• ­Свяжитесь с нами

    Если вы хотите получить больше информации, заполните эту форму. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.
    Пожалуйста, заполните все обязательные поля.
    Отправляя эту форму, вы принимаете нашу политику конфиденциальности.

powered ByGiro.com

analogovoetv1-glavnay
CifrTv1_Glavnay

Проголосуйте за канал Які канали Вам цікаві?

СЕРГІЙ КИЗИМА ПРИЗНАЧЕНИЙ В.О. ГЕНПРОДЮСЕРА «2+2» 

 

  1+1 media повідомляє про кадрові зміни. 

5 листопада виконувачем обов’язки генерального продюсера телеканалу «2+2», який входить до складу групи 1+1  media, призначено Сергія Кизиму. Про це повідомляє прес-служба холдингу. 

Сергій почав роботу в медіагрупі у лютому 2017 як виконавчий директор каналу «2+2», а з вересня 2019 обіймає посаду керівника координації контент-стратегії. 

«Сергій Кизима – структурний і системний професіонал, який досконало знає канал і разом з командою доклав чимало зусиль для досягнення його високих показників. Сергій зміг вибудувати ефективні і конструктивні комунікації з колегами та, впевнений, стане хорошим керівником і лідером подальших позитивних зрушень », – прокоментував призначення Максим Кривицький, керівник «Телевізійного бізнесу», член правління 1+1 медіа. 

Нагадуємо, що в кінці серпня група 1+1 media представила оновлену структуру і принципи управління, які відповідають стратегії прибутковості 2021 і політиці децентралізації. Група розділена на бізнес-одиниці і корпоративні сервіси. Кожна бізнес-одиниця є самостійним бізнесом, зі своїми цілями, зонами відповідальності, повноваженнями і управлінською командою. Корпоративні сервіси є внутрішнім консалтингом, який забезпечує професійну експертизу і впровадження кращих практик.

 

 

РОСІЙСЬКОМОВНИЙ ТЕЛЕКАНАЛ ЗАПУСТЯТЬ ЧЕРЕЗ ТРИ МІСЯЦІ – БОРОДЯНСЬКИЙ

 

Телеканал будуть робити на базі іномовлення, тож для цього не потрібні законодавчі зміни 

Міністр культури, молоді та спорту Володимир Бородянський заявив, що новий державний український російськомовний канал мають запустити через три місяці. Про це він сказав під час Форуму єдності в Маріуполі 30 жовтня, повідомляє «Громадське». 

«Буде потужний канал через три місяці. Концепція постійно розвивається », – сказав міністр. 

Хто керуватиме телеканалом – поки невідомо. Проте, Бородянський сказав, що у нього є «приблизні керівники». 

Враховуючи, що телеканал будуть робити на базі іномовлення, для цього не потрібно законодавчих змін. У законі про іномовленні йдеться, що 50% контенту каналу має бути англійською мовою. 

Також Бородянський розповів, що Міністерство планує боротися з фейками за допомогою створення окремого контенту. Зокрема, контент буде художній, і за допомогою нього будуть показувати, що насправді відбуватиметься в Україні. 

Нагадаємо, раніше Володимир Бородянський заявляв, що в Україні необхідно ввести обмеження на володіння громадянами РФ українськими ЗМІ та участь в них російського капіталу.

 

 

НАЙДОРОЖЧИЙ СТРІМІНГОВИЙ СЕРВІС HBO MAX СТАРТУЄ У ТРАВНІ 2020-ГО

 

 Стрімінговий сервіс HBO Max буде запущений в травні 2020 року, вартість підписки на нього складе $ 14,99 на місяць.

На момент запуску на HBO Max буде представлено 10 тис. годин контенту, поміж якого серіали «Друзі», «Теорія великого вибуху», «Південний Парк», кінофільми виробництва Warner Bros., серед яких екранізації DC Comics, а також повний каталог HBO.

Каталог сервісу налічуватиме 1,8 тис. повнометражних фільмів, а також 31 оригінальний серіал. Про це 29 жовтня повідомив на презентації сервісу генеральний директор компанії WarnerMedia (власник відеосервісу) Джон Стенкі (John Stankey). «Телекритика» пропонує ознайомиться з деталями на основі публікацій The Hollywood Reporter і Variety.

На HBO Max виходитимуть оригінальні проекти компанії: спецепізоди мультсеріалу «Час Пригод» під загальною назвою Distant Lands, анімаційний серіал про всесвіт «Гремлінів», три серіали про всесвіт коміксів DC (DC Super Hero High, Doom Patrool і Green Lantern) і ін. На сервісі з’являться всі епізоди мультсеріалу «Рік і Морті» (ділить права разом з Hulu), а також він забере у Netflix серіал «Друзі». У сервіса також є ексклюзивні права на трансляцію «Південного парку» і «Теорії великого вибуху». Анонсовано показ науково-фантастичного серіалу від Рідлі Скотта «Виховані вовками». Серед ексклюзивів також можна буде виділити серіал із «Дюни», серіал про Зелений Ліхтар, Tokyo Vice від Майкла Манна, проект з героями Looney Tunes від Роберта Земекіса, нову картина Стівена Содерберга з Меріл Стріп, продовження «Пліткарки» і «Примарний патруль». Крім того, HBO стане першою платформою, яка отримала права на стрімінг аніме Хаяо Міядзакі.

 

Також на презентації було оголошено про новий приквел «Гри престолів» під назвою «Будинок Дракона» від Джорджа Мартіна і Райана Кондао, який буде представлений на HBO і HBO Max, про який «Телекритика» повідомила окремо.

Основою для відеосервісу буде телеканал HBO з його сучасними і класичними ТВ-шоу, а також серіалами, які готуються до виробництва. Ексклюзивні шоу будуть об’єднані під брендом Max Originals. Серед них анімаційний дитячий серіал «Маленька Еллен» і екранізація роману Мадлен Міллер «Цирцея», який, як пише The Hollywood Reporter, покликаний допомогти HBO Max залучити користувачів поза основною аудиторією HBO. Також будуть нові шоу від Елізабет Бенкс, Ісси Рей і Мінді Калінга.

Крім контенту HBO на платформі буде доступний контент телеканалів The CW, CNN, Cartoon Network, компанії WarnerBros, New Line, DC Entertainment та інших. Серед фільмів першого року в добірку увійдуть всі частини франшиз «Матриця», «Хоббіт» і «Володар перстнів», а також всі картини DC Entertainment за останні 10 років (включно з Бетменом та Суперменом).

Голова ради директорів WarnerMedia Роберт Грінблатт (Robert Greenblatt) визнав, що бібліотека HBO Max хоч і значна, але все ж менша, ніж у нинішніх стрімінгових сервісів. Він назвав це частиною стратегії, спрямованої на більш персоналізовану пропозицію. «Коли ми усуваємо незатребуваний контент, то від цього наші пропозиції мають більш вигідний вигляд», – переконаний він.

Протягом наступних трьох років WarnerMedia витратить $ 4 млрд на формування бібліотеки контенту HBO Max, і ця сума не включає в себе інвестиції в технологічну інфраструктуру, маркетинг і залучення передплатників, пише The Hollywood Reporter.

Конгломерат AT & T (материнська компанія WarnerMedia) запропонує безкоштовну передплату на HBO Max своїм абонентам, підписаним на телеканал HBO, – їх налічується 10 млн. Це забезпечить основу для зростання відеосервісу на період до 2025 року. За прогнозами AT & T, за перші п’ять років з моменту запуску відеосервіс зможе сумарно залучити від 75 до 90 млн передплатників в США, країнах Латинської Америки і в Європі, з них 50 млн будуть користувачами в США. Паралельно обговорюється можливість підписки на HBO Max для абонентів інших кабельних операторів. За заявою WarnerMedia, в 2021 році HBO Max на додаток до передплатної моделі запустить послугу AVoD – доступ до деяких фільмів та серіалів після перегляду реклами. Також в планах відеосервісу прямі трансляції та інтерактивний контент.

На початку жовтня повідомлялося, що WarnerMedia призначила топ-менеджмент HBO Max. Керувати стрімінговим сервісом буде Тоні Гонсалвес (Tony Goncalves) – раніше генеральний директор компанії Otter Media, яка є донькою WarnerMedia.

Зазначимо, вартість підписки на HBO Max – найвища серед інших сервісів. Вартість передплати на Apple TV + складе $ 4,99 на місяць (запуск відбудеться 1 листопада), Hulu – $ 5,99 (з рекламою) і $ 11,99 (без реклами), Disney Plus – $ 6,99, Amazon Prime Video – від € 5 , 99 ($ ​​6,6), на Netflix – від € 7,99 (близько $ 8,8) на місяць. The Hollywood Reporter зазначають, що вартість HBO Max аналогічна ціні підписки на телеканал HBO у кабельних операторів США, але кількість контенту в HBO Max буде більшою.

 

 

НАЦРАДА АНУЛЮВАЛА ЛІЦЕНЗІЮ ТЕЛЕКАНАЛУ РАБИНОВИЧА

 

Регулятор не продовжив ліцензію київському регіональному цифровому телеканалу «Всі новини». 

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення 30 жовтня відмовила у продовженні строку дії ліцензії київському регіональному телеканалу «Всі новини» (ТОВ «Медіамережі»), який знаходиться у сфері впливу народного депутата партії «Опозиційна платформа – За життя» Вадима Рабиновича. Мовник не вклався у відведені законом терміни подачі документів на продовження ліцензії. Також у телеканалу було дві непогашені санкції від Нацради у формі попередження. 

За рішення не продовжувати ліцензію проголосувало п’ять членів Нацради. Під час голосування утрималися Олександр Ільяшенко (пропонував пробачити мовнику порушення і продовжити ліцензію) і Максим Онопрієнко (свою позицію не висловлював). Також на засіданні був відсутній Валентин Коваль. 

Цифрова ліцензія телеканалу на регіональне мовлення у Києві вийшла 3 жовтня 2019-го, вона була видана мовнику 3 жовтня 2012-го, після виграшу на регіональному цифровому конкурсі, який проводила Нацрада. Згідно із законом ліцензія мовника залишається дійсною (після закінчення терміну її дії зокрема) до моменту прийняття регулятором рішення про продовження або непродовження ліцензії. Таким чином, телеканал зобов’язаний призупинити мовлення у цифровій мережі «Зеонбуд» після набуття рішенням чинності (зазвичай рішення Нацради вступають у силу наступного після публікації). 

У Нацраді зазначають, що канал «Всі новини» подав заяву на продовження терміну дії ліцензії на мовлення із запізненням на 173 дні, також у мовника є два попередження від 29 серпня 2018-го і 28 березня 2019-го. Вони не скасовані у судовому порядку, а тому діють. Згідно із законодавством, телерадіомовники зобов’язані подати заяви на продовження своїх ліцензій у встановлені терміни – не раніше 240 днів і не пізніше 180 днів до закінчення строку дії ліцензії. 

На засіданні Нацради телеканал представляв член редакційної ради телеканалу Андрій Дегтярьов – цивільний чоловік екс-члена Нацради Лариси Мудрак, а також юрист мовника. Обидва намагалися переконати членів Нацради, що документи про продовження ліцензії були подані в строк, але не були доставлені поштовим сервісом. Дізнавшись про недоставку документів від представника апарату Нацради, телеканал подав їх знову, запізнившись з терміном. Хто саме повідомив про початкову недоставку документів, представники телеканалу не змогли пояснити членам Нацради. 

Останній рік «Всі новини» ретранслював супутниковий новинний телеканал News Network, який також входить в орбіту впливу Вадима Рабиновича, формально замінивши логотип News Network на «Всі новини». Юридична особа «Всі новини» – ТОВ «Медіамережі» – належить ТОВ «Концерн  «Українські захисні технології»»(99,99%), який, зі свого боку, безпосередньо належить Йосипу Аксельруд – виконавчому директору Всеукраїнського єврейського конгресу і помічникові Вадима Рабиновича на громадських засадах у попередньому скликанні Верховної Ради. Він також значиться директором телеканалу і його компанії-власниці. Ще 0,01% каналу записаний на Андрія Альошина – помічника Вадима Рабиновича і його бізнес-партнера, який також володіє половиною музичного телеканалу OTV (друга половина – у екс-нардепа БПП Олександра Бригинця). 

У сфері впливу Вадима Рабиновича знаходяться також такі медіаактиви: новинний портал MIGnews, 50% супутникового музичного телеканалу OTV і 50% супутникового новинного телеканалу News Network (другою половиною офіційно володіє житель Києва Юрій Олексієнко). 

Відзначимо, в 2013-2017 роках київський цифровий канал «Всі новини» разом зі львівським цифровим каналом-двійником «Захід новини» входили в медіахолдинг «Вести Україна», який пов’язували з екс-міністром доходів і зборів часів Віктора Януковича Олександром Клименком. Після канали були продані. Спочатку телеканали отримали місця в регіональній «цифрі» на конкурсі Нацради у вересні 2012 року: тоді вони належали холдингу ESG Юрія Каплуненко – чоловіка екс-члена регулятора Оксани Головатенко. ЗМІ тоді писали про ознаки корупції даного конкурсу, телеканали до моменту продажу вели так зване тестове мовлення, не проводячи власного продукту. 

З огляду на непродовження київської цифровий ліцензії «Всі новини», Нацрада зобов’язана провести новий конкурс на місце телеканалу в київській цифровій мережі «Зеонбуд». Серед місцевих телеканалів Києва без цифрових ліцензій залишилися два аналогових телеканали – «Перший київський» (ТОВ «ТРК «Купол»), який пов’язують з одеським забудовником Володимиром Галантерніком і «Правда тут Київ»(ТОВ «ТРК «Академія» / ТОВ «ТРК «Сатурн») легкоатлета Івана Гришина і власника Ірпінського провайдера «Бест та місцевого медіахолдингу «Погляд» Олексія Зіневича.

 

 

66% ТЕЛЕГЛЯДАЧІВ ДІЗНАЮТЬСЯ ПРО НОВІ CЕРІАЛИ ІЗ ДІДЖИТАЛУ – ДОСЛІДЖЕННЯ

 

 Facebook опублікував дослідження про зміну звичок споживання ТБ серед активних глядачів. 

Facebook опитав глядачів серіалів з США, Німеччини, Франції, Англії та інших країн, щоб зрозуміти як вони взаємодіють з новими шоу на потокових або стандартних ТВ-сервісах. До числа опитаних увійшли користувачі віком від 18 років і старші, які дивляться не менше п’яти годин серіалів на тиждень. Дослідження опубликовали в офіційному блозі компанії. 

За результатами дослідження, найчастіше користувачі дізнаються про серіали в діджиталі, а дивляться їх за допомогою підписок на ТБ. З ростом Netflix, Hulu, Amazon, Facebook Watch та інших потокових сервісів середній глядач з США тепер витрачає понад півтори години щодня на перегляд онлайн-відеоконтенту, а це більше на 56% з 2015 року. Така зміна відбувається і під час перегляду, і під час вибору контенту. 

Так, 66% телеглядачів дізнаються про нові шоу з одного сайту, додатка або служби. Молоді користувачі найчастіше дізнаються про серіали за допомогою смартфонів. Фактично, 18-34-річні в 2,4 рази частіше відкривають нові серіали за допомогою мобільних телефонів у порівнянні з глядачами, старшими за 35 років. 

З переходом на цифрове мовлення, соцмережі стали центром для глядачів серіалів, оскільки в них простіше і швидше дізнатися про новий контент. Майже кожен третій глядач у США знаходить нові телесеріали або стрімінгові серіали на платформах Facebook. Особливо така тенденція спостерігається серед молодих глядачів (51% проти 41%).

Також на рішення глядачів – подивитися той чи інший серіал – впливає співтовариство, як онлайн, так і офлайн. Для 54% глядачів важливі рекомендації друзів, а 43% визначаються, що дивитися під час розмови з сім’єю або з друзями. З них майже 46% дізнаються про серіали за допомогою смартфонів або планшетів, 62% – у соцмережах і месенджерах: Facebook, Instagram, Messenger або WhatsApp.

Фанати також часто обговорюють серіальний контент на онлайн-платформах. 44% користувачів від 18 до 34 років обговорюють серіали з друзями і рідними в Messenger, а 31% використовує окрему платформу, щоб домовитися про перегляд серіалу з іншими.

В основному онлайн-користувачі використовують як мінімум три стрімінгові платформи щомісяця, і 83% планують продовжити платити за таку ж кількість сервісів або навіть більшу наступного року. Більше половини глядачів віддають перевагу жанрам драми (60%) і комедії (53%). Глядачі від 35 років і старші в 1,4 рази більше схильні дивитися нові документальні фільми, ніж молоді глядачі.

 

 

Tex1

Які тематичні канали Вам цікаві?