радіоаудиторії. Членами «Радіокомітету» є два найбільші радіохолдинги України - группа ТАВР Медіа, «Український медіахолдинг», три мережеві рекламні агенції (Publicis Groupe, ADV Group Ukraine, Group M) та, у якості управляючого партнера, - Незалежна асоціація телерадіомовників(НАМ). Сьогодні «Радіокомітет» об'єднує практично 100% ринку радіо. 

 

  

 

Канал «Плюсплюс» запускає серію мультфільмів про Україну

 

30 04 2014(2)

 1 травня на сімейному каналі «Плюсплюс» стартує новий проект «Це наше і це твоє». Про це повідомляє прес-служба телеканалу.

 20- та 30-ти секундні мультфільми розповідатимуть цікаві факти про Україну: географічні особливості, визначні досягнення, оригінальні винаходи тощо. 

Проект «Це наше і це твоє» стане цікавою розвагою та пробудить фантазію у маленьких глядачів каналу.

Намалював мультфільми відомий художник, арт-директор каналу «Плюсплюс»  Едуард Катихін.

 

«Ми любимо й поважаємо країну, в якій живемо. Й хочемо цим ділитися з нашими допитливими глядачами. Проект  - не комерційний, це - соціальна ініціатива каналу. Мова проекту і подача візуальної частини  - дуже прості й ненав'язливі. Тому серії «Це наше і це твоє» мають бути цікавими усім - дітям і їхнім батькам. Хочеться вірити, що в цей непростий для України час завдяки і нашому проекту ми все частіше будемо говорити з гордістю про свою країну: «Це-моє!», - зазначає генеральний продюсер каналу Іванна Найда.

 

 

 

Перший національний розпочинає національний відбір на «Дитяче Євробачення»

 

30 04 2014(3)

Національна телекомпанія України оголошує початок національного відбору на Дитячий пісенний конкурс «Євробачення - 2014». Про це повідомляє прес-служба каналу. 

Заявки на участь у конкурсі будуть прийматися з 1 травня по 28 червня 2014 року. Охочі можуть надіслати їх на адресу НТКУ: 04119, м. Київ, вул. Мельникова, 42, «Конкурс Дитячої пісні "Євробачення - 2014"»

 

Вже 28 червня журі конкурсу обере 20 учасників, які з 20 липня перебуватимуть у місці проведення фіналу і працюватимуть із фахівцями: педагогами з вокалу, хореографами, психологами та аранжувальниками.

 

Фіналісти презентують свої виступи 2 серпня цього року. Саме на цьому етапі за результатами змішаного голосування журі та глядачів каналу буде визначено пісню і переможця, що представлятимуть Україну на Міжнародному конкурсі дитячої пісні «Євробачення - 2014».

 

Нагадаємо, «Дитяче Євробачення-2014» відбудеться на Мальті 15 листопада. Дата його проведення є символічною для країни, адже збігається із 50-ю річницею незалежності Мальти як республіки та 10-ю річницею як члена Євросоюзу.

 

 

 

На Першому національному стартує новий сезон «Музичної академії Євробачення»

 

23 04 2014(1)

4 травня на Першому національному почне виходити новий сезон проекту «Музична академія Євробачення». Про це повідомляє прес-служба каналу.

 Програма вийде в ефір о 12.20.

 «Музична академія Євробачення» - другий сезон дитячого 

проекту телеканалу. Цього року у проекті беруть участь діти з України, Росії та Казахстану, а також запрошені гості з Греції. «Музична академія Євробачення» збере на сцені 42 конкурсантів: по 14 артистів з кожної із представлених країн.  Учасники змагатимуться у трьох номінаціях - «Хіт своєї країни», «Світовий хіт», «Пісня на вибір». Конкурсанти виступатимуть у двох вікових категоріях: молодшій - до 11 років та старшій - від 12 до 16 років.

Виступи учасників оцінюватиме професійне журі: Олена Дробиш-Стюф - продюсер, поетеса, композитор з Фінляндії; Паоло Альберті - президент Міжнародного дитячого фестивалю мистецтв GEF, Сан-Ремо; Олександр Злотник - ректор Київського інституту музики ім. Р. М. Глієра; Софія Тарасова - срібна призерка Дитячого пісенного конкурсу Євробачення-2013; Катя Рябова - фіналістка Дитячого пісенного конкурсу Євробачення-2011; Олексій Новацький - концертний директор Comedy Club; Діма Коляденко - композитор, співак, шоумен; Брендон Стоун - аранжувальник, співак й продюсер з Канади; Расул Жармагамбетов - співак з Казахстану; Меруерт Мусрали - співачку, акторку й викладачку вокалу з Казахстану.

Ведучими другого сезону «Музичної академії Євробачення» будуть Ліза Арфуш, Нікіта Кіоссе, Єва Фесенко, Нікіта Ломакін, Віка Савіна та Лєра Нестеренко.

Також на шанувальників проекту чекає сюрприз - у кожному випуску з'являтиметься зірковий гість і виконуватиме один зі своїх хітів.

 

 

 

Телеканал Ахметова «Донбас» теж зник з ефіру в Донецькій області

 

zastavka

У понеділок, 28 квітня, о 18:30 телеканал «Донбас», що входить до медіахолдингу Ріната Ахметова, з незалежних від мовника причин став недоступним у пакеті цифрового мовлення, а також частково недоступним в аналоговому і кабельному мовленні на території Донецької області. Про це повідомляється на сайті каналу. 

Раніше стало відомо, що невідомі озброєні люди відключили на Донбасі цифрове мовлення українських телеканалів, а також аналоговий ефір Першого національного та 5-го каналу.

 

 

Изображения по вертикали




Tex1

Какие тематические каналы Вам интересны?

foto

foto