• ­Свяжитесь с нами

    Если вы хотите получить больше информации, заполните эту форму. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.
    Пожалуйста, заполните все обязательные поля.
    Отправляя эту форму, вы принимаете нашу политику конфиденциальности.

powered ByGiro.com

analogovoetv1-glavnay
CifrTv1_Glavnay

Проголосуйте за канал Какие каналы Вам интересны?

 

Тимошенко пропонує голові НБУ та прем’єр-міністру передати майно БТБ майбутньому громадському мовнику

 

03 04 0

 Голова партії «Батьківщина» Юлія Тимошенко звертається до голови Національного банку України Степана Кубіва та прем'єр-міністра Арсенія Яценюка з пропозицією передати майно телеканалу БТБ («Банківське телебачення») майбутньому громадському мовнику. Про це повідомляє прес-служба 

«Батьківщини».  «Хочу подякувати журналісту Отару Довженку, який у своїй публікації на "Українській правді" підняв проблему БТБ і висловив пропозиції щодо її вирішення», - зазначила Юлія Тимошенко.

«Абсолютно очевидно, що в умовах вкрай важкої фінансової ситуації утримувати спеціальний телевізійний канал для висвітлення діяльності Нацбанку є недоречним і навіть аморальним. Натомість на розгляді в парламенті перебуває законопроект про суспільне мовлення, на ухваленні якого я наполягаю. Матеріально-технічна база арбузівської забавки - телеканалу БТБ - якраз стане в нагоді під час розбудови нового громадського мовника», - переконана Юлія Тимошенко.

«Саме тому я звертаюся до Степана Івановича Кубіва і Арсенія Петровича Яценюка з проханням негайно розглянути пропозицію», - йдеться в повідомленні.

 Як повідомляла «Телекритика», нове керівництво Нацбанку обґрунтувало подальше існування та фінансування ТОВ «Банківського телебачення» (канал Національного банку України - БТБ) необхідністю висвітлення діяльності НБУ. Про це йшлося у відповіді голови НБУ Степана Кубіва на звернення народного депутата Миколи Томенка, який запропонував переглянути доцільність існування та фінансування ТОВ «Банківське телебачення» з державного бюджету України.

 

 

 

Харківський університет звинувачує НТВ у брехні про звільнення професора за російську мову

 

03 04 8

 Харківський національний інститут ім. Каразіна звинувачує російський канал НТВ у викривленні інформації. Про це повідомляє RobinzonTV

1 квітня російський телеканал НТВ поширив сюжет, героєм якого виступає колишній професор університету Олександр Міхільов. У ньому йде мова про те, що професора звільнили через незгоду читати лекції з російської українською мовою.

 «Доктор філологічних наук на абсолютно абсурдні розпорядження керівництва читати лекції з російської мови і літератури українською відповів відмовою. За цим пішло негайне звільнення. Ідеологічні погляди викладача раптом не влаштували декана факультету. Нібито при сьогоднішній політичній ситуації говорити, вчити і навіть думати російською мовою є зрадою», - сказано в сюжеті.

Університет з цього приводу поширив заяву, в якій назвав сюжет «типовим зразком помилковою і спотвореної інформації, яку застосовують російські ЗМІ в інформаційній війні проти України».

 Зокрема, у заяві йдеться про те, що «розпоряджень керівництва «читати лекції з російської мови і літератури українською» ніколи не існувало, не існує і не може існувати». Професор Олександр Міхільов працював на кафедрі історії зарубіжної літератури і класичної філології і не викладав ні російську літературу, ні російську мову.

 «Оскільки Міхільов в порушення трудового законодавства уклав контракт з іншим вузом, йому запропонували визначитися з місцем роботи , і він написав заяву про звільнення з 1 листопада 2013 року, тобто стосунку до сьогоднішньої політичної ситуації це звільнення не може мати. Міхільов завжди свої лекції читав російською мовою», - зазначає видання.

 Також універстет спростовує інформацію, про те, що у аспірантів після звільнення професора виникли проблеми із закінченням навчання.

 

 

Нацрада призупинила перевірки на час виборів, але проводитиме постійні моніторинги мовників

 

02 04 2

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення відповідно до законодавства під час виборчої кампанії проводитиме постійні моніторинги всіх телерадіоорганізацій. Про це на брифінгу 2 квітня повідомив голова Нацради Володимир Манжосов.

 Для забезпечення безперервної роботи моніторингового центру будуть задіяні працівники центрального апарату Нацради, представники Нацради в областях та працівники регіональних секретаріатів.

 Водночас учора, 1 квітня, голова Нацради підписав наказ про припинення перевірок мовників під час виборчої кампанії. Це передбачено ухваленою 13 березня постановою Верховної Ради «Про забезпечення безперешкодної діяльності засобів масової інформації у передвиборний період 2014 року». «Але якщо до нас будуть вимоги правоохоронних органів, ми будемо призначати і проводити позапланові перевірки», - уточнив пан Манжосов.

 Члени Нацради нагадали, що відповідно до частини 11 статті 61 закону «Про вибори Президента України» Нацрада може звертатися з письмовими запитами до телерадіоорганізацій усіх форм власності щодо надання всієї інформації про виділення ефірного часу для проведення передвиборної агітації, а в разі необхідності - копії відповідних угод, платіжних документів і передач у запису на платівці та інших носіях інформації.

 Для здійснення нагляду за дотриманням мовниками виборчого законодавства та взаємодії з Центральною виборчою комісією Національна рада створила робочу групу, яку очолила заступник голови Нацради Лариса Мудрак. До складу робочої групи входять члени Нацради Любов Бакаленко і Микола Фартушний та керівники структурних підрозділів. Робоча група розглядатиме результати моніторингів, скарги, що надходитимуть до Національної ради від суб'єктів виборчого процесу, та інформуватиме про них Центральну виборчу комісію. За результатами своєї роботи робоча група підготує звіт, який оприлюднить після виборів.

 

 

Тільки один провайдер у Донецькій області досі не вимкнув російських каналів

 

zastavka

 Залишився тільки один провайдер в Артемівську Донецької області, який не відключив російських телеканалів «Первый канал. Всемирная сеть», «РТР-Планета», «Россия 24», «НТВ-Мир» відповідно до ухвали Окружного адміністративного суду в місті Києві. Про це на брифінгу 2 квітня повідомив голова Національної ради з питань 

телебачення і радіомовлення Володимир Манжосов. За його словами, вчора, 1 квітня, таких провайдерів було двоє - ще один у місті Костянтинівці Донецької області. «Учора ми направили до правоохоронних органів інформацію про те, що дві компанії не виконали ухвалу суду, і сьогодні зранку отримали інформацію, що в Костянтинівці провайдер уже вимкнув російські канали», - сказав пан Манжосов.

«Щодо Артемівська - ми з'ясовуємо, чи це позиція компанії, чи відсутність комунікації. Працівникам нашого представництва в Донецькій області поки не вдалося зв'язатися з представниками цієї компанії», - сказав голова Нацради.

 Нацрада також продовжує моніторинг інших російських телеканалів, де є новинні блоки, уточнив пан Манжосов. І в разі виявлення порушень українського законодавства та Європейської конвенції про транскордонне телебачення, буде повідомляти про це РНБО та ГПУ.

 Заступник голови Нацради Лариса Мудрак наголосила, що на сьогодні є об'єднавча позиція держави, учасників інформаційного поля, громадян та медіаорганізацій щодо захисту інформаційної безпеки України, яка пов'язана з національною безпекою і територіальною цілісністю. «Ми пройшли непростий шлях дискусій і громадських обговорень, і сьогодні є лише одна компанія, що не приєдналася до загальної громадської позиції», - сказала вона.

 Пані Мудрак подякувала за експертну допомогу медіаюристу Наталії Петровій, «Телекритиці», рекламній агенції Media Expert, а також громадянам, які телефонують до Нацради і повідомляють про тих провайдерів, які не вимикають російських каналів.

 Пані Мудрак нагадала, що не лише в Україні обмежують ретрансляцію російських телеканалів: днями в Литві на три місяці припинено ретрансляцію каналу НТВ, у Молдові є пропозиція заборонити ретрансляцію російських каналів, інтерес до українського прецеденту виявляє Казахстан.

 Нагадаємо, 25 березня Окружний адміністративний суд міста Києва прийняв ухвалу про забезпечення адміністративного позову Нацради до дистрибутора російських каналів - компанії «Торсат» з групи «Інтер». Суд зобов'язав ТОВ «Торсат» та провайдерів програмних послуг, які уклали угоди з ТОВ «Торсат», тимчасово припинити ретрансляцію в багатоканальних телемережах на території України іноземних програм «Первый канал. Всемирная сеть», «РТР-Планета», «Россия 24», «НТВ-Мир» до вирішення справи по суті. Ухвала підлягає негайному виконанню, і провайдери програмної послуг зобов'язані негайно призупинити ретрансляцію чотирьох російських каналів. Тим часом судове засідання за позовом Нацради до «Торсату» перенесено на 15 квітня.

Головні претензії до чотирьох російських каналів, ретрансляцію яких обмежив суд, полягають у порушенні законів України і Європейської конвенції про транскордонне телебачення. У їхніх програмах міститься пропаганда зміни конституційного ладу в Україні через військову агресію, поширюються сепаратистські звернення та обґрунтування приєднання до Росії територій України, розпалюється міжнаціональна ворожнеча. Нацрада взялася за питання ретрансляції російських каналів на підставі рішення Ради національної безпеки й оборони.

Представники асоціацій провайдерів спрогнозували, що легальні провайдери виконають рішення суду, але це призведе до перетоку абонентів від ліцензованих до нелегальних провайдерів і зростання ринку тіньового кабельного і супутникового телебачення.

 

 

 

«1+1» замість серіалу «Асі» запускає показ іншої турецької стрічки «Фатмагюль»

 

02 04 3

 Починаючи з 7 квітня, з понеділка по п'ятницю о 17. 10 на каналі «1+1» замість турецького серіалу «Асі» виходитиме інший серіал виробництва Туреччини «Фатмагюль». Про це повідомляє прес-служба каналу. Серіал «Фатмагюль» - це історія життя дівчини, якій довелося пройти через ряд випробувань, щоб знайти кохання.

 За сюжетом, головна героїня серіалу Фатмагюль (Берен Саат) живе в невеликому приморському місті. Вона доглядає овець і веде домогосподарство. Дівчина планує весілля зі своїм коханим Мустафою (Фират Челік), який облаштовує для них будинок. У день, коли вона проводжає свого нареченого на риболовлю в море, на її шляху постають четверо п'яних, які її ґвалтують.

 Виконавиця головної ролі Берен Саат розповіла, що найважчими моментами роботі у серіалі для неї були зйомки насильства. «Роль Фатмагюль була досить складною для мене. Оскільки Фатмагюль - дівчина з села, мені довелося провести в селі деякий час, спостерігаючи за тамтешніми дівчатами і їхньою поведінкою, щоб зрозуміти, про що вони думають і мріють. Але ще важче мені далася сцена насильства. Знадобилося багато часу, щоб зняти цю сцену. І фізично, й емоційно це було важко не тільки для мене, а й для всієї знімальної групи», - поділилась враженнями від зйомок актриса.

 Нагадаємо, серіал «Асі» почав виходити на «1+1» на початку нового року. В сюжет мелодрами - історія драматичного кохання. У головній ролі - актор Мурат Йилдірім, який зіграв роль Саваша в серіалі «Любов та покарання».

 

 

Изображения по вертикали




Tex1

Какие тематические каналы Вам интересны?

foto

foto