• ­Свяжитесь с нами

    Если вы хотите получить больше информации, заполните эту форму. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.
    Пожалуйста, заполните все обязательные поля.
    Отправляя эту форму, вы принимаете нашу политику конфиденциальности.

powered ByGiro.com

analogovoetv1-glavnay
CifrTv1_Glavnay

Проголосуйте за канал Какие каналы Вам интересны?

 

Під санкції ЄС можуть потрапити ще троє російських журналістів, чотири телеканали й один медіахолдинг

 

11 04 1(1)

 Євросоюз може застосувати візові та фінансові санкції до майже всього політичного керівництва РФ, низки медіаорганізацій та журналістів. Про це свідчить список претендентів на санкції зі 107 громадян РФ, пише російська газета «Коммерсантъ».

 Документ, на який посилається «Коммерсантъ», називається «Невичерпний список російських осіб та організацій, відповідальних або причетних до дій або рішень, які підривають або загрожують територіальній цілісності, суверенітету та незалежності України». Фігуранти списку, з якого вибиратимуться кандидати для санкцій, розбиті на п'ять груп: члени законодавчих органів, члени виконавчих органів влади, представники силових структур, бізнесмени (у цій групі прізвищ поки що немає), медійники.

У п'ятій групі списку наведено перелік медіаорганізацій і журналістів. У поясненні до цього розділу сказано, що «ці медіаструктури та журналісти активно брали участь у пропагандистських зусиллях на підтримку анексії Криму з боку РФ і російської військової інтервенції в Україні». До таких структур у ЄС відносять «Газпром-медіа», телеканали «Россия», Russia Today, «Первый канал» і НТВ. Персоналізовані ж санкції крім Дмитра Кисельова, який потрапив до другого «чорного списку» ЄС, поширять ще на трьох журналістів: Михайла Леонтьєва, Іраду Зейналову та Михайла Гусмана.

 Нові персоніфіковані санкції можуть, за словами джерел у Брюсселі, ввести ще до нового етапу економічних обмежень - рішення про розширення «чорного» списку можуть прийняти за пропозицією голів МЗС країн ЄС.

 Загалом документ складається з п'яти сторінок, у ньому 107 прізвищ, також згадані п'ять організацій. Джерело в Брюсселі пояснило, що є ще додатковий список українських (в основному кримських ) чиновників, проти яких можуть застосувати санкції. Крім того, за словами співрозмовника видання, вже під час першого предметного розгляду основного списку главами МЗС країн ЄС в нього внесли прізвища ще кількох людей переважно з адміністрації президента РФ. «У цілому виходить близько 130 осіб», - пояснив співрозмовник.

 Нагадаємо, 21 березня Європейський Союз розширив список громадян Росії та України, щодо яких застосують санкції у зв'язку з анексією Криму. Тоді під санкції ЄС потрапив телеведучий, гендиректор агентства «Россия сегодня» Дмитро Кисельов, відомий своїми шовіністичними висловлюваннями.

 

Супутниковий оператор «Либідь ТБ» припиняє свою роботу

 

11 04 2(1)

 Оператор цифрового супутникового телебачення «Либідь ТБ» припиняє існування. «Виходячи з форс-мажорних економічних і політичних обставин, що склалися в Україні останнім часом, подальше існування провайдера "Либідь ТБ" неможлива», - йдеться в повідомленні на сайті компанії.

 Через заборгованість перед орендодавцем супутникової ємності та іншими контрагентами провайдер «Либідь ТБ» змушений припинити надання послуг своїм абонентам, повідомляє компанія. Очікувана дата відключення мовлення - 9 квітня.

Компанія також розпочинає процес банкрутства відповідно до чинного законодавства України.

 Своїм абонентам провайдер нагадує, що приймальне обладнання, яке використовувалося для прийому телеканалів «Либідь ТБ», може бути використано для прийому відкритих некодованих телеканалів.

 Нагадаємо, супутниковий оператор «Либідь ТБ» почав надавати послуги платного супутникового телебачення рік тому, в березні 2013 року. Компанія позиціонувала себе як «народне телебачення» і планувала вийти на самоокупність за 4-5 років. Абонентам пропонувався пакет «Доступний», який останнім часом містив 50 українських, російських та іноземних телеканалів. До пакету не входили телеканали групи «Інтер», яка відмовилася від співпраці.

 Проектом «Либідь ТБ» керував В'ячеслав Мордачов, який до серпня 2012 року був президентом найбільшого російського супутникового оператора «Триколор ТВ». На ринку «Либідь ТБ» пов'язували з «Триколором», однак пан Мордачов це заперечував і говорив, що це, певною мірою, його власний проект.

 За даними єдиного державного реєстру, В'ячеслав Мордачов є власником 10% ТОВ «Либідь ТБ», власником 90% є вінницьке ТОВ «Татуїн», що належить кіпрській компанії «Реоланд Лімітед».

 Запуск тестової трансляції супутникового оператора «Либідь ТБ» із супутника Eutelsat W7 відбувся ще у вересні 2011 року. Технологічним партнером проекту виступила російська корпорація General Satellite, яка є партнером «Триколор ТВ». Тоді ж було оголошено, що комерційне мовлення «Либідь ТБ» розпочнеться наприкінці 2011 року й абонентам запропонують пакети з «найбільш популярних українських та іноземних каналів за привабливими цінами».

 Відтоді початок надання послуг кілька разів переносився, зокрема на осінь 2012 року. У грудні 2012 року відбулася офіційна презентація, на якій було анонсовано запуск супутникової платформи у першому кварталі 2013 року. Таку затримку компанія пов'язувала з намірами отримати ліцензію в Національній раді з питань телебачення та радіомовлення.

 У лютому 2013 року ліцензію провайдера програмної послуги (супутникове телебачення) отримало ТОВ «Поверхность спорт-тур», 100% якого належить ТОВ «Татуїн», що володіє 90% компанії «Либідь ТБ». На основі цієї ліцензії «Либідь ТБ» і надавала свої послуги абонентам.

 

Представник ОБСЄ Дуня Міятович висловила стурбованість небезпекою для журналістів на Сході України

 

11 04 3(1)

 Представник ОБСЄ з питань свободи ЗМІ Дуня Міятовіч висловила стурбованість погіршенням становища зі свободою ЗМІ в східних областях України, особливо питанням безпеки журналістів. Відповідну заяву вона поширила 8 квітня. 

 «І знову журналісти стали одним із головних об'єктів насильства в Україні, - сказала пані Міятовіч. - Я закликаю владу вжити рішучих і енергійних кроків, щоби зупинити загрози медіаспільноті».

«Не можна миритися зі спробами змусити мовчати представників ЗМІ, а виконавців треба покарати, - сказала пані Мітовіч. - Правоохоронні органи повинні зробити все можливе для гарантування безпечних умов праці журналістів і запобігання нападам на редакції».

 Як нагадує представник ОБСЄ, 7 квітня група протестувальників увірвалася до офісу харківського телеканалу АТН, захопивши і знищивши техніку і залякуючи журналістів. Того ж дня були здійснені спроби захопити штурмом будівлі Донецької обласної державної телерадіокомпанії та Харківського радіотелевізійного передавального центру. А в Луганську було вчинено напад на телеканал «Ірта».

 Увечері 9 квітня у Міністерстві внутрішніх справ заявили, що «працівниками харківської міліції встановлений і затриманий організатор нападу на телекомпанію АТН».

 

У Луганській області деякі провайдери знову увімкнули російські канали

 

zastavka

 Деякі провайдери в Луганській області знову увімкнули російські канали, ретрансляція яких була припинена на виконання рішення суду. Про це повідомив голова Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Володимир Манжосов на конференції «Європейські стандарти надання послуг транскордонного мовлення та 

 свобода отримання і передачі інформації в Україні». 

За його словами, спершу всі провайдери в Луганській області вимкнули російські канали, але протягом кількох останніх днів увімкнули. Як відомо, останніми днями на Сході України активізувалися сепаратистські проросійські сили.

 «Ми будемо жорстко реагувати на ці дії провайдерів», - пообіцяв голова Нацради.

 Нагадаємо, згідно з ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 25 березня, на території України має бути зупинена ретрансляція російських телеканалів «Первый канал. Всемирная сеть», «РТР Планета», «НТВ Мир» і «Россия-24».

 26 березня члени Нацради заявили, що провайдери програмної послуг зобов'язані негайно призупинити ретрансляцію цих російських каналів.

 Станом на 2 квітня лише один провайдер у Донецькій області не вимкнув російських каналів.

 Головні претензії до чотирьох російських каналів, ретрансляцію яких обмежив суд, полягають у порушенні законів України і Європейської конвенції про транскордонне телебачення. У їхніх програмах міститься пропаганда зміни конституційного ладу в Україні через військову агресію, поширюються сепаратистські звернення та обґрунтування приєднання до Росії територій України, розпалюється міжнаціональна ворожнеча.

 

«Нюхач» і «Леонардо да Вінчі» виробництва Film.ua здобули нагороди в Німеччині

 

11 04 4(1)

 Два проекти виробництва студії Film.ua здобули нагороду Globe-Gold на World Media Festival у Німеччині, повідомляє сайт Film.ua. Церемонія вручення пройде 14 травня в Гамбурзі.

Члени журі фестивалю відзначили в підкатегорії «Міні-серіал» детектив «Нюхач» виробництва Film.ua (його формат нещодавно було продано 

до Франції) та в підкатегорії «Докудрама» - фільм «Леонардо да Вінчі» із циклу «Великі мрійники» спільного виробництва Film.ua та та Signal Red (входить до Film.ua Group). Крім того, ці проекти претендують на Globe-Grand Award в одній з 14 категорій, а також Globe-Grand Prix як найкращий фільм, представлений на фестивалі.

Изображения по вертикали




Tex1

Какие тематические каналы Вам интересны?