• ­Свяжитесь с нами

    Если вы хотите получить больше информации, заполните эту форму. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.
    Пожалуйста, заполните все обязательные поля.
    Отправляя эту форму, вы принимаете нашу политику конфиденциальности.

powered ByGiro.com

analogovoetv1-glavnay
CifrTv1_Glavnay

Проголосуйте за канал Які канали Вам цікаві?

foto

   

 

Кабельне телебачення в Україні з нового року подорожчає

 ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу /uploads/news/2018/11/14/69b0f45edb13ac359a6720650efe2bb6a76e994e.jpg

КИЇВ. 14 листопада. УНН. З 1 січня 2019 року, значно подорожчають послуги платних телевізійних сервісів, включаючи кабельне телебачення. Про це повідомила голова правління Асоціації правовласників і постачальників контенту Наталія Клітна на конференції, передає УНН з посиланням на сайт організації.

"З 1 січня 2019 року, значно подорожчають послуги платних телевізійних сервісів, включаючи кабельне телебачення, IPTV, телебачення інших технологій. Абонентська плата може зрости на 15-40% в залежності від регіональних особливостей, набору телевізійних каналів, різних економічних показників діяльності провайдерів", - зазначила Клітна. За даними організації, середній обсяг реалізованих послуг на одного абонента кабельного телебачення, в тому числі цифрового, в Україні вже становить близько 72 грн. 

Однак тарифи продовжують зростати через істотне підвищення плати за використання українського контенту, підвищення заробітної плати працівникам, плати за електроенергію тощо. Як зазначає прес-служба асоціації, мінімальні тарифи за доступ до пакетів тільки з українськими телеканалами можуть становити приблизно 56-70 грн, залежно від благополуччя регіону, але, швидше за все, тарифи будуть вище. 

Вітчизняні медіа пояснюють збільшення тарифів необхідністю збільшити обсяги фінансування виробництва українського контенту, створення українських історій. Нагадаємо, по всій Україні 31 серпня відключили аналогове телебачення, оскільки країна переходить на цифровий формат. Цього року загальнонаціональні, місцеві та регіональні радіостанції істотно перевиконали квоти україномовних пісень і передач.

Джерело: УНН

 

foto

 

 ГОРДОН І БАЦМАН ЗІ СКАНДАЛОМ ПІШЛИ З КАНАЛУ «112 УКРАЇНА» ЧЕРЕЗ «РУССКИЙ МИР» МЕДВЕДЧУКА

 

  Причина – пропагування каналом ідей «русского мира». 

Засновник інтернет-видання «Гордон» Дмитро Гордон разом зі своєю дружиною, головним редактором «Гордон» Олесею Бацман повідомили, що припиняють співпрацю з телеканалом «112 Україна» через Віктора Медведчука. Таку заяву подружжя зробило в прямому ефірі «112 Україна» увечері 16 травня. Судячи із заяви, вони припинять співпрацю і з телеканалом NewsOne. 

Гордон нагадав, що з 2017 року двічі на тиждень, у суботу та неділю, на телеканалі виходила його авторська програма «Гордон», а щочетверга він був гостем програми «Вечірній прайм». Гордон розповів, що його запросили вести програму гендиректор телеканалу «112 Україна» Єгор Бенкендорф і тодішній генпродюсер Сергій Логунов. За домовленістю з каналом Гордон не отримував гонорарів за свої ефіри. «Вони мене переконали, що це дуже цікаво, що це прекрасний канал, буде повна свобода слова, буде чудово. Я ніколи не працював на «112 каналі» і свої телевізійні програми завжди знімав безкоштовно. Я не заробляв грошей, між нами не було грошей, це була любов взаємна», – зазначив Гордон.

 

Він розповів, що насторожено поставився до інформації, що новим власником «112 Україна» став колишній голова Адміністрації президента, кум президента РФ Володимира Путіна Віктор Медведчук. «Я поставився до цього насторожено, але продовжував виходити на каналі, висловлюючи свою точку зору за повної свободи слова. Я хочу сказати, що ніхто ніколи на "112 каналі" не казав мені, що я маю говорити і що я не повинен говорити», – сказав Гордон.

Однак останнім часом, підкреслив він, на каналі «112 Україна», як і на NewsOne, Медведчук і його соратники займають дуже багато ефірного часу і пропагують ідеї «русского мира». «Дуже багато людей, які пропагують ідеї "русского мира", ідеї, близькі Путіну, ідеї, які мені абсолютно чужі. Я є патріотом своєї країни, я люблю свою країну, я не люблю російське керівництво, не люблю тих, хто пропагує ідеї "русского мира", як це робить Медведчук. У мене немає до нього особистих претензій, я з ним не знайомий, я бачив тричі в житті, але мені дуже погано тому, що я виходжу на каналі, де Медведчук й інші люди пропагують "русский мир"», – заявив він.

Схожу заяву зробила й Олеся Бацман наприкінці прямого ефіру своєї авторської програми, яка вийшла після «Вечірнього прайму». «Сьогоднішній ефір програми "Бацман" останній на "112 каналі". Програма "Бацман" більше не виходитиме на "112-му". Річ у тім, що останнім часом Віктора Медведчука і тієї ідеології, кремлівської ідеології, яку він пропагує, стало занадто багато на каналі. І я не бачу для себе можливості продовжувати, продовжувати виходити на "112 каналі". Подробиці ви зможете прочитати на моєму Facebook і сайті "Гордон"», – сказала Бацман.

 

 

На своей Facebook-странице Олеся Бацман отметила, что Медведчука на «112 Украина» и NewsOne стало«неприлично много». Вторая причина – слухи вокруг связей с Медведчуком экс-главы СБУ Игоря Смешкоиз-за его частого появления на этих каналах и в программах Гордона и Бацман в частности: «Виктора Медведчука на обоих его каналах в последние дни стало настолько неприлично много, что мое дальнейшее пребывание и выход в эфир на них я считаю для себя контрпродуктивными и вредными. Я ухожу с легким сердцем и хорошим настроением. Тупой фейк “Гордон и Смешко – люди Медведчука, раз пиарятся на его канале”, как технология запущенная во время выборов, чтобы попытаться понизить рейтинги Игоря Смешко, зародил сомнения в каком-то количестве и адекватных людей. А любой фейк нужно разбивать не только словами, но и делами, что мы сегодня и сделали! (…) Мои программы и общение со зрителями не заканчиваются, я наконец-то более плотно займусь своим YouTube-каналом и обещаю вам, что там в ближайшее время будет оооооочень интересно!».

Напомним, народный депутат и соратник лидера «Украинского выбора» Виктора Медведчука Тарас Козак в октябре 2018-го купил телеканал NewsOne за 41,976 млн гривен ($1,5 млн), а в декабре – телеканал «112 Украина» за72,872 млн гривен ($2,6 млн). 

 

 

У КИЄВІ СТАРТУВАЛИ ЗЙОМКИ УКРАЇНОМОВНОЇ КОМЕДІЇ «ВЕЛИКІ ВУЙКИ» 

 

 Буквально на днях запустили у виробництво комедію «Великі Вуйки» – продовження культового серіалу «Останній москаль». Виробляє проект «1+1 Продакшн».

Як повідомляють представники продакшена, новий серіал складатиметься з 16 серій. У спін-офі найрейтинговішої комедії на українському ТБ глядачі стежитимуть за «неймовірними пригодами жителів села Великі Вуйки – їхньою поїздкою до столиці України».

 â–¶ 🎈У Києві стартували зйомки україномовної комедії «Великі Вуйки»

 

По сюжету, впервые за всю историю села к населенному пункту хотят проложить дорогу. Но коррумпированный чиновник из области отдает право на строительство дороги в соседние Малые Вуйки. Опасаясь оттока молодых кадров, а со временем и вымирания села, председатель собирает инициативную группу и едет в Киев решать вопрос дороги напрямую. Кто из любимых героев войдет в эту делегацию и отправится покорять столицу, а также – кто сыграет новых героев, с которыми предстоит познакомиться жителям Великих Вуек – зрители узнают уже совсем скоро.

Режиссером-постановщиком стал Митя Шмурак, оператор-постановщик – Дима Манифест. По традиции в первый съемочный день после первого отснятого кадра они вместе с командой разбили на счастье тарелку.

«Мы давно работаем в тандеме, и на нашем счету много ярких клипов для звезд украинского шоу-бизнеса. Креативный продюсер «Великих Вуйков» Юрий Горбунов пригласил нас освежить стиль уже сложившегося сериала, привнести в него новые элементы. Мы рады быть причастными к созданию культовой истории, и для нас большое удовольствие работать с топовыми украинскими актерами, – рассказывают режиссер и оператор. – Каждый из нас когда-то был на месте героев сериала: хоть раз кого-то обворовывали на вокзале, кого-то дурили таксисты, а кто-то приходил впервые в модный клуб и чувствовал себя там неуютно. Очень увлекательно работать над комедией, построенной на понятной и близкой каждому истории». 

Продюсеры проекта – Алена Еремеева, Дарина Жукова, Кристина Шкабар, креативные продюсеры – Юрий Горбунов, Юлия Смычкова, исполнительный продюсер – Артем Стеценко, главный автор – Николай Куцык, сценаристы – Ярослав Стень, Богдан Гацыляк, Алексей Приходько. Художником-постановщиком выступил Андрей Бурьяненко, художник по гриму и костюмам – Александра Козель-Потатуева. 

Сериал появится на экранах уже в этом году. 

Фото: канал «1+1» 

 

 

ЯЩЕНКО ЗАМІСТЬ КРИВОРУЧКО ОЧОЛИВ МУНІЦИПАЛЬНИЙ ТЕЛЕКАНАЛ КЛИЧКА 

 

  Новий менеджер прибирає телемагазини та концерти Михайла Поплавського, за які телеканал у січні отримав попередження від регулятора.

Столичний телеканал Київської міськради «Київ TV» (КП Київської міської ради «Телекомпанія "Київ"») змінив директора. Замість Світлани Криворучко, яка з 2011-го виконувала обов'язки директора, тимчасовим в. о. директора став медіаменеджер Юрій Лященко. Відповідна інформація відображена в державному реєстрі підприємств. За даними ресурсу Оpendatabot, зміна керівництва відбулися 13 травня. 

 Светлана Криворучко написала заявление по согласию сторон. Причины увольнения источник не сообщает. Информацию об уходе подтвердила «Телекритике» Светлана Криворучко, отказав в комментарии. 

Работники канала рассказывают, что в числе первых решений Юрия Лященко не были продлены контракты на выход концертов Михаила Поплавского – с 1 июня в эфире «Київ TV» останется только кулинарная программа с его участием. Также изучается юридическая возможность непродления контракта на выход телемагазинов, которыми переполнен эфир телеканала – они были подписаны предыдущим руководителем на долгосрочный период. 

В профиле на Facebook-странице Юрия Лященко в графе место роботы с 7 мая указан телеканал «Київ TV»:

Новый директор канала пообещал «Телекритики» предоставить комментарий со временем, сославшись на занятость.

Юрий Лященко – сооснователь волынской радиостанции украиноязычной музыки «Радио Один». В 2000-х построил сеть радиостанции альтернативной музыки Star FM. После продажи радиостанции «Радиогруппе УМХ» в конце 2000-х запустил два тематических телеканала – музыкальный Star TV и «Погода ТБ». В 2011-м, после продажи телеканалов группе юристов Андрея Портнова, экс-заместителя главы Администрации президента Виктора Януковича, оба вещателя вошли в эфирную цифровую сеть «Зеонбуда», позже сменив название на Business и Dobro (сегодня на этой частоте вещает ZIK). Параллельно участвовал в радиопроектах в Польше и Венгрии. После продажи телеканалов проживал в Будапеште и Нью-Йорке. Согласно профилю в Facebook, в Нью-Йорке Юрий учился и работал в сфере коммуникаций и social marketing. В 2017-м был автором программы перестройки общественного вещателя в команде главы Госкомтелерадио Олега Наливайко во время его участия в конкурсе на пост главы Национальной общественной телерадиокомпании Украины. Супруга Юрия Лященко Наталья – радиоменеджер, директор «Украинской ассоциации вещания общин».

Светлана Криворучко работала на «Київ TV» с 2007-го: в течение 2007–2010 – занимала должность директора информационно-публицистического вещания, с 2010 – директор канала. За этот период телеканал регулярно попадал в скандалы с сомнительной редакционной политикой, закупкой техники (в 2013-м на канале было проведено полное техническое переоснащение) и кинопродукции. В 2011–2015 годах Криворучко совмещала работу на столичном канале с должностью директора телеканала Нацбанка БТБ. созданного во время руководства НБУ Сергея Арбузова, который мигрировал в Россию после Евромайдана. В 1998–2001 Криворучко работала в пресс-службе Киевской городской госадминистрации.

Как известно, столичный телеканал «Київ TV» входит в условный медиахолдинг Киевского горсовета вместе с «Радіо Київ» и интернет-газетой «Вечірній Київ». Напомним, в прошлом году телеканал «Київ TV» просил утвердить бюджет на 2019-й в размере 92,12 млн гривен; «Радіо Київ» – 15 млн гривен;коммунальное предприятие «Центр публичной коммуникации и информации», созданное после реформирования «Вечірнього Києва» из печатной газеты в интернет-сайт – 23,85 млн гривен.

По информации «Телекритики», изменения в руководстве грядут также у «Радіо Київ» (КП «Радіостанція “Голос Києва”»), директором которого значится Андрей Васин.

Напомним, 17 января Нацсовет объявил предупреждение каналу «Київ TV» за телемагазины и рекламу концерта Михаила Поплавского: вещатель превысил допустимую суточную квоту для телемагазинов (3 часа) и не указал информацию о наличии фонограммы в рекламе концерта Михаила Поплавского.

 

 

«ЗЕОНБУД» І КОНЦЕРН РРТ НЕ ДІЙШЛИ ЗГОДИ ЩОДО НОВОГО ТАРИФУ І ПІШЛИ ДО СУДУ 

 

  Державна компанія і цифровий провайдер мали домовитися до 1 травня. 

Державний Концерн радіомовлення, радіозв'язку і телебачення (Концерн РРТ) та єдиний провайдер ефірного цифрового телебачення «Зеонбуд» не змогли домовитися про новий тариф на оплату послуг Концерну РРТ і подали зустрічні позови до суду – кожен подав позов щодо своїх умов договору. 16 травня у Господарському суді на прохання Концерну РРТ було ухвалене рішення про об’єднання двох проваджень в одне, повідомляє «Детектор медіа» з посилання на в. о. гендиректора КРРТ Сергія Мікрюкова. 

За даними реєстру судових рішень, справу за позовом «Зеонбуду» суд узяв до розгляду 18 квітня. Предметом спору в цій справі є переддоговірний спір щодо укладання господарського договору. «Зеонбуд» просить суд зобов'язати КРРТ підписати в двох примірниках договір у редакції від 1 березня. Після цього ухвалою від 23 квітня задля забезпечення позову суд заборонив Концерну РРТ вчиняти «будь-які дії по відношенню до провайдера», зокрема щодо припинення надання телекомунікаційних послуг «Зеонбуду». Водночас судовий реєстр показує, що позови з боку Концерну РРТ до «Зеонбуду» про визнання договору укладеним були відхилені судом двічі – 10 квітня та 23 квітня. Інших судових рішень за позовом КРРТ до «Зеонбуду» в реєстрі не відображено. 

Як повідомлялося раніше, КРРТ погрожував відключити ефірну цифру 18 березня через відсутність договору з «Зеонбудом» на 2019-й, а також борг мовників у розмірі 110 млн гривень, з яких близько 95 млн гривень становить борг суспільної компанії. Після цього поновила роботу робоча група при Держспецзв'язку – чиновники, «Зеонбуд» і телегрупи мали домовитися про нові ціни на послуги КРРТ для «Зеонбуду» до 1 травня. На час дії аналога КРРТ хоче підвищити тариф на коефіцієнт 1,6 для «Зеонбуду». З доводами держпідприємства погодилися два провідні телехолдинги – StarLightMedia та 1+1 media. «Зеонбуд» згоден на підвищення коефіцієнта до 1,4, пояснюючи тим, що підвищення до 1,6 не потягне через наявність дебіторської заборгованості з боку окремих мовників. Провайдера підтримали «Медіа Група Україна» та група «Інтер». 

Вартість послуг Концерну РРТ для «Зеонбуду» минулого року становила близько 10 млн гривень на місяць, тариф «Зеонбуду» для телеканалів – 1,5 млн гривень на місяць. Вартість послуг «Зеонбуду» для телеканалів на проміжному етапі зросте на озвучені раніше провайдером 37%. Перерахунки повинні відбутися заднім числом – із 1 січня 2019-го. Перехідний коефіцієнт діятиме до моменту відключення ефірного аналогового телебачення (дата зміщена з 1 травня на кінець року). До липня учасники робочої групи мають узгодити між собою новий економічно обґрунтований тариф Концерну РРТ для «Зеонбуду», який буде чинний на постійній основі після повного відключення ефірного аналогового телебачення. 

Нагадаємо, у квітні стало відомо про те, що у «Зеонбуду» з'явилося 4 нові власники: п'ять латвійців замінили трьох кіпріотів із часткою володіння 75%, решта 25% залишилися за британцем. 

 

 

Изображения по вертикали




Tex1

Які тематичні канали Вам цікаві?

foto

foto