• ­Свяжитесь с нами

    Если вы хотите получить больше информации, заполните эту форму. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.
    Пожалуйста, заполните все обязательные поля.
    Отправляя эту форму, вы принимаете нашу политику конфиденциальности.

powered ByGiro.com

analogovoetv1-glavnay
CifrTv1_Glavnay

Проголосуйте за канал Какие каналы Вам интересны?

 

Кабельники попереджають про можливий напад сепаратистів на Луганську ОДТРК

 

29 04 2014(2)

Сьогодні, 29 квітня, Луганську обласну державну телерадіокомпанію (ОДТРК) та радіотелецентр погрожують захопити сепаратисти. Про це  в своєму Twitter написала екс-заступник голови Нацради України з питань телебачення і радіомовлення Лариса Мудрак.

«Луганські кабельники попереджають про погрози захоплення в Луганську ОДТК та РТПЦ так званою «армією Південного Сходу» сьогодні після 14.00», - написала Лариса Мудрак.

Нагадаємо,  22 квітня Луганський полк Національної гвардії взяв під охорону Луганську філію Концерну радіомовлення, радіозв'язку і телебачення, яка розташована в центрі міста. За цією ж адресою розташована й Луганська обласна державна телерадіокомпанія.

Об'єкт узято під охорону за рішенням міністра внутрішніх справ, з метою охорони громадського порядку та безпеки журналістів.

9 квітня Державний комітет телебачення і радіомовлення звільнив Родіона Мірошника з посади генерального директора Луганської обласної державної телерадіокомпанії та достроково розірвав з ним контракт «у зв'язку з постійним недотриманням балансу в інформаційних випусках Луганського обласного телебачення».

 

 

 

НСЖУ обурена появою у російських ЗМІ сюжетів про «вказівки» Держкомтелерадіо українським журналістам

 

29 04 2014(3)

Національна спілка журналістів України (НСЖУ) висловила своє обурення появою у російських ЗМІ інформації про начебто погрози «покарання» для українських медійників за їх незалежну позицію. Про це повідомляє прес-служба НСЖУ. 

 Зокрема, на сайті російського телеканалу НТВ з'явилося 

повідомлення про те, що «українські журналісти бояться кримінального переслідування». Неідентифіковане джерело, представлене як член Спілки журналістів України, говорить про те, що репортерів за проросійські замітки і репортажі можуть притягти до кримінальної відповідальності. При цьому слова однієї людини, яка не називається, подані як позиція «представників НСЖУ». За словами цього джерела, неупереджено висвітлювати події на Україні при новому керівництві Державного комітету з телебачення і радіомовлення стає неможливо.

 

НСЖУ наголошує на непрофесійності використання таких непідтверджених повідомлень російськими журналістами.

 

«Мусимо констатувати, що зараз, в умовах інформаційної війни між Росією та Україною, навіть визнані й титуловані колись медіа не дотримуються професійних стандартів. Ми бачимо, як провідні російські інформаційні агенції та телеканали широко використовують анонімні джерела, а малоймовірні припущення подають як реальні факти. НСЖУ ще раз нагадує про необхідність дотримання головних принципів журналістики  та закликає колег  не сприймати на віру повідомлення сумнівного змісту», - заявив перший секретар НСЖУ Сергій Томіленко.

 

Нагадаємо, канал «Россия-24» декілька разів цитував неіснуючий наказ Держкомтелерадіо України про нібито вказівку «саджати незадоволених політикою Києва журналістів», а російське інформагентство «Інтерфакс» з посиланням на анонімного члена НСЖУ розповсюдив інформацію «про неможливість об'єктивно висвітлювати події в Україні при новому керівництві комітету». Цю новину підхопив канал НТВ та багато інших російських ЗМІ.

 

«Ми в черговий раз бачимо, що у своїй брудній пропагандистській кампанії проти нас використовуються відверта брехня, маніпуляції, нехтуються професійні та журналістські стандарти. Насправді під час зустрічі з юнкорами - переможцями конкурсу шкільних газет я закликав майбутніх колег бути патріотами України і писати правду, а вона на нашому боці, в чому розумні читачі і глядачі самі розберуться», - заявив з цього приводу голова Держкомтелерадіо Олег Наливайко.

 

 

 

Олександр Ткаченко заявляє, що «1+1 медіа» зменшуватиме частку російських серіалів і не показуватиме «ментів»

 

28 04 2014(2)

Генеральний директор групи каналів «1+1 медіа» Олександр Ткаченко заявив, що наразі існує тренд щодо зменшення частки російських серіалів у сітці мовлення. Про це він заявив в інтерв'ю інформагентству «ЛІГАБізнесІнформ».

 

Про політику групи каналів «1+1 медіа» щодо показу російського продукту Олександр Ткаченко розповів у відповідь на питання, чи не вимагають глядачі прибрати з ефіру серіали «Скліфосовський», «Справа лікарів», «Кухня» та інших, показ яких продовжує група.

«Такий тренд є. Я знаю, що люди стали менше ходити в кіно на російські фільми. Багато наших конкурентів не знають, що робити з заздалегідь купленим продуктом - якими-небудь «Морськими дияволами» або серіалами про хоробрих російських ментів і спецназівців. У нас такого продукту історично було небагато - в основному мелодрами, детективи, комедії. Це вічні цінності, і ми бачимо,  що інтересу до мелодрам, теплих стосунків, стає тільки більше. Ми будемо працювати з російським контентом більш вибірково , а також більше спиратися на власний контент. Ми вже зробили перші кроки у виробництві серіалів», - заявив Олександр Ткаченко.

Водночас генеральний директор «1+1 медіа» зазначив, що «російським компаніям зараз потрібно дуже ніжно до нас ставитися, щоб ми продовжували бути для них вагомим ринком».

Крім того Олександр Ткаченко прокоментував ситуацію з тим, російські телеканали ведуть у Криму трансляцію фільмів іноземних правовласників при тому, що ліцензія на трансляцію на цій території належить українським каналам.

«Ми вже звернулися з цим питанням до самих правовласників - вони задумалися. Ситуація безпрецедентна, тому готового рішення ні у кого немає. Але вирішувати можна по-різному - наприклад, ми знаємо, що найбільші правовласники зараз не віддають свої фільми на прокат в кінотеатри на території Криму. Ми зараз готуємо ряд легальних процедур, щоб використовувати свої аргументи в судах», - повідомив Олександр Ткаченко.

Нагадаємо, сьогодні, 28 квітня, активісти розгромили офіс телеканалу «Інтер», протестуючи проти російських серіалів, і пішли влаштувати до офісу каналу ICTV.

 

Журналістів російського каналу Lifenews депортували з України

 

28 04 2014(1)

 Знімальну групу російського телеканалу LifeNews затримали у Донецьку. Про це повідомляється на сайті мовника. 

 

Журналісти LifeNews Юлія Пустоплєснова(Шустрая) та Михайло Пудовкін, за їх словами, готувалися записати інтерв`ю з активістом Антимайдану Ігнатом Кромським.

В цей час їх начебто атакували «10 людей в масках». 

За словами Пустоплєснової і Пудовкіної, їх затримали співробітники СБУ і відвезли до російсько-українського прикордонного пункту в Успенці. Російських журналістів депортували начебто через діяльність, що несе загрозу цілісності Україні.

Щодо Ігната Кромського, то, за словами Юлії Пустоплєснової, силовики, які супроводжували їх в автобусі, буцімто повідомили, що «на нього чекає доля Павла Губарєва».

Як писала «Телекритика», LifeNews неодноразово дезінформував глядачів щодо подій в Україні. Саме цей канал ще за день до стрілянини та пожежі у Слов`янську повідомив, що там знайшли візитки лідера «Правого сектора» Дмитра Яроша, а «вбиті під час перестрілки повтікали до лісу».

 

 

 

Активісти пікетували ICTV на знак протесту проти російських серіалів. Переговори пройшли мирно

 

02 04 5

Сьогодні, 28 квітня, активісти пікетували офіс телеканалу ICTV у Києві, аби висловити протест проти трансляції російських серіалів під час протистояння з Росією. До них на переговори вийшов керівник департаменту спеціальних проектів телеканалуОлександр Семирядченко. Про своє спілкування з пікетувальниками пан Семирядченко повідомив «Телекритиці» особисто.

«Активісти висловили претензію щодо показу в ефірі каналу російських серіалів, зокрема, про спецназ і міліцію. На їхню думку, це є потуранням діям Росії щодо нашої країни. Я поставив під сумнів таку залежність, і при цьому відзначив, що на кожен фільм, який транслюється на ICTV, є прокатне посвідчення. Тобто канал жодним чином не порушує закон, а ставлення до перегляду російських фільмів - річ дискусійна. У будь-якому випадку вдаватися до погромів - остання справа, якщо ми всі, звісно, дотримуємося законів держави. Отже, активісти висловили свою думку, почули мої зустрічні аргументи, і на тому десятихвилинний пікет закінчився. Без жертв і руйнувань», - зазначив у коментарі «Телекритиці» Олександр Семирядченко.

За словами пана Семирядченка, сьогоднішня розмова з пікетувальниками на ганку каналу була нетривала, але інтенсивна.

«Звісно, у випадку будь-якого інциденту, а особливо тоді, коли його можна запобігти, важливо зрозуміти аргументи протилежної сторони. Маю досвід подібних діалогів, оскільки канал ICTV  пікетують не вперше. Свого часу, восени 2004 року мав натхненну, хоча й напружену, бесіду зі студентами Києво-Могилянської академії, які на чолі з тодішнім ректором В'ячеславом Брюховецьким прийшли під канал з вимогами припинити програму "Подробно с Дмитрием Киселевым". Тоді порозумілися. Нещодавно разом із Андрієм Куликовим і Михайлом Павловимвели стримуючі бесіди з пікетувальниками, які блокували вихід після "Свободи слова" кандидата в президенти Олега Царьова. Уникнути насильства не вдалося, однак цілком реальні наміри штурмувати ICTV відвернули», - сказав він.

Нагадаємо, 28 квітня активісти розгромили офіс «Інтера», протестуючи проти російських серіалів.

Изображения по вертикали




Tex1

Какие тематические каналы Вам интересны?

foto

foto