• ­Свяжитесь с нами

    Если вы хотите получить больше информации, заполните эту форму. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.
    Пожалуйста, заполните все обязательные поля.
    Отправляя эту форму, вы принимаете нашу политику конфиденциальности.

powered ByGiro.com

analogovoetv1-glavnay
CifrTv1_Glavnay

Проголосуйте за канал Какие каналы Вам интересны?

 

Нацрада через суд анулюватиме ліцензії провайдерів, які ретранслюють «Россия 1», НТВ, ТНТ, «Петербург 5», «Звезда» і РЕН ТВ

 

17 07 2014(2)

 Національна рада з питань телебачення і радіомовлення на засіданні 17 липня вирішила, що застосовуватиме санкцію анулювання ліцензії в судовому порядку щодо провайдерів програмної послуги, які незаконно ретранслюють російські канали «Россия 1», НТВ, ТНТ, «Петербург 5», «Звезда» і РЕН ТВ.

Своє рішення Нацрада пояснює загрозами в інформаційному просторі України, а також несанкціонованим відключенням українських телеканалів у Донецькій і Луганській областях і розповсюдженням на їх частотах російських телеканалів.

Як пояснюють у Нацраді, цим рішенням вони зафіксували і встановили наявність на території України незаконної трансляції та ретрансляції перелічених телеканалів. Якщо Нацрада зафіксує ретрансляцію цих програм провайдерами, це буде вважатися грубим і системним порушенням законодавства про телебачення і радіомовлення, що стане підставою для прямого звернення до суду про анулювання ліцензій таких провайдерів.

Нацрада доручила апарату здійснювати постійний моніторинг наявності цих російських телеканалів у багатоканальних (у тому числі ефірних) мережах провайдерів.

Нагадаємо, що Нацрада на засіданні 17 липня визнала зміст російського каналу «ТВ Центр - International» (TVCI) таким, що не відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення та законодавству України. Нацрада зобов'язала провайдерів тимчасово негайно припинити його ретрансляцію до прийняття додаткового рішення щодо цього питання.

 

 

 

 

Нацрада призначила перевірку радіо «Шансон» за привітання на адресу ДНР

 

17 07 2014(2)

 Національна рада з питань телебачення і радіомовлення на засіданні 17 липня призначила позапланову перевірку радіо «Шансон» за озвучене в ефірі привітання на адресу терористичної організації ДНР.

Як розповів голова Нацради Юрій Артеменко, до регуляторного органу надійшло звернення громадянина 

Атаманюка про те, що 8 липня на частоті радіо «Шансон» у Києві пролунало привітання на адресу ДНР в ефірі програми КПЗ («Концерт по заявкам»).

Перевірку призначено, оскільки Генеральна прокуратура визнала ДНР терористичною організацією, а законодавством не допускається використання телерадіоорганізацій для закликів до агресивних дій або їх пропаганди та для здійснення інших вчинків, за якими наступає кримінальна відповідальність (ч. 2 ст. 6 закону «Про телебачення і радіомовлення»).

Керівник радіохолдингу Business Radio Group Олена Малишева розповіла, що про інцидент керівництво радіо «Шансон» дізналося увечері 8 липня, і вже наступного дня, 9 липня, ведуча, яка озвучила привітання на адресу ДНР, була відсторонена від роботи. За словами пані Малишевої, проводиться службове розслідування, ведуча написала пояснювальну записку, а також принесла свої вибачення на сайті радіо «Шансон».

Нагадаємо, Нацрада оголосила попередження каналу UBR з холдингу Ігоря Гужви «Мультимедіа-інвест груп» за синхрони терористів в ефірі.

 

 

 

 

На Волині СБУ викликала на допит чотирьох луцьких журналістів - ZIK

 

17 07 2014(1)

 До управління СБУ у Волинській області були викликані на допит журналісти місцевих видань «Волинські Новини»,  «ВолиньPost» та власкор IA ZIK, які висвітлювали акцію «Правого сектору» у Луцькому УМВС. Про це повідомляє  інтернет-видання ZIK.

 27 червня активісти «Правого сектору» організували акцію, вимагаючи відставки  заступників начальника УМВС в області Михайла Руденка, Олександра Никитюка та 

Володимира Поліщука, яких пов'язують із придушенням Євромайдану.

 У той же день, стверджує ZIK, на офіційному сайті УМВС з'явилося повідомлення із заголовком «Активісти «Правого сектору» погрожували спалити приміщення УМВС Волині». Невдовзі  заголовок повідомлення змінили на «Активісти «Правого сектору» вимагали змінити окремих керівників УМВС Волині». Водночас у міліції попередили, що за фактом інциденту може бути відкрите кримінальне провадження  за двома статтями Кримінального кодексу України. Після цього у «Правому секторі» Волині заявили, що активістів почали викликати на допити в СБУ.

 Крім активістів на допити в СБУ були також викликані журналісти. За інформацією джерел IA ZIK в УСБУ Волині, поспілкуватися зі слідчими довелося щонайменше чотирьом репортерам, у тому числі - журналістам місцевих видань «Волинські Новини» та «ВолиньPost». Запросили на розмову до СБУ і журналіста IA ZIK Мирослава Ватащука.

 IA ZIK зазначає, що під час подій Євромайдану у волинських ЗМІ повідомлялося тільки про один випадок допиту журналістів у якості свідків у зв'язку із виконанням їх професійних обов'язків. Зокрема, через повішене на мосту у Луцьку опудало з агітпродукцією ПР міліція допитала журналіста «ВолиньPost» Анатолія Котлюка.

  

 

 

 

5-й канал втретє за місяць перервав мовлення через повідомлення про замінування

 

26 06 2014(1)

 Сьогодні, 17 липня, зранку 5 канал перервав мовлення через повідомлення про мінування. «Через повідомлення про мінування мовлення 5 каналу тимчасово припинено», - повідомляється в біжучому рядку в ефірній каналу.

Як повідомляють в соцмережах працівники телеканалу, персонал з будівлі евакуйований, інформує «Інтерфакс-Україна».

Станом на 10.20 мовлення каналу поновлено.

Нагадаємо, протягом липня 5-й канал «мінували» вже тричі. 4 липня 5 канал отримав телефоном інформацію від невідомого про замінування офісу. Після перевірки приміщенням, яке проводили правоохоронці, серед яких були кінологи з собаками, вибухівки не виявили. 15 липня у зв'язку з інформацією про замінування офісу 5-го каналу в Києві, мовлення телеканалу було тимчасово призупинено. Відповідний текст біжучого рядка був розміщений ефірі. Після огляду будівлі, під час якого криміналісти не виявили вибухівки, мовлення було поновлено.

15 липня співробітники Служби безпеки України затримали у Києві підозрюваного, який начебто зателефонував у міліцію з повідомленням про «замінування» офісу 5-го каналу, повідомляє Головне управління СБУ у Києві та Київській області.

 

 

 

 

Нацрада має намір виключити «ТВ Центр-International» зі списку адаптованих каналів

 

16 07 2014(4)

 Національна рада з питань телебачення і радіомовлення планує розглянути питання щодо невідповідності змісту іноземної програми «ТВ Центр-International» (TVCI) законодавству України. Про це йдеться в порядку денному засідання Нацради, запланованого на 17 липня.

Нагадаємо, що цей канал включено Нацрадою до Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і ретрансляція яких на території України не обмежується - так званого «списку адаптованих каналів». І поки що Нацрада не має правових підстав вимагати вимкнення цього каналу з кабельних мереж.

Нагадаємо, 23 червня Нацрада звернулася до суду щодо призупинення ретрансляції «ТВ Центр-Іnternational» і до Генпрокуратури щодо Life News і РЕН ТВ, які є неадаптованими до українського законодавства і їх трансляція на території України заборонена.

Суд відмовив у розгляді позову, через те, що дистрибутор каналу «ТВ Центр-Іnternational» (відповідач) зареєстрований у Донецьку, відповідно суд визнав справу підсудною Донецькому окружному адміністративному суду.

 

 

 

Изображения по вертикали




Tex1

Какие тематические каналы Вам интересны?

foto

foto