• ­Свяжитесь с нами

    Если вы хотите получить больше информации, заполните эту форму. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.
    Пожалуйста, заполните все обязательные поля.
    Отправляя эту форму, вы принимаете нашу политику конфиденциальности.

powered ByGiro.com

analogovoetv1-glavnay
CifrTv1_Glavnay

Проголосуйте за канал Какие каналы Вам интересны?

 

У червні на «1+1» стартує нове реаліті ігрового формату «Мій малюк зможе»

 

26 05 2014(2)

 Телеканал «1­+1» запустить у червні нову розважальну програму власного виробництва «Мій малюк зможе», який є адаптацією американського формату у червні. Про це повідомляє прес-служба каналу.

Телеканал визначає нове реаліті-шоу як проект, у якому діти розважаються, а батьки зможуть заробити гроші на їхню освіту. У 

кожній програмі змагатимуться по п'ять родин - діти 2-4 років та їхні батьки. Переможцями та володарями грошової нагороди до 100 тис. грн. стануть мама й тато, яким вдасться передбачити поведінку своєї дитини.

 

«Всі батьки переконані, що знають своїх дітей дуже добре, а проект "Мій малюк зможе" перевірить, чи це справді так і чи так безпомилково працює батьківська інтуїція. Наприклад, тато або мама мають угадати, що захоче з'їсти їх малюк: тортик, моркву чи бутерброд, або чи зможе маля просидіти цілу хвилину спокійно, поки навколо нього на машинці їздитиме апетитне тістечко», - анонсує телеканал. 

 

Ведучою реаліті «Мій малюк зможе» стала українська акторка і телеведуча Ірма Вітовська. «На зйомках я багато спілкувалася і з батьками, і з дітьми. Перші перед зйомками були такими, як завжди, але коли починали спостерігати за своїми малюками у конкурсах, то самі ставали, як діти: стрибали, кричали, сміялись! А малята поза зйомками весь час крутилися біля мене. Хлопчаки постійно намагалися побажати мені всіляких успіхів: і щоб у мене було багато машин і квартир, і щоб Дід Мороз щодня приходив, і цукерки щоб не закінчувалися. А дівчатка старалися попрацювати над моїм образом: рекомендували то яскраві тіні на різні очі, то багато блискіток, то пишні сукні. І золоті підбори, без них нині, як виявилося, нікуди!», - сказала ведуча.

  

26 05 2014(3)

 

Нагадаємо, прототипом програми на «1+1» стало шоу «Bet on Your Baby» американської компанії Electus International, що з успіхом транслювалося в США та був адаптований в Аргентині, Китаї, Мексиці, на Філіппінах та в Туреччині. 

Група «1+1 медіа» придбала формат «Bet on Your Baby» для адаптації у травні 2013 року. Тоді ж відбулася презентація проекту.

Адаптацію американського шоу на «1+1» планували розпочати ще минулого року. Канал також запустив сайт проекту, де до Дня захисту дітей обирають фото малюка, який стане обличчям каналу 1 червня.

 

 

 

 

 

Пішов з життя колишній редактор каналу News Оne Денис Чорний

 

26 05 2014(1)

На 26-му році життя після тяжкої хвороби пішов з життя Денис Чорний, який донедавна працював редактором на телеканалі News Оne.

Прощання з Денисом Чорним відбудеться 24 травня об 11.00 біля колумбарію на Байковому цвинтарі у Києві. 

 Мати покійного Ольга Чорна тривалий час працювала політичним журналістом у виданнях «Киевские ведомости», «Дзеркало тижня». Читачам вона більш відома під прізвищем Ольга Дмитричова. У минулому Ольга Чорна також була прес-секретарем голови Верховної Ради Володимира Литвина.

 

Серіал «Свати» змагається за звання найрейтинговішої телевізійної комедії світу

 

23 05 2014(1)

 За підсумками 2013 року серіал «Свати» виробництва студії «Квартал 95» вдруге номінований на премію телевізійного фестивалю в м.Монте-Карло (Монако). Про це повідомляє прес-служба студії «Квартал 95».

Серіал «Свати» потрапили в категорію «Телевізійний комедійний серіал» в номінації «Приз міжнародної аудиторії». У номінації нагороджуються телевізійні фільми, які протягом року зібрали біля телевізорів світу найбільшу кількість глядачів.

Нагадаємо, в 2012 році «Свати» вже було номіновано  в категорії «Телевізійний комедійний серіал» разом з серіалами «Відчайдушні домогосподарки» і «Теорія великого вибуху». Цього року головні конкуренти українського серіалу - «Американська сімейка» (Modern Family, Fox - США) і «Згодна, згодна» (I do, I do, MBC - Південна Корея).

 

Переможці будуть оголошені на церемонії вручення премій «Золота німфа», яка відбудеться 11 червня в Монако.

 

Як відомо, 54-й телевізійний фестиваль у Монте-Карло цього року пройде з 7 по 11 червня. Премія «Приз міжнародної аудиторії» організована Телевізійним фестивалем у Монте-Карло спільно з французькою компанією Eurodata TV Worldwide, що спеціалізується на дослідженнях в області телемаркетингу. Премія вручається в трьох категоріях: драматичний серіал, комедійний серіал і теленовела (мильна опера).

 

 

 

 

 

ТВі проведе 24-годинний марафон «Вибори-2014»

 

tvi2

 У день виборів, 25 травня, телеканал ТВі проведе цілодобовий телемарафон «Вибори-2014». Про це повідомляє прес-служба каналу.

Марафон стартує о десятій годині ранку неділі та триватиме у прямому ефірі 24 години - до 10:00 понеділка, 26 травня. 

Протягом марафону в студію ТВі прийдуть провідні політологи, експерти, соціологи та громадські діячі.

Глядачі марафону на ТВі зможуть першими дізнаватися результати екзит-полів; випуски новин на каналі будуть транслюватися щогодини.

Також у рамках марафону будуть постійні включення з Центральної виборчої комісії, штабів лідерів президентської гонки та з усіх регіонів України.

До проведення марафону будуть залучені практично усі ведучі телеканалу - Наталка Лятуринська, Віталій Півовар, Сергій Руденко, Мирослава Барчук, Юлія Литвиненко, Єгор Чечеринда.

Нагадаємо, розширювати інформаційне мовлення в день виборів 25 травня і запускати вечірні телемарафони або спецпроекти планують телеканали «Україна»«Інтер»ICTVZIK«1+1» та інші.

 

 

 

 

Понад 20 регіональних телеканалів транслюють сюжети з аналізом передвиборних програм кандидатів у Президенти

 

23 05 2014(2)

 Напередодні позачергових виборів Президента України 25 травня 2014 року понад 20 регіональних телекомпаній розпочали трансляцію серії інформаційно-освітніх сюжетів з аналізом перевиборних програм. Проект створено Незалежною асоціацією телерадіомовників (НАМ) за підтримки Національного фонду США на підтримку демократії, повідомляє прес-центр НАМ.

«Сподіваємось, сюжети допоможуть телеглядачам зробити осмислений вибір та дадуть відповіді на питання: яким чином кандидати у президенти збираються вирішувати актуальні для населення питання?», - зазначила Катерина М'ясникова, виконавчий директор НАМ.

 

У кожному сюжеті журналіст розповідає про зміст програм за допомогою коментарів незалежних експертів. Теми сюжетів визначено за результатами соціологічних досліджень, вони торкаються найбільш нагальних для українців проблем:

 

Боротьба з корупцією

Розвиток економіки, подолання кризових явищ

Армія, оборона

Охорона здоров'я

Забезпечення територіальної цілісності України. Крим

Соціальний захист населення (пенсійна реформа)

Сільське господарство

Правоохоронна система: міліція, суди

Житлово-комунальна сфера

Освіта

Децентралізація, місцеве самоврядування

Розвиток інфраструктури (дороги і мости)

Податкова система

Енергетика та енергетична незалежність

Мовна політика

 

Тривалість сюжетів - від 2-х до 5 хвилин. Передбачається вільна трансляція на регіональних телеканалах у новинах, спеціальних програмах, телемостах, а також на інтернет-ресурсах.

Запити для трансляції слід надсилати на адресу: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. , в темі вказати «Запит на сюжети» і зазначити регіон мовлення телеканалу. Асоціація надсилатиме сюжети тим телекомпаніям, які першими у своєму регіоні надішлють запити.

 

 

 

Изображения по вертикали




Tex1

Какие тематические каналы Вам интересны?

foto

foto