• ­Свяжитесь с нами

    Если вы хотите получить больше информации, заполните эту форму. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.
    Пожалуйста, заполните все обязательные поля.
    Отправляя эту форму, вы принимаете нашу политику конфиденциальности.

powered ByGiro.com

analogovoetv1-glavnay
CifrTv1_Glavnay

Проголосуйте за канал Какие каналы Вам интересны?

 

Українські історики закликають медіа використовувати новий логотип Дня перемоги

 

06 05 2014(3)

 Український інституту національної пам'яті (УІНП) закликає медіа та громадськість використовувати червоний мак як український символ традиційних відзначень перемоги над нацизмом та завершення Другої світової війни Європі. Про це повідомляє прес-служба установи.

Цьогоріч уперше в Києві на офіційних заходах з відзначення завершення Другої світової війни у Європі та перемоги над нацизмом буде вжито європейську символіку пам'яті полеглих у війні - червоний мак. Ідея та графічне втілення стало результатом співпраці Українського інституту національної пам'яті та Національної телекомпанії України.

 

«Пропонуємо новий символ як виявив нашої поваги до тих, хто знищив нацизм. Це буде червоний мак - символ європейський та український. У наших піснях йдеться, що маки зацвітають там, де пролилася козацька кров», - говорить директор УІНП Володимир В'ятрович.

 

Гендиректор НТКУ Зураб Аласанія додає: «День пам'яті, день капітуляції нацистської Німеччини. Треба було як символ щось знакове, що символізувало би не свято, яким війна не може бути за визначенням, а пам'ять та скорботу».

 

Графічне втілення-алюзія з одного боку червоного маку, з іншого - кривавого сліду від кулі, передає глибину смислу війни, розповідає про страждання, про смерть, про героїзм, про мільйони загиблих - найголовніше, що є у війні, йдеться в повідомленні УІНП. Біля символу логотип містить гасло «Ніколи знову».

 

«Друга світова війна була більшою, ніж Велика Вітчизняна. Зокрема, для України. Для України війна почалася в 1939 році, а не в 1941-му», - вважає харківських дизайнер, автор логотипу Сергій Мішакін.

 

Офіційні заходи з нагоди завершення Другої світової війни у Європі та перемоги над нацизмом цьогоріч пройдуть 8 і 9 травня, зокрема, разом із Європою та світом, Україна розпочне вшанування загиблих 8 травня - у день підписання капітуляції нацистською Німеччиною і продовжить традиційно 9 травня.

 

Зокрема 8-го травня запланована символічна подія «Перша хвилина миру». Як відомо, капітуляція Німеччини була підписана саме 8 травня пізно ввечері. Формально саме в цей день завершилася війна у Європі. Таким чином цього року Україна розширяє відзначення пам'яті про війну, яка ніколи знову не повинна повторитися.

 

Організація заходів 8 травня також дозволить провести частину святкувань у єдності із іншими країнами антигітлерівської коаліції: Британією, Францією, США.

 

9 травня на День перемоги пам'ять полеглих у боротьбі з нацизмом вшановуватимуть у Парку вічної слави та на Софійській площі.

 

Логотип «1939-1945. Ніколи знову» можна завантажити тут.

 

Раніше науковці УІНП підготували методичні матеріали для Держкомтелерадіо щодо відзначення Дня Перемоги у світі та свої пропозиції щодо вшанування цього дня в Україні. Ці матеріали рекомендовано враховувати державним ТРК при підготовці тематичних програм та висвітленні святкування Дня Перемоги.

 

 

 

 

Нацрада закликає мовників дослухатися до рекомендацій істориків у висвітленні Дня Перемоги

 

06 05 2014(3)

 Національна рада з питань телебачення і радіомовлення закликає топ-менеджерів і керівників телерадіоорганізацій дослухатися до рекомендацій Українського інституту національної пам'яті у висвітленні Дня перемоги, використовувати логотип «Ніколи знову», а також  транслювати відеоролик. 

Про це йдеться у зверненні Нацради.

 

Нацрада нагадує, що до Дня Перемоги розроблено логотип загальнонаціональної об'єднавчої кампанії, у якому використано європейський символ пам'яті полеглих у війні - червоний мак - і гасло «Ніколи знову».

 

Також у рамках цієї акції виготовлено відеоролик, який Національна рада рекомендує від сьогодні й до кінця травневих свят розмістити в ефірі телерадіоорганізацій усіх форм власності та на інтернет-ресурсах мовників.

 

«Звертаємо вашу увагу, що офіційні заходи з нагоди завершення Другої світової війни у Європі та перемоги над нацизмом цього року триватимуть 8 і 9 травня, разом із європейськими країнами. У цьому контексті до Національної ради звернувся Український інститут національної пам'яті з проханням щодо необхідності дотримуватися виваженого підходу при формуванні програмного наповнення телерадіоорганізацій. З рекомендаціями Інституту можна ознайомитися на веб-сайті Державного комітету телебачення і радіомовлення України», - йдеться у зверненні Нацради.

 

«Наша країна переживає нині непрості часи й тому від нашої мудрості, нашої виваженої позиції і точного слова залежить збереження миру і злагоди в державі», - закликає Нацрада телеменеджерів.

 

Нацрада сподівається, що в ці дні глядач побачить найкращі зразки кінодокументалістики, відзняті українськими воєнними кінооператорами, подивиться художні фільми, створені на вітчизняних студіях, почують спогади фронтовиків. «Віриться, що головний акцент у програмах радіо й телебачення буде зроблено на світлій пам'яті про всіх загиблих у боротьбі з ворогом, на вдячності ветеранам», - йдеться у зверненні.

 

Національна рада вважає, що відзначення Дня Перемоги стане фактором об'єднання для суспільства і зміцнить у вірі, що Перемога була і залишається одна на всіх, як і Україна.

 

Як писала «Телекритика», Український інститут національної пам'яті підготував методичні матеріали для Держкомтелерадіо щодо відзначення Дня Перемоги у світі та свої пропозиції щодо вшанування цього дня в Україні. Ці матеріали рекомендовано враховувати державним ТРК при підготовці тематичних програм та висвітленні святкування Дня Перемоги.

 

Крім того, УІНП разом з Національною телекомпанією України розробили новий логотип Дня Перемоги - червоний мак як український символ традиційних відзначень перемоги над нацизмом та завершення Другої світової війни Європі.

 

 

 

«Україна» покаже прем’єру фільму «Сталінград» Федора Бондарчука - режисера, що підтримує агресію Путіна

 

07 04 5

 В п'ятницю, 9-го травня, о 20.00 телеканал «Україна» покаже прем'єру фільму «Сталінград». Про це повідомляє прес-служба каналу.

 Прес-служба зазначає, що фільм «Сталінград» відзначається «особливою видовищністю та захоплюючим сюжетом», в центрі якого - «драматична історія кохання на тлі грандіозної битви». Канал також переконаний, що автори фільму представили на екрані своє бачення битви за Сталінград, показавши його героїв, простих солдатів і німецьких офіцерів з людського боку, з їх страхами і почуттями.

 

 «Дія стрічки відбувається в 1942 році в Сталінграді. Під час відступу радянських військ декільком офіцерам вдалося зайняти будинок на березі з його єдиною жителькою - дівчиною Катею. Вбудинку навпроти проживала Маша, яка схожа на померлу дружину капітана вермахту Пітера Кана. На тлі найкровопролитнішої в історії людства битви розвиваються історії кохання, і офіцерам за будь-яку ціну потрібно захистити своїх жінок», - анонсує телеканал.

 

«Це помилкове твердження, що "Сталінград" - фільм про саму битву. Він, в першу чергу, про взаємини між людьми в умовах війни. Я от взагалі не беру участі в батальних сценах. Граю молоду дівчину, яка закохується в німецького офіцера і переживає через це величезну трагедію. Людям же, які чекають річок крові і хочуть побачити, як все виглядало насправді, краще звернутися до документальної хроніки», -  коментує Яніна Студіліна, виконавиця ролі Маші.

 

Продюсери стрічки Олександр Роднянський, Дмитро Рудковский, Сергій Мелькумов. У фільмі знімались Петро Фьодоров, Томас Кречман, Марія Смольнікова, Дмитро Лисенков, Олексій Барабаш, Андрій Смоляков та інші.

 

06 05 2014(1)

У Росії стрічка мала великий успіх у прокаті, але водночас російські ветерани війни жалілись у ЗМІ, що фільм не виправдав їх очікувань

 

 Режисер фільму - Федір Бондарчук. За словами режисера, саме президент Росії  Володимир Путінособисто вирішив долю фільму «Сталінград». Федір Бондарчук висловив глибоку вдячність президенту РФ за підтримку проекту на ранніх стадіях виробництва. «Коли у мене нічого ще не було, крім сценарію і гігантського макета декорації Будинку Громова з маленькими фігурками людей, я прийшов до Володимира Путіна і розповів йому весь майбутній фільм , - розповів режисер. - І про те , що хочу знімати в 3D, а показувати , зокрема , і в IMAX теж. Я дійсно хочу сказати спасибі нинішньому президентові за те , що він повірив у цей проект і підтримав його не на старті навіть , а в передстартовій підготовці», - підкреслює Федір Бондарчук.

 

Як відомо, Федір Бондарчук підтримав дії агресивну політику президента Росії Володимира Путіна щодо України. Він не тільки підписав скандальній «лист підтримки» російських митців, але й заявив, що йому «як довіреній особі Путіна», шкода мільйонів українців, які начебто звертаються по допомогу до Росії: «І ти дивишся на людей, що кричать і звертаються до Росії. Люди телефонують у Москву и кажуть: ми сподіваємось на вас, не дайте нас зрадити. Це, звісно, трагічно».

 

 

 

 

 

США виділяють додаткові $1,25 млн на передвиборну підтримку медіа в Україні, зокрема на теледебати

 

06 05 2014(2)

 Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) виділяє додаткові $1,25 млн для медіапідтримки демократичної та збалансованої виборчої кампанії в Україні. Про це повідомили в Державному департаменті США, інформує «Укрінформ»

 «USAID підтримує розвиток сильних і незалежних засобів масової інформації в Україні. Це додаткове фінансування допоможе захистити журналістів, одночасно просуваючи свободу преси та демократичне управління в Україні», - йдеться у повідомленні.

В агентстві уточнили, що гроші виділяються в межах програми U-MEDIA в Україні, проекту Internews та українських організацій-партнерів, спрямованих на підтримку українських ЗМІ в період підготовки до президентських виборів 25 травня.

Як повідомили в USAID, кошти виділяються на конкретні заходи. Зокрема, проводитимуться семінари з правових питань діяльності журналістів і ЗМІ, у тому числі на регіональному рівні. Надаватиметься допомога для організації громадських форумів та дискусій щодо конституційної реформи, виборчих процедур, а також перспектив та наслідків приєднання України до Європейського Союзу.

Крім того, надаватиметься цільова допомога Першому національному для здійснення трансляції дебатів між кандидатами в президенти. Проводитимуться також тренінги для журналістів щодо безпеки їхньої діяльності.

Нагадаємо, 9 травня в ефірі Першого національного розпочнеться телепроект «Національні дебати», який підготовлено Першим національним спільно з МГО «Інтерньюз-Україна», «Громадським телебаченням», фондом «Суспільність» та ГО «Центр UA».

 

 

 

Обрано найкращі фільми про медіа 2013 року

 

05 05.2014(4)

 У кінці квітня було нагороджено переможців IV кінофестивалю про вплив та діяльність журналістів «Кіномедіа». Про це повідомляє прес-служба Незалежної асоціації телерадіомовників (НАМ) - організатора кінофестивалю.

29 квітня у креативному просторі «Часопис» у Києві 

відбулася церемонія нагородження найкращих фільмів кінофестивалю за 2013рік. Із близько 50 фільмів, поданих на конкурс, у фінал пройшли 27 стрічок, які максимально відповідали тематиці  фестивалю - роль та вплив медіа.

 

Гран-прі кінофестивалю отримав фільм «Те, щолікар приписав» режиссера Максиміліана Уразовапро інформацію як форму управління суспільством на усіх соціальних рівнях. Як приклад, розглядається історія поширення у світі у 2009 році свинячого грипу H1N1. У номінації «Експериментальне кіно» переміг фільм режисериа Ольги Герман «Щиро» про те, яким ТБ-програмам віддають перевагу діти та як, на їхню думку, можна змінити сучасні медіа.

 

Переможцем у номінації «Анімаційне кіно» обрано фільм «Рідке телебачення» режиссера Дмитра Бондарчука про привілейоване місце телевізора у кожному домі. Фільм «DFJ. Моя професія» режиссера Юрія Паніна про випускників навчальної програми DigitalFutureofJournalism переміг у номінації «Документальне кіно».  Режисер та журналіст Азад Сафаров із фільмом «Медіа. Оптом» про купівлю олігархом Сергієм Курченком низки ділових медіа, переміг у номінації «Ігрове кіно» та отримав Приз глядацьких симпатій.

 

Церемонія нагородження переможців IV кінофестивалю «Кіномедіа» повинна булла відбутися у грудні 2013 року, у січні та у лютому 2014 року та через трагічні події, які відбулися в Україні, вона тричі переносилася.

 

Обирало переможців кінофестивалю «Кіномедіа» у 2013 році журі у складі Володимира Войтенка (кінознавець, головний редактор сайту «Сценарна майстерня», ведучий авторської телепрограми «Аргумент кіно» на каналі «1+1»),  Поліни Толмачової (PR-директор кіностудії Film.ua),Наталки Соколенко (ведуча Громадського радіо), Олесія Лук'яненка (продюсер кіностудії Film.ua).

 

«Кіномедіа» - некомерційнийкінофестиваль про принципи роботи газетярів, репортерів, телеведучих, практиків PR і інших, хто пише, знімає,розповідає та творить у сфері медіа.

 

Незмінний слоган «Кіномедіа» - «Роздягни медіа в кіно!».

 

Мета фестивалю - підтримати правильнее сприйняття ролі медіа як важливого елементу демократичного суспільства, розуміння важливості існування незалежних об'єктивних ЗМІ. Ціль кінофестивалю - розкрити та підтримати нові режисерські таланти в Україні.

 

 

Изображения по вертикали




Tex1

Какие тематические каналы Вам интересны?

foto

foto