• ­Свяжитесь с нами

    Если вы хотите получить больше информации, заполните эту форму. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.
    Пожалуйста, заполните все обязательные поля.
    Отправляя эту форму, вы принимаете нашу политику конфиденциальности.

powered ByGiro.com

analogovoetv1-glavnay
CifrTv1_Glavnay

Проголосуйте за канал Какие каналы Вам интересны?

 

Кінематографісти стурбовані можливістю «політичного» призначення Голови Держкіно 

 

08 05 2014(5)

 У Міністерстві культури ще не визначилися з кандидатом на посаду голови Державного агентства з питань кіно. Цю інформацію «Телекритиці» підтвердили у прес-службі відомства.

 Тим часом 8 травня у Кабінеті міністрів призначено нараду з питань розвитку українського кінематографу за участі 

віце-прем'єра Олександра Сича. За даними джерел «Телекритики», розгляд питання щодо кандидатури на посаду Держкіно попередньо не заплановано. Однак виключити, що самі учасники зустрічі його піднімуть, безумовно, не можна.

 

Нагадаємо, 18 квітня на нараді Мінкульту було висунуто три кандидати на посаду очільника Держкіно: кінорежисера Андрія Дончика, актора, продюсера, юриста, громадського діяча (ВО «Свобода»)Пилипа Іллєнка й економіста та кінорежисера Олега Коротенка.

 

Нарада, яка проходила без ЗМІ, відбулася за участі представників кіногалузі. Як розповіла присутня на зібранні член Асамблеї діячів культури України Лариса Артюгіна на сторінці спільноти «Кінематограф»у Facebook, учасники зібрання «майже однаково підтримали Коротенка та Дончика. Декілька голосів було за Іллєнка». За даними джерел «Телекритики», за Андрія Дончика висловилось вiсім учасників наради із 15 присутніх учасників голосування.

 

Міністр культури Євген Нищук, як розповіла пані Артюгіна, підводячи підсумки наради, сказав, що врахує думку кіноспільноти, яка, як було видно з обговорення, найбільше підтримала Андрія Дончика.

 

Продюсер, голова наглядової ради компанії «Мультиплекс-Холдинг» Антон Пугач у коментарі «Телекритиці» розповів, що від початку Спілка кінематографістів рекомендувала на посаду голови Держкіно трьох кандидатів: Андрія Дончика, Мілу Новікову та Олеся Янчука. «Оскільки останнього вже призначили керівником кіностудії ім. Довженка, то логічно було б очікувати, що влада організує конкурс або обговорення, де б рекомендовані кандидати репрезентували себе та або б виграли, або б програли цей конкурс, - сказав пан Пугач. - Щось подібне на це відбулося, але без наслідків: більшість експертів на нараді в мінкульті віддали перевагу Андрію Дончику, але призначення не відбулося; кандидата Новікову з незрозумілих причин взагалі не запросили на нараду. З огляду на це мені важко очікувати позитивного рішення 8 травня, бо виявилося, що позиції НСКУ та вісьмох експертів, серед яких такі знані діячі кіногалузі, як Роман Балаян, Сергій Тримбач (голова Спілки), Ганна Чміль (багаторічний голова Держкіно у минулі роки) та ін., недостатньо для того, щоб поставити у цьому питанні крапку».

 

Також продюсер додав: «Проблема полягає в тому, що політичні сили, які зараз при владі, висунули своїх кандидатів на цю посаду, і зорганізовують їм групи підтримки серед різних, в тому числі спеціально новостворених, кіноспільнот. Молоді митці та взагалі кінематографісти - талановиті особи, вони діють артистично і в цьому. Але така собі маніпулятивна корупція - не на часі».

 

Із цим згодний кінорежисер Роман Балаян. Відповідаючи на запитання «Телекритики», чому, на його думку, процес обрання голови Держкіно відбувається так повільно, пан Бадаян сказав: «Тому що політичні партії висувають своїх кандидатів».

 

Учасники спільноти «Кінематограф», де було опубліковано інформацію про кандидатів на посаду голови Держкіно й нотатки з їхніх програм, закликали обирати очільника відомства шляхом відкритого публічного процесу.

 

При цьому представники Національної спілки кінематографістів України стурбовані можливістю призначення на посаду голови Держкіно «осіб, які рекомендуються політичними партіями чи угрупуваннями».

 

Про це йдеться в тексті листа від 5 березня за підписом голови НСКУ Сергія Тримбача до міністра культури. «Сфера кінематографа за жодних обставин не може контролюватися політиками чи ідеологами, якими б привабливими на перший погляд, вони не виглядали. На цьому, як вам добре відомо, наполягав Майдан. Основний критерій - не відданість політичним догмам і конкретним політичним силам, а професіоналізм, наявність управлінського досвіду, непричетність до роботи владних інституцій», - зазначено у зверненні.

 

Як ідеться в листі, у НСКУ пропонують не поспішати з призначенням голови Держкіно. «Головне - вибір має бути цілком обґрунтованим і зваженим. Для цього варто зібрати представників громадських об'єднань і, за вашої, пане Євгене, участі заслухати програми претендентів», - пропонують у Спілці.

 

Представники НСКУ додають: «Одним із підсумків подібної презентації може стати також звернення усіх конструктивних і перспективних ідей до єдиної програми, яку варто покласти в основу діяльності Держкіно України».

 

Голова Держкіно Катерина Копилова наприкінці лютого подала заяву про звільнення за згодою сторін. Нині обов`язки очільника агентства виконує перший заступник голови Держкіно Сергій Сьомкін.

 

Нагадаємо, на початку березня Асоціація продюсерів України поширила заяву, що призначення нового голови Держкіно варто проводити лише після прийняття концепції реформування української кіноіндустрії на урядовому рівні. Зокрема, концепцію реформування кіно галузі у березні підготувала НСКУ.

 

 

 

 

ZIK долучився до вшанування жертв Другої світової війни і поставив в ефір логотип з маком

 

08 05 2014(2)

 Від півночі 8 травня і до завершення 9 травня телеканал ZIK виходитиме з логотипом червоного маку - європейського символу полеглих у Другій світовій війні. Таким чином телеканал приєднується до всеукраїнської медійної акції вшанування пам'яті жертв найбільшої трагедії ХХ століття, повідомляє прес-служба каналу.

 Так, цьогоріч вперше в Україні, зокрема, у Києві, на офіційних заходах із відзначення завершення Другої світової війни у Європі та перемоги над нацизмом використовуватимуть саме європейську символіку пам'яті жертв війни - червоний мак.

Ідея та графічне втілення логотипу, що використовуватимуть 8-9 травня українські ЗМІ, стало результатом співпраці Українського інституту національної пам'яті та Національної телекомпанії України. Автором логотипу став харківських дизайнер Сергій Мішакін, який одразу відгукнувся на ідею свого друга, генерального директора НТКУ Зураба Аласанії створити європейсько-український символ-пам'ять про загиблих у 1939-1945 роках.

«ZIK не міг не долучитися до цієї акції, - говорить генеральний директор медіахолдингу ZIK Дмитро Добродомов. - Друга світова війна - найкривавіша і найстрашніша подія в історії людства. Лише в Україні загинуло понад 10 мільйонів осіб. Ми не маємо права про це забувати. Тим паче сьогодні, коли слово "мир", "війна", на жаль, знову набувають для українців особливого значення».

Логотип використовують в ефірі Перший національний, канал «112 Україна», регіональні канали (зокрема, Рівненське ТБ).

Нацрада з питань телебачення і радіомовлення закликала мовників використовувати цей логотип.

 

 

 

Канал «Україна» увійшов до шорт-листу конкурсу The PromaxBDA

 

07 04 5

 Логотип і промо-кампанія проектів телеканалу «Україна» увійшли до шорт-листу міжнародного конкурсу The PromaxBDA Promotion, Marketing and Design Global 

 Excellence Awards 2014 року. Про це повідомляє прес-служба каналу. 

У цьому році дві роботи каналу «Україна» відібрані до шорт-листу конкурсу The PromaxBDA у номінаціях «Дизайн логотипу» та «Арт-режисура і Дизайн» (Art Direction & Design: Outdoor/ Environmental/ Transit Static Campaign).

У категорії «Дизайн логотипу» телеканал «Україна» представив лого пост-шоу до документального фільму Ігоря Кобрина «1941. Заборонена правда». При розробці логотипу основним завданням було передати зміст пост-шоу: підкреслити наскільки тісно, насправді, зіштовхнулись дві системи, дві держави, два режими, зауважують у прес-службі.

Суперниками каналу в цій категорії будуть: Adults Only, Foxtel Management; Junior Express, The Walt Disney Company Latin America; Much: MMVAS, Bell Media Agency; Mzansi Magic Rockville, Clearwater for Mzansi  Magic; Univision Communications Inc. One for All, Blanco-Lorenz Entertainment Branding Inc.

У категорії «Арт-режисура і Дизайн» до шорт-листу домінантів пройшла зовнішня промо-кампанія проекту «Як дві краплі». За право бути кращим промо проекту побореться з п'ятіркою конкурсантів, серед яких промо відомого американського серіалу «Безумці» (The Crazy Ones) компанії FОХ, робота німецької медіакомпанії Prosiebensat.1, мексиканського Canal Once та інших.

Нагадаємо, що канал «Україна» двічі ставав срібним призером міжнародного конкурсу The PromaxBDA за графічне оформлення програми «Футбольний вікенд» з Олександром Денисовим у 2012 році і за промо-кампанію програми «Критична точка» у 2013 році.

The PromaxBDA Promotion, Marketing and Design Global Excellence Awards - це міжнародна премія, що присуджується за видатні досягнення в медіамаркетингу, враховуючи всі складові проектів від промотування та дизайну, до брендингу і взаємодії з аудиторією.

 

 

 

Журналістам російського ТВЦ заборонили в’їзд в Україну та поставили відповідні штампи у паспорт

 

08 05 2014(1)

 6 травня в міжнародному аеропорту «Бориспіль» українські прикордонники відмовили у в'їзді знімальній групі російського каналу ТВЦ та поставили їм у паспортах відмітки про заборону в'їзду в Україну.  Про це йдеться в сюжеті ТСН.

Причиною відмови у в'їзді в Україну прикордонники назвали недостатню кількість документів, які б підтвердили мету поїздки в Україну. Як повідомляє ТСН, крім паспортів у журналістів ТВЦ були прес-карти, листи від редакції та зворотні квитки.

 

У коментарі українським журналістам керівник знімальної групи ТВЦ Віра Кузьміна зазначила, що приїхала в Україну, щоб висвітлювати для своєї редакції перебіг передвиборчої кампанії.

 

У своєму сюжеті журналісти ТСН нагадали, що за час Євромайдану  Віра Кузьміна зняла дві документальні стрічки про Україну, які «ганьбили Майдан».

 

«Приміром, у 52-хвилинній стрічці Віра Кузьміна переконує, що українська мова - недолуга, а сама Україна - штучно створений антиросійський проект. А сама Кузьміна думає, що історія України налічує лише 100 років», - йдеться у матеріалі ТСН.

 

7 травня на каналі ТВЦ вийшов сюжет про відмову у в'їзді журналістам каналу на територію України. Матеріал російського каналу побудований на базі сюжету ТСН. На ТВЦ наклали на сюжет «1+1» свій позакадровий голос та пряму мову пані Кульміної. У «своєму» сюжеті журналісти ТВЦ обурилися, що начебто за збігом обставин українські журналістам вдалося зняти, як їх російським колегам ставлять відмови у паспорти.

 

Нагадаємо, випадки відмов у в'їзді українські прикордонники пояснюють тим, що російські журналісти не можуть підтвердити мету візиту або надають неправдиву інформацію щодо мети і місця перебування в Україні.

 

Зокрема за останній час сталися три випадки депортації  журналістів телеканалу РЕН ТВ з України. Журналістам російського каналу НТВ заборонили в'їзд до України терміном на три роки. До України також не пустили журналістів з російської газети «Коммерсантъ». 7 квітня з потяга зняли двох кореспондентів російського Forbes, а також не пустили до України оператора відеоагенції Ruptly, що входить до складу RussiaToday. 8 квітня до України не пустили двох журналістів РІА «Новости». 9 квітня з потяга зняли журналістів російської газети «Коммерсантъ», зокрема журналіста Андрія Колесникова. 12 квітня трьом співробітникам «Первого канала» заборонили в'їзд до України на три роки. 14 квітня прикордонники не пропустили на територію України кореспондента російської радіостанції «Эхо Москвы».

 

Комітет захисту журналістів виступив із заявою, у якій закликав українську владу здійснити необхідні заходи для того, аби всі журналісти, іноземні та місцеві, мали змогу вільно та безперешкодно повідомляти про події, що розгортаються в Україні.

 

Комісія Громадської палати РФ з підтримки ЗМІ висловила стурбованість у зв'язку з порушеннями прав і свобод російських журналістів, що працюють в Україні, і протест проти будь-яких дій, спрямованих на обмеження свободи ЗМІ.

 

Державна прикордонна служба України заявляє, що скарги російських мас-медіа, що їх представники не можуть вільно потрапити в Україну, не в повній мірі відповідають дійсності. «Причина непропуску полягає, перш за все, в тому, що вони (російські журналісти - ТК) безвідповідально ставляться до порядку перетину українського кордону», - йдеться у заяві відомства.

 

 

 

 

Канал «Україна» починає кастинги до нового шоу «Хочу до Меладзе»

 

07 05 2014(2)

 17 травня у Києві телеканал «Україна» проведе перші кастинги нового проекту «Хочу до Меладзе». Про це йдеться у повідомленні сайті телеканалу.

 Канал «Україна» запускає нове реаліті-шоу «Хочу до Меладзе» разом з продюсером Костянтином Меладзе і режисером, креативним продюсером Аланом Бадоєвим. За форматом проект буде подібний до шоу «Хочу у ВІА Гру», яке вийшло на каналі «1+1» восени минулого року. Костянтин Меладзе у  шоу «Хочу до Меладзе» створить новий, унікальний бойз-бенд. Зробити відбір учасників йому допомагатимуть професійні експерти і співаки різних поколінь. Головними суддями стануть глядачі, які виберуть учасників «народної групи».

 

Стати учасниками нового бойз -бенду зможуть всі чоловіки, які володіють вокалом і  старші 16 років.  Для того, щоб стати претендентом на участь у шоу, необхідно заповнити анкету на офіційній сторінцісайту телеканалу «Україна» і прийти на кастинг. Для участі у вокальному відборі необхідно приготувати три пісні: пісню відомої чоловічої групи, динамічну композицію з танцем і ліричну пісню українською мовою. Ті, у кого немає можливості приїхати в Київ на прослуховування, можуть взяти участь в інтернет- кастингу.

 

Аналогічні кастинги пройдуть в Росії, Казахстані та Білорусі. Учасники шоу отримають шанс заявити про себе відразу у чотирьох країнах. З тими, які пройдуть кастинг, працюватимуть стилісти, професійні тренери вокалу та акторської майстерності, а постановками до шоу займатиметься режисер Алан Бадоєв.

 

Проект «Хочу до Меладзе» з'явиться в ефірі телеканалу «Україна» восени, а також транслюватиметься телеканалами Казахстану, Білорусі та Росії. Виробництвом проекту займається розробник формату «Хочу у ВІА Гру»  компанія Gaudi studio.

 

Нагадаємо, шоу «Хочу у ВІА Гру» завершилося на каналі «1+1» з високими показниками. Фінальний випуск реаліті на каналі взяв рейтинг 5,8%, частку 18,57%, аудиторія 18-54, вибірка «Вся Україна». За вибіркою «50 тис.+» показники нижчі - рейтинг 4,65%, частка 15,27%. Шоу виходило на каналі з 6 вересня по 25 жовтня по п'ятницях о 21.00.

 

 

Изображения по вертикали




Tex1

Какие тематические каналы Вам интересны?

foto

foto