• ­Свяжитесь с нами

    Если вы хотите получить больше информации, заполните эту форму. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.
    Пожалуйста, заполните все обязательные поля.
    Отправляя эту форму, вы принимаете нашу политику конфиденциальности.

powered ByGiro.com

analogovoetv1-glavnay
CifrTv1_Glavnay

Проголосуйте за канал Какие каналы Вам интересны?

 

Нацрада заявляє про порушення українського законодавства російськими телеканалами ТВЦ, Russia Today, LifeNews і РЕН ТВ

 

18 06 2014(2)

 Національна рада з питань телебачення та радіомовлення зафіксувала порушення в ефірі російського інформаційного каналу «ТВ Центр International» (ТВЦ), що мовить    також   на  території   України,    і   звернулась   до 

прокуратури, щоб підтвердити факт порушення каналом законодавства України. Про це на брифінгу 17 червня повідомив голова Нацради Володимир Манжосов.

 Пан Манжосов нагадав, що в Україні продовжує діяти заборона на мовлення чотирьох російських каналів «Первый канал. Всемирная сеть», «РТР-Планета», «Россия-24», «НТВ-Мир».

 «Рішення про заборону провайдерам показу цих каналів виконується, окрім тих, провайдерів, що працюють у Луганській та Донецькій областях», - зауважив голова відомства.

 Також Володимир Манжосов повідомив, що до Нацради надходить багато звернень та скарг від глядачів, громадських організацій з приводу програмного наповнення інших російських каналів.

 «Ми зробили моніторинг, який зафіксував наявність ознак порушень в ефірі російського інформаційного каналу «ТВ Центр International». Ми вже звернулись до дистриб'ютора цього каналу в Україні з проханням надати коментар щодо інформації цього каналу,яка подається в ефірі. Звернулись у прокуратуру. Можливо, після отримання всієї необхідної інформації, якщо порушення законодавства України підтвердиться, ми звернемося до суду щодо невідповідності програми  «ТВ Центр International» законам України та Європейській конвенції про транскордонне телебачення», - сказав пан Манжосов.

 Крім того голова Нацради зауважив, що деякі місцеві та регіональні телекомпанії закуповують окремі програми РЕН ТВ. «Серед цих програм є і новинні програми. Тому ми будемо аналізувати наявність програм каналу РЕН ТВ в ефірі українських мовників», - запевнив він. 

 Також Володимир Манжосов додав, що скарги надходять і на інші російські канали, зокрема наLifeNews, Russia Today,  РЕН ТВ.

 «З цих трьох каналів лише канал Russia Today є адаптованим до українського законодавства і включений у відповідний список каналів та програм, діяльність яких відповідає законам України. Програми цього каналу ведуться англійською мовою, ми робимо все можливе, щоб зробити відповідний моніторинг та аналіз цих програм і за результатом цього моніторингу ми також будемо подавати до суду і до цього каналу», - пояснює Володимир Манжосов.  

 Щодо каналів LifeNews, РЕН ТВ, то, за словами голови Нацради, вони мовлять в Україні незаконно.«Ми дали завдання нашим представникам надати повну інформацію про провайдерів, які транслюють ці канали. За нашою інформацією РЕН ТВ транслюють 26 провайдерів, LifeNews - 39».

 За словами заступника голови Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Лариси Мудрак, канал «ТВ Центр - International» ретранслюється майже у всіх областях крім Волинської, Запорізької , Черкаської та Чернігівської, LifeNews  - в Донецькій, Луганській, Житомирській та Харківській областях,  Russia Today  - у кабельних мережах провайдерів Донецької і Житомирської  областей, а РЕН ТВ ретранслюють провайдери в Донецькій, Житомирській, Закарпатській, Запорізькій, Луганській, Миколаївській та Одеських областях.

 Нагадаємо, 12 червня російські телеканали оскаржили в Київському апеляційному адміністративному суді рішення Окружного адміністративного суду Києва призупинити судові слухання у справі про заборону мовлення на території України чотирьох російських телеканалів у зв'язку з призначенням судової експертизи.

 Нагадаємо, 18 березня Національна рада відповідно до рішення Ради національної безпеки і оборони України від 1 березня «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України» звернулася в Окружний адміністративний суд міста Києва з позовом до ТОВ «Торсат» (дистрибутор російських каналів, входить медіагрупи «Інтер») про визнання такими, що не відповідають законам України та Європейської конвенції про транскордонне телебачення, іноземних каналів - «Первый канал. Всемирная сеть», «РТР-Планета», «Россия-24», «НТВ-Мир». Також регуляторний орган висловив прохання до суду ухвалити рішення про тимчасову заборону ретрансляції зазначених програм у багатоканальних мережах на території України.

 23 березня регуляторний орган подав доповнення до позову за підписом чотирьох членів Національної ради (Володимир Манжосова, Лариси Мудрак, Миколи Фартушного і Любові Бакаленко), у якому містилася розширене обґрунтування позову, а також нові позовні вимоги про припинення ретрансляції чотирьох російських каналів.

 25 березня Окружний адміністративний суду міста Києва виніс ухвалу щодо тимчасового - на час розгляду справи - припинення трансляції зазначених російських каналів. З цього дня провайдери програмної послуги були зобов'язані вимкнути відповідні програми.

 27 березня відбулося перше засідання суду. На ньому розглядалося процесуальне питання стосовно залучення до участі у справі як третіх осіб представників чотирьох російських каналів. Як третю особу за власною заявою було залучено товариство «Об'єднання російських телеканалів». Також суд постановив надіслати запит до Генеральної прокуратури України та Служби безпеки України для з'ясування факту отримання ними звернення від Ради національної безпеки і оборони України щодо забезпечення національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України.

 На наступному засіданні, що відбулося 15 квітня, Національна рада подала на розгляд суду понад 40 сторінок цитат - витягів із програм, в яких, за узагальненнями фахівців регулятора, містилися заклики до національної ворожнечі, порушення територіальної цілісності України, перекручення наявної інформації, маніпуляції свідомістю громадян. Подана доказова база мла пройти відповідну експертизу.

 29 квітня на третьому засіданні Окружного адміністративного суду м. Києва тривав розгляд клопотань сторін. Національна рада подала ще одне клопотання, в якому регулятор просив призначити комплексну психологічно-лінгвістичну експертизу висловлювань, які в березні цього року звучали в ефірі російських телеканалів. З позиції конституційного органу це мало ще раз підтвердити, що в ефірі перелічених іноземних мовників поширювалася інформація, спрямована на порушення суверенітету незалежної держави і шкодила національній безпеці України.

 6 травня Окружний адміністративний суд м. Києва призначив комісійну та комплексну судову психологічну та авторознавчу (лінгвістичну) експертизу поданих Національною радою матеріалів. Суд зупинив провадження у справі до закінчення проведення експертизи.

 14 і 15 травня Київський апеляційний адміністративний суд залишив у силі ухвали Окружного адміністративного суду міста Києва, що були оскаржені російськими каналами, щодо тимчасової заборони ретрансляції на території України чотирьох російських каналів «Первый канал. Всемирная сеть», «РТР-Планета», «Россия-24», «НТВ-Мир».

 

 

  

 

Документальна стрічка «Майдан» Сергія Лозниці виходить в український прокат у липні

 

18 06 2014(1)

 24 липня в національний прокат виходить документальний епос про громадянську революцію в Україні - фільм «Майдан» режисераСергія Лозниці. Про це повідомляє прес-служба компанії Arthouse Traffic, що опікується широким прокатом фільму.

«Майдан» - масштабне документальне полотно, головним героєм якого стає збірний образ українського народу, який змінив хід історії.

Світова прем'єра картини відбулася на 67-му Каннському міжнародному кінофестивалі в травні, де показ «Майдану» став спеціальною подією. Підвищений інтерес до фільму активно демонструвала світова преса, включаючи російську. Водночас режиссер відмовив в інтерв'ю журналістам з Росії, аргументувавши свою позицію інформаційною війною, яка ведеться проти України.

Роботу над «Майданом» Сергій Лозниця розпочав у грудні 2013 року, після перших протестних акцій у Києві. Зйомки тривали до 22 лютого. Під час роботи над картиною оператори Сергій Стеценко іМихайло Єлчов не раз опинялися в самому центрі вуличних бойових дій.

Після прем'єри в Каннах картина вийшла в прокат у Франції, Польщі, Нідерландах та інших європейських країнах.

Українська прем'єра «Майдану» відбудеться на Одеському міжнародному кінофестивалі в рамках спеціальної документальної програми «Шлях до свободи». 

Сергій Лозниця - багаторазовий учасник Каннського кінофестивалю. За свій фільм «У тумані» він отримав премію Міжнародної федерації кінопреси ФІПРЕССІ в Каннах і гран-прі кінофестивалю «Зеркало» ім. А. Тарковського. Його дебютний ігровий фільм «Щастя моє» номінувався на Золоту пальмову гілку Канського кінофестивалю й здобув приз за режисуру на фестивалі «Кінотавр».

 

 

 

 

Директором з маркетингу компанії «Воля» призначено Вікторію Цомая

 

17 06 2014(5)

 Компанія «Воля» оголосила про призначення на посаду нового директора з маркетингу Вікторії Цомая. Про це це повідомляє прес-служба компанії.

В обов'язки Вікторії Цомая входять удосконалення маркетинг-стратегії компанії, впровадження і розвиток продуктових інновацій, а також підвищення показників 

економічного росту на ключових ринках. Новий ТОП-менеджер є безпосередньо підпорядкованим генеральному директору

«Я радий, що наша команда поповнилася ще одним професіоналом. Вікторія має відмінні знання й досвід роботи в міжнародних компаніях з найкращими стандартами обслуговування клієнтів. Сподіваюся, вона буде сильним лідером, який допоможе нам реалізувати ключові стратегічні ініціативи і здійснити тактичні дії, спрямовані на поліпшення клієнтського досвіду. Упевнений, що й абоненти, і компанія відчують результати цього вже найближчим часом», - прокоментував призначення генеральний директор «Волі» Джордж Жембері.

«Для мене велика честь і радість приєднатися до команди професіоналів, яка зосереджена на побудові найкращого на українському ринку телекомунікаційного провайдера. Я хочу, щоб «Воля» досягла рівня світових компаній, які надають клієнтам новітні технології й розваги», - сказала Вікторія Цомая.

Пані Цомая закінчила бізнес-школи INSEAD і Wharton за програмою Global Development, а також отримала postgraduate-освіту в Чартерному інституті маркетингу (Лондон). Має більше ніж 20-річний досвід роботи у сфері маркетингу на керівних посадах в українських і міжнародних компаніях. До приходу в компанію «Воля» протягом трьох років була директором з маркетингу в українській національній компанії «М.С.Л.».

Нагадаємо, провайдер кабельного телебачення та інтернету ТОВ «Воля-кабель» (Київ) з 1 липня вирішив припинити надання послуг у Криму.

 

 

 

 

Канал «2+2» запускає інформаційну програму «Спецкор»

 

17 06 2014(6)

 Інформаційна програма каналу «2+2»  «Новини 2+2» змінює свою назву на «Спецкор» та відповідно до оновленого формату відправлятиме ведучих у відрядження. Про це повідомляє прес-служба каналу. 

Перший випуск програми «Спецкор» вийде в ефір 16 червня о 18.30 та надалі виходитиме у цей час по буднях. Хронометраж випуску - 30 хвилин.

Відповідно до оновленого формату інформаційної програми ведучі проекту їздитимуть у відрядження, щоб готувати  репортажі.

«"Спецкор" - це перший проект на українському телебаченні, в якому ведучі також є спеціальними кореспондентами. Руслан Ярмолюк та Олександр Моторний - високопрофесійні військові кореспонденти, які вміють працювати в гарячих точках. Ведучі по черзі виїжджають в зону бойових дій на Сході України», - йдеться у анонсі програми. 

 

Нагадаємо, у травні канал «2+2» перезапустив програму «ДжеДАЇ» і спільно з Discovery Сhannel започаткував серію документальних програм.

 

 

 

 

Журналіст російського каналу «Звезда» визнав, що фальшиві сюжети робить за наказом редакції 

 

17 06 2014(4)

 Затриманий  в Україні журналіст російського телеканалу «Звезда»Євген Давидов під час допиту в Службі безпеки України зізнався, що він в ефірі свого каналу повідомив про фосфорні бомби у м.Славянську (Донецька обл.) , хоча на місці він не був і самих бомб не бачив. Про це йдеться у відеозаписі допиту, опублікованому на YouTube.

За словами журналіста, він та його колега з каналу «Звезда»Микита Конашенков провели місяць в Україні, працювали спочатку в м.Києві, потім на території Донбасу.
«Ми знімали сюжети про військові дії, про те, як... ну, власне кажучи, про те, як живуть люди», - розповів він.

При цьому, відповідаючи на питання щодо матеріалів про обстріл Слов'янська з реактивних систем залпового вогню, журналіст заявив, що працював не в Слов'янську, а в Донецьку.

«За вказівкою керівництва, по дзвінку наших редакторів - вони телефонують, кажуть, що от, відповідно, потрібно сказати в сюжеті, що обстріляли з "Граду", що були там фосфорні бомби. Картинки такої у мене немає, тому що я перебуваю в Донецьку, а не Слов'янську, і як вони перекривали, якою картинкою, я не знаю»- розповів журналіст.

Також пан Давидов повідомив, що не дивиться свої готові репортажі, які виходять на каналі, і визнав, що «фосфорного» бомбардування Слов'янська не було. «У мене такий принцип - я не дивлюся свої сюжети в ефірі. Раніше було цікаво подивитись, що вийшло, а зараз на це немає часу. Мені сказали повідомити про фосфорні бомби у Слов'янську, але я був у Донецьку. Де вони брали картинку, я не знаю», - пояснює  затриманий.

Також пан Давидов додав, що їм забороняють говорити, що на Сході Україні є багато російських найманців, тому журналісти у своїх сюжетах говорять, що на Донбасі зараз перебуває багато прихильників ДНР, «які приїхали з різних міст». Причому журналісти не уточнюють, що з «різних міст» це також мається на увазі - із Росії.

Журналіст зізнався, що він знає, що у зоні конфлікту є бойовики із РФ.  «Я їх бачив. Вони там дійсно є. Я з ними спілкувався», - говорить він.

На пряме запитання про вигадані сюжети журналіст відповів: «Так, всі вказівки з приводу того які робити сюжети і яким чином висвітлювати події в Україні, мені даються у редакції».

Зауважимо, 12 червня телеканал «Звезда» повідомив про бомбардування української авіацією Семенівки на околиці Слов'янська фосфорними бомбами. Сюжет був проілюстрований відеозаписом, зробленим в Іраку в 2004 році.

Нагадаємо, співробітників каналу «Звезда» кореспондента Євгена Давидова і звукорежисера Микиту Конашенкова 14 червня затримали у м.Дніпропетровську. Російський канал Russia Today при цьому повідомив, що «Правий сектор» нібито вимагає за звільнення журналістів 200 тисяч доларів.

16 червня представники Дніпропетровської обласної державної адміністрації (ОДА) передали помічникові військово-морського аташе РФ Едуарду Белашеву журналістів російського телеканалу «Звезда» Євгена Давидова і Микиту Конашенкова, затриманих раніше в Україні. СБУ повідомляє, що російських журналістів видворили за межі країни і на три роки заборонили в'їзд в Україну.

 

 

 

Изображения по вертикали




Tex1

Какие тематические каналы Вам интересны?

foto

foto