• ­Свяжитесь с нами

    Если вы хотите получить больше информации, заполните эту форму. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.
    Пожалуйста, заполните все обязательные поля.
    Отправляя эту форму, вы принимаете нашу политику конфиденциальности.

powered ByGiro.com

analogovoetv1-glavnay
CifrTv1_Glavnay

Проголосуйте за канал Какие каналы Вам интересны?

 

Sanoma закриє National Geographic, Esquire, Harper’s Bazaar, «Домашний очаг» і Men’s Health з нового року

 

17 11 20141

 Фінський медіахолдинг Sanoma підтвердив закриття своїх активів в Україні. Про це повідомляє офіційний сайт холдингу.

 «У результаті стратегічних змін, анонсованих 31 жовтня 2013 року, Sanoma ухвалила рішення 

припинити бізнес-діяльність в Україні за згодою всіх акціонерів і ліцензійних партнерів», - ідеться в повідомленні.

Останні числа друкованих видань вийдуть у січні 2015 року, онлайн-версії видання продовжать вихід лише до 31 грудня 2014 року.

Нагадаємо, 16 листопада стало відомо, що видавничий дім Sanoma Media Ukraine має намір закрити журнали National Geographic, Esquire, Harper's Bazaar, «Домашний очаг» і Men's Health. При цьому журнал «Cosmopolitan Украина» перейде під управління видавничого дому Hearst Shkulev Ukraine, що випускає журнали Elle і Maxim.

Видавничий дім Hearst Shkulev Ukraine повідомив, що придбав ліцензію на видання Cosmopolitan і сайт cosmo.com.ua. Перше число жіночого глянцю новий видавець випустить у лютому 2015 року.

У березні цього року стало відомо, що Sanoma Media Ukraine закриває видання Sensa для жіночої аудиторії та журнал про дизайн інтер'єрів Casaviva. Таке рішення було зумовлено падінням ринку преси.

Навесні 2013 року призупинив вихід журнал Story, який видавав Sanoma Media Ukraine.

 

 

 

Стрічка «Плем’я» здобула нагороди і в Голлівуді, і в Мінську

 

17 11 20142

 Фільм «Плем'я» здобув нагороду на кінофестивалі у Голлівуді та перемогла на кінофорумі в Мінську.

 

Як повідомляє прес-служба Державного агентства України з питань кіно, на кінофестивалі в Лос-Анджелесі Afi Festукраїнська стрічка здобула VIZIO Visionary Special Jury Award. Приз було вручено за «екстраординарну візуальну мову картини».

 

«Те, що одна із головних нагород Afi Fest присуджена українському фільму - безпрецедентно як для України, так і для Голлівуду», - коментують у прес-службі Держкіно.

Два покази стрічки в Китайському театрі Лос-Анджелеса, де до середини 1990-х проходили церемонії нагородження «Оскаром», супроводжувалися аншлагами.

Afi Fest проходить з 1987 року під егідою Американського інституту кіно, знайомлячи американську аудиторію як з новими роботами провідних кінематографістів, так і дебютантів. До складу журі входять американські кінокритики. З переліком інших переможців фестивалю можна ознайомитися тут.

Також картина «Плем'я» здобула гран-прі - «Золото Лiстапада» - XXI-го міжнародного мінського кінофестивалю «Листопад».  Як повідомляється на сайті форуму, переможцями конкурсу ігрового кіно стали також картини «Дурень» Юрія Бикова (Росія) - «Приз за найкращу режисуру», «Кукурудзяний острів» Георгія Овашвілі (Грузія, Німеччина, Франція, Чехія, Казахстан, Угорщина) - приз «За найкращу операторську роботу імені Ю. А. Марухіна» та «Сліпі побачення» Левана Когуашвілі (Грузія, Україна) - спеціальний приз журі «За любов д людей і унікальне почуття гумору».

На рахунку «Племені» вже 24 призи міжнародних кінофорумів. Найбільший тріумф картини відбувся на Міжнародному Каннському кінофестивалі, де вперше в його історії українська стрічка здобула три призи конкурсної програми «Тиждень критики». Ця робота Мирослава Слабошпицього увійшла до п'ятірки фіналістів, які претендують на премію за найкращий дебют («Європейське відкриття») European Film Awards Європейської кіноакадемії. Церемонія нагородження переможців відбудеться 13 грудня в Ризі.

 

 

 

 

Медіа-профспілка обурена позовом депутата Олійника до «Правдошукача»

 

17 11 20147

 Незалежна медіа-профспілка обурена цинізмом народного депутата Володимира Олійника і вимагає від Генеральної прокуратури довести до 

 кінця розслідування справи про фальшування під час ухвалення «диктаторських законів» від 16 січня нинішнього року. Про це йдеться у заяві медіа-профспілки щодо позову  Володимира Олійника до газети «Правдошукач» (головний редактор - член НМПУ Юрій Шеляженко) і фрілансера цього видання Альони Палій.

У НМПУ наголошують: «Можновладці мають більше , ніж будь-хто інший,  можливостей донести  свою позицію до суспільства., а особливо Володимир Олійник, який тривалий час не зникав з екранів телевізора на популярних ток-шоу. Він також може висловити свою позицію і у виданні, яке він звинувачує у наклепі. І коли політики вимагають покарати журналістів - це означає, що в них не залишилося аргументів і вони намагаються закрити рота засобам масової інформації, які поширюють невигідну для них інформацію. Такий підхід є наслідком  тоталітарного мислення, якого дотримувалася політична сила, що до неї належав Олійник. Демократичне суспільству мусить відмовитися від таких підходів».

 

Пан Олійник подав до суду на «Правдошукача» і вимагає спростування недостовірної інформації та відшкодування моральної шкоди в сумі 100 тис. грн. Позов подано до Печерського районного суду міста Києва. Відповідачами є редакція газети в особі Юрія Шеляженка та журналістуи Альони Палій.

 

Приводом до позову стала стаття «Диктаторські закони як джерело соціальних потрясінь в Україні», опублікована в № 8 (70) газети за 2014 рік. «Автор цієї статті відповідач Палій Альона довела до відома читачів явно недостовірну інформацію про начебто існування прямого зв'язку між моїми діями (які полягали у здійсненні функцій голови Лічильної комісії на пленарному засіданні Верховної Ради України 16.01.2014 р., коли були прийняті низка законів, пойменованих як «диктаторські») та загибеллю громадян», - зазначив у позові Володимир Олійник.

 

6 листопада суд відкрив провадження у справі і призначив перше засідання на 13 листопада. Однак його було відкладено через неявку однієї зі сторін. Як розповів у коментарі «Телекритиці» Юрій Шеляженко, повістку до суду він отримав 13 листопада о 17:30, тоді як засідання суду було призначено на 12:30 цього дня.

 

Довідку про запізне доставлення повістки пан Шеляженко взяв на поштовому відділенні.

 

«Наступне засідання суду у цій справі перенесено на 11:30 3-го грудня», - розповів журналіст.

 

За словами Юрія Шеляженка, правову допомогу йому запропонували два адвокати.

 

 

 

 

StarLight Scenery розробила три студії для казахського телеканалу ТАН

 

17 11 20143

 Компанія StarLight Scenery (підрозділ медіагрупи StarLightMedia), яка займається виробництвом декорацій і реквізиту для зйомок, розробила три студії для казахського телеканалу ТАН. Про це повідомляє прес-служба StarLightMedia.

 

У межах співпраці StarLight Scenery і ТАН були спроектовані студії програм «Новини», «СпортЛото» і «Ранок». Одним з головних побажаннь замовника були яскравість і впізнаваність студій.

 

17 11 20144

 

17 11 20145 

«Ми почали освоєння ринку Казахстану навесні, - розповідає керівник StarLight Scenery Дмитро Анісімов. - Провели низку зустрічей з керівництвом телевізійних каналів і продакшн-студій, презентували їм свій досвід. Результатом переговорів стало замовлення розробки дизайну студій декількох проектів від телеканалу ТАН».

 

У процесі реалізації проектів виникла ідея оновити не лише дизайн студій, але й дизайн офісу телеканалу ТАН, що й було втілено в життя. «Інтер'єрні рішення - це відносно нова сфера і досвід у StarLight Scenery», - повідомляють у прес-службі.

 

17 11 20146

 

 Реалізація всіх проектів тривала менше місяця. «Є домовленість про довгострокову співпрацюЦехороший результат», - каже керівник StarLight Scenery.

 

StarLight Scenery - це підрозділ медіагрупи StarLightMedia, яке займається виробництвом сценічних декорацій і реквізиту, оформлює знімальні майданчики для телешоу, фільмів і промо-роликів, зокрема для проектів «Х-Фактор», «Танцюють всі!», «Куб», «Детектор брехні», «МайстерШеф», «Зважені та щасливі», «Хто зверху?», «Ранок з Інтером», «Жди меня», «Свобода слова» та інших.

 

 

 

 

 

Нацрада закликала провайдерів ретранслювати ATR

 

10 11 20142

 Національна рада з питань телебачення і радіомовлення закликала українських провайдерів підтримати і внести до переліку програм, які вони ретранслюють кримськотатарський телеканал ATR. Про це на брифінгу 6 листопада повідомив голова Нацради Юрій Артеменко.

  

«У нас була зустріч із ATR. Ви знаєте, у яких непростих умовах працює цей телеканал. Його власникам дуже непросто мати бізнес у Росії та бути інвесторами кримськотатарського патріотичного каналу. Представники ATR попросили нас, щоб ми донесли інформацію про цей канал до якомога більшого числа кабельних операторів», - розповів голова Нацради.

«Ми звернулися до всіх провайдерів з проханням підтримати канал і внести його до переліку програм, які вони транслюють. Адже у зв'язку з окупацією Автономної Республіки Крим Російською Федерацією населення материкової частини України майже не має змоги отримувати повну інформацію про життя півострова з перших вуст», - пояснив пан Артеменко.

Він наголосив, що «це не наказ, а просто інформування, що є канал, який може надавати свій контент безкоштовно до ретрансляції». На думку голови Нацради, це питання соціальної відповідальності провайдерів.

За даними Нацради, вже є пері результати: станом на 4 листопада ПП «Жалубак» почав ретранслювати канал ATR у своїй мережі.

 

Нагадаємо, що ATR мовить в ефірі у Криму, а також на супутнику на всю територію України та за її межами.

 

 

 

 

Изображения по вертикали




Tex1

Какие тематические каналы Вам интересны?

foto

foto